Runner St 200 curi ulje

Disc0

Member
Pozdrav ekipa,

Nisam bio na forumu 100 godina.
Nego ovako, neki dan kad sam išao palit skuter prvo je nešto puklo kad sam ga upalio.
Poprilično jako je puklo, skoro sam pao kolko me prepalo.
I odonda sam primjetio da mi lagano curi ulje na filteru zraka.
Skuter ima godina (2010god), ali ima malo km, cca 15k, na 12k sam radio veliki servis, doduše 2-3 godine nisam mjenjao ulje jer ne radim veliku km.
Što bi to moglo biti, i odmah molim preporuku nekog majstora u Ri i okolici (Moto Matušić ili ima još netko?)?

Hvala.
 
Ne bi ti preporucio matušića, pitaj RS moto, on je ovlašten za kymco i radi skutere i motore, sad ima i zimsku akciju.
 
Igor28 said:
Ne bi ti preporucio matušića, pitaj RS moto, on je ovlašten za kymco i radi skutere i motore, sad ima i zimsku akciju.

Hvala na prepruci, bacio oko...sjećam se da je tamo bio Srećko...davno mi je radio SR 50.
Ovaj dečko je prvo radio za njega šta ne...ili sam neš pobrkao?
A LS moto, pretpostavljam da su i oni OK?

A realno sa Matušićem ni ja nisam zadovoljan, ali sam mislio da mi je on jedini izbor.
 
Disc0 said:
Hvala na prepruci, bacio oko...sjećam se da je tamo bio Srećko...davno mi je radio SR 50.
Ovaj dečko je prvo radio za njega šta ne...ili sam neš pobrkao?
A LS moto, pretpostavljam da su i oni OK?

A realno sa Matušićem ni ja nisam zadovoljan, ali sam mislio da mi je on jedini izbor.
Robi ti je super,je on je radio za Srecka prije

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 
Kiki180 said:
Robi ti je super,je on je radio za Srecka prije

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Zvao sam ga jutros i čovjek mi je rekao da je trenutno zatrpan poslom.
Pitao me za problem i fino mi sve objasnio, stvarno je ljubazan i uslužan.
Ugl, sad ću promjenit ulje i filter ulja. A on mi je rekao da počistim filter zraka sa benzom, operem spužvicu i da se vozim i bacim oko.
Rekao je da sumnja da se to nakupilo benze u cilindru/karburatoru, pa kad je došlo do eksplozije je bacilo ulje u filter zraka i da najvjerojatnije nije ništa mašini.
Da se to može desit po zimi ako se rijetko vozi, a ja ga provozam tu i tamo, u prosjeku 1 u 1-2mjeseca.

Inače zaboravio sam napomenut da skuter vozi i pali najnormalnije i ne dimi.
Tj kad smo kod paljenja od prvog dana pali slabije po ljeti, a puno bolje po zimi (pretpostavljam zbog čoka?).
Malo sam guglao i vidim da je to poznat problem sa 200cc mašinama.
 
Odlicno  :mrgreen: (y)

Samo cesce mjenjaj ulje bez obzira na kilometrazu i miran.. Zivio.
 
Evo, ovorio i počistio to nešto sitno ulja. Izgleda da je fakat kad je to puklo/eksplodiralo plamen spalio spužvu od filtera zraka i onda se ulje kojim je spužvica natopljena počelo cijediti iz nje baš na kraju filtera. Ulje koje se cijedilo je bilo lijepo čisto žuto. U samom filteru osim na tom rubu nije bilo tragova ulja, suh ko barut, osim ove cijevi koju je dodirivala spužvica.
Kućište sam očistio sa benzom, a spužvicu oprao sa detergentom za suđe. Ostala je i dalje mrvu masna. Kada sam ju izvadio ulje se cijedilo iz nje sa tog najdonjeg kraja.
Spužvicu ću kupiti novu  i zamjeniti prvom prilikom. Kojim uljem da ju natopim i koliko?

Evo slike, prije nego sam počistio (fino se vidi da je usis čist i suh):

YwSq65F.jpg


4kNaRGs.jpg


oqETakW.jpg
 
To je sve niš  :wink: , otvori bilo koju 400 ili 500 mašinu pa buš vidio na kaj filteri liče.
Na tvom mjestu ja bi zamjeno taj filter zraka(novi ti dođe već nauljen), filter ulja i ulje.
 
Jao jao, ugl vozim trenutno skuter jer mi je auto na popravku, moram spomenut jer je poprilično bizarno.
Projurio kroz lokvu još dok su bile ova jake kiše sa 50-60km/h i počupalo mi zadnji branik, nisam mislio da je to moguće. :misli:
No, nazad na temu. I tako ja danas odlučim ići kupit ovu spužvicu i idem palit skuter kad ono mrtav aku (a jutros došao na posao uredno).
Eh sada, još prošle godine(zapravo pretprošle-2018) mi je crko aku usred vožnje, i to ono, prestižem auto sa 100km/h i taman kad sam kraj njega skuter samo stane.
I usput je otišao i jedan od osigurača. Prvo pitanje je, da li je ovo uopće normalno?
OK, kupio novi unibat aku, znam da je smeće, ali obično izdrži min 2 godine. I taj me odmah počeo zezat.  I stalno sam ga dopunjavao doma sve do pred koji mj kad me izludio i odlučim kupiti opet novi, opet unibat. Evo vozio sam na njemu tako- ono dosta vremena (pogledam doma račun, ali mislim da nije prošlo više od pola godine).
E sada već ozbiljno počinjem sumnjat u regler ili namotaje. Vidim da se piše da se treba mjerit sa ugašenim svjetlima. Po uputstvima za prednja i stražnja svjetla su ona dva osigurača od 7,5A jedla? Dakle njih vadim pošto se svjetla ne mogu ugasiti. OK i onda mjerim napon (ovo je od mrcine):

motor neradi napon 12,6
motor upaljen ler 13,5 - 14,5
motor na 5000 o/min  13,5 - 14,5
motor na leru upališ xenone sa 13,5  padne na 12,9 ali se vrati na 13,5
motor sa upaljenim svjetlom i na 5000 o/min 13,5

Ako je to OK, mjerim i otpor na namotajima između svake dvije (od tri) žute žice.
Može li mi netko napisat gdje se nalazi regler na ST 200(2010.)?
Ako sam dobro skužio pod sicom, treba skidat lijevu oplatu/plastiku...ili?

I pitanje, ako je napon premali ili prevelik, što je crklo?
Ako ohmi ne štimaju (piše da treba biti 0.7-0.9) onda znam da su namotaji.

Za kraj, imam original piaggio alarm, jel može to čudo ubijati bateriju i kako da to provjerim, tj kako da provjerim koliko cucla kad je alarm upaljen, a koliko kad je motor ugašen i bez alarma?
EDIT: Aku sam kupio 24.7.2019, i do sada je radio normalno. Pa jeli moguće da se ne puni, a da je toliko izdurao? Ili mu regler daje prevelik napon pa ga je s vremenom ubio? Čekam da se skroz napuni pa ću izmjerit napon da vidim da li puni.

Namjerno u ovu temu da ne otvaram opet novu, ali ako nitko ne odgovori, lako ja otvorim novu.  :mrgreen: