dobar je po zavojima ima iza 2 amortizera ak se volis ganjat po zavojima buse cuo malo deklo kak struze
maina poznata 125cccm 4t piaggio 15ks ide neki 110kmh
dijelova ko u prici i servisa uglasvnom se 5 samo ak imas love malo dodaj pa uzmi 180 il 200vxr
isod sica ti stane kaciga a pije oko 4l zavisno od stila voznje
dobar je po zavojima ima iza 2 amortizera ak se volis ganjat po zavojima buse cuo malo deklo kak struze
maina poznata 125cccm 4t piaggio 15ks ide neki 110kmh
dijelova ko u prici i servisa uglasvnom se 5 samo ak imas love malo dodaj pa uzmi 180 il 200vxr
isod sica ti stane kaciga a pije oko 4l zavisno od stila voznje
dobar je po zavojima ima iza 2 amortizera ak se volis ganjat po zavojima buse cuo malo deklo kak struze
maina poznata 125cccm 4t piaggio 15ks ide neki 110kmh
dijelova ko u prici i servisa uglasvnom se 5 samo ak imas love malo dodaj pa uzmi 180 il 200vxr
isod sica ti stane kaciga a pije oko 4l zavisno od stila voznje
evo ja sam imao vx-a do prije 2 tjedna, 2004. godiste, bio s njim i rijeka-zadar, usred zime na vrhu ucke po snjegu, ma tvarno svuda..odrzavao sam ga al se snjim i vozilo po svemu
poslije sam stavio klip i cilindar od vxr-a i to je bilo puuuuuuno bolje od vx-a..ja sa+m ga nastelao vise za start i mene s 90 kila je cimalo na zadnji
2 tl1000- pa imas i 180 4t (180VXR) i ja ga imam
inace nije bas sklon neki problemima kolko ja znam al znam da su mu plastike dosta lose kvalitete i sklone pucanju i pri manji padovima
2 tl1000- pa imas i 180 4t (180VXR) i ja ga imam
inace nije bas sklon neki problemima kolko ja znam al znam da su mu plastike dosta lose kvalitete i sklone pucanju i pri manji padovima
2 tl1000- pa imas i 180 4t (180VXR) i ja ga imam
inace nije bas sklon neki problemima kolko ja znam al znam da su mu plastike dosta lose kvalitete i sklone pucanju i pri manji padovima
da pades sa 10kmh na bok puca ti podnica disu ti noge i bubrezi se zgrebu i cijela ona velika bocna plastika a pri vecim brzinama necu ni pricat kakvo veselje imas alacdolje: