Hard Rocker
New member
helou!
evo proslo 20ak dana kako rabim ovu igracku u paru sa harley-davidson, presao 4999km 8) pa da napisem koji rijec. ili dvije.
Po raznim foruimima se moze naci dosta S1000R zalbi na sam motor (ne motorkotac nego motor, ovo od 999ccm), uglavnom da je trzav i da se u 1-2-3 brzini dosta tesko kontrolise. U biti, sam agregat je kao konj - kako ga tjeras tako ce i da se ponasa.
Prvi dan je bio odvratan. Ja nisam sjedio na gorem motoru. Jako neudoban polozaj, nakom 400km ruke su mi otpale, bol u laktovima i zglobovima itd itd. Drugi dan skuzim da je iz trgovine dosao sa "comfort" sjedistem koje je vise od standardnog za 6cm, odem tamo i zamjenim sjedista. Standardno je tvrdje od ovog comfort ali i nize i sve je stalo na svoje mjesto - odlicna ergonomija za moj rast (176), nista vise ne boli, nista ne smeta. Do kraja dana sam presao jos oko 450-460km i iduceg jutra odem na servis za urade pregled-zamjene filtere i ulje. Ovdje ima kvaka sa tim dilerskim servisima, moras ic kod njih je onda znaju jebavat ako se nesto desi dok si na garanciji pa znaju rec "aaaa nisi kod nas dosao kad se trebalo da pumpas gume, sad ti necemo zamjenit klip u motori koji je tvornicka greska zbog tih guma" pa se onda moras tuzit sa njima i povlacit po sudovima...zali boze vremena.
dan 3 je bio oko 100-120km, nije vrijedno pomena.
e sad vec dan 4 je vrijedan pomena posto sam otisao van grada, a tocnije ovdje
http://maps.yandex.ru/?text=55.874172%2C36.686904&sll=37.617671%2C55.755768&sspn=1.408997%2C0.435574&ll=37.188101%2C55.619265&spn=0.352249%2C0.038857&z=12&l=map%2Cstv&ol=stv&oll=37.12924315%2C55.6208937&ost=dir%3A-118.39000000000001%2C0~spn%3A89.99999987427145%2C39.166080922328035
da vidim koliko ovo cudo ide. Fotka je stara, sad na tom putu imaju jos dvije linije sa svake strane i metalna ograda izmedju, nov asfalt stavili u svibnju, 6 ujutro, nikog nema - divota.
252 bez problema, dalje tesko, potroseno je nesto vremena dok nisam nasao pravi polozaj za volanom nakog god je max.brzina skocila na 274 i to je kraj. barem kod mene - brze nema.
Kocnice su kao na S1000RR - pomislis da kocis i vec stojis kao ukopan, momentalno spustanje brzine sa 250 na 130, pukvalno 2, max 3 sekunde bez skripanja gumama i sa laganim radom ABS sistema.
Hladjene motora je odlicno - vozis kroz ovakvu guzvu
https://www.youtube.com/watch?v=UrrOm6r93ak&index=10&list=UUmSYxmFOfNwT6yDfMXEb0pA
i temperatura ne ide preko 100 stupnjeva (106-114 na cbr1000rr, 108 na fz1000, 106-110 na z1000) i cim izadjes na ravno i otvoris gas bukvalno za 10-15sekundi temperatura je 78-85.
Mjenjac malo teze hvata neutralnu, pretpostavlja da je kod mene rijec o nepodesenom quickshifter-u posto problema nema kada koristim kvacilo no cim pocnem da koristim QS - neutralku hvata poslije drugog a nekad i treceg pokusaja. treba tu malo jos pocackati i nastelovati.
Po gradu, barem za sad, nema mu ravnog. iza ostaju bukvalno svi, sto zbog impulsivnosti motora sto zbog manevrenosti i balansiranosti samog motorakotaca no poprilican minus mu je kut okreta volana koji je, po mom misljenju, premali. Nekako mi se cini da nisu trebali uzet ram od s1000rr, jebiga, trebali su uzet u obzir da ovo nije cisti sportbike, ne znam o cemu su razmisljali :misli:
Jedini problem koji sam ja imao sa jurenjem drugih je bio sa zx14 koji je malo utekao na ravnom no cim smo poceli da se hvatamo po ovim krivinama
https://www.youtube.com/watch?v=_iFa1ljfU-c&list=UUmSYxmFOfNwT6yDfMXEb0pA
ostao je malo iza.
elektronika koja je ugradjena daje osjecaj lazne sigurnosti te tjera na raznorazne vragolije no sa time treba biti dosta pazljiv. motor nikako nije za neiskusne, moze lako da prevari i onda se nadjes u problemima. Takodjer, mislim da sistem "elektronskih opruga" i nije najbolje uradjen i da bi to treba preprogramirati. naime, rezim SOFT je previse mekan, udoban, guta svaku neravninu no kada ulazis u krivinu od nekih 25-30stup. u brzinama od 160 i na vise zadnji kotac pocinje da se zanosi u stranu. Iste te krivine na istoj brzini u rezimu HARD prolaze odlicno, motor vozi kao da je na tracnicama i sve je odlicno ali osjeti se svaka neravnina na cesti, svaki sastav asvalta i svaki kamencic. o kanalizacionim poklopcima da i ne govorim. u rezimu NORM motor se ponasa vrlo cudno, ne znam kako da opisem, na jednoj te istoj relaciji nekad se ponasa kao soft a nekada kao hard no gotovo uvijek se na volazu pojavljuje lagano drhtanje.
Sto se tice standardnih rezima rada motora - ROAD, RAIN i DYNAMIC - ovaj RAIN je sranje, to nista ne valja. motor kao da je stisnut, nikakva vuca, nikakva dinamika, vrlo cuan rad kocnica i nejasno ponasanje zadnjeg dijela. ROAD je kao luk - niti smrdi nit' mirise. Ide, vozi, povuce kad treba ali nekako kad se nije sasvim probudjen.
DYNAMIC je prava stvar, potpuno otvara mogucnosti motora, vristi kao one cure na snimcima koncerta the beatles i vuce, vuce, vuce kao kamion. kako god da koristis gas on stalno vuce.
e sad, ispod sjedala ima konektor u koji moze da se stavi Jumper (jbg ne znam kako je na hrvatskom) i time se ukljucuje rezim DYNAMIC PRO kojim se iskljucuju neki kontrolni elektronski pomocnici (traction, abs itd) nakon cega mozes da uletis u krivinu sa skripom kotaca i tako to...kretko receno - za huligane u stunt-ere
Sve u svemu, simpa motor, dobro potroseni novci za, barem za sada, more zabave i uzivanja.
foto
i video, sa konkursa BMW Vivid Emotios, frend ucestvovao pa zamolio da se provozam i popijem kavu
http://youtu.be/oo2aIptbgXE
p.s.
cura nije moja a trbuh je od pive
evo proslo 20ak dana kako rabim ovu igracku u paru sa harley-davidson, presao 4999km 8) pa da napisem koji rijec. ili dvije.
Po raznim foruimima se moze naci dosta S1000R zalbi na sam motor (ne motorkotac nego motor, ovo od 999ccm), uglavnom da je trzav i da se u 1-2-3 brzini dosta tesko kontrolise. U biti, sam agregat je kao konj - kako ga tjeras tako ce i da se ponasa.
Prvi dan je bio odvratan. Ja nisam sjedio na gorem motoru. Jako neudoban polozaj, nakom 400km ruke su mi otpale, bol u laktovima i zglobovima itd itd. Drugi dan skuzim da je iz trgovine dosao sa "comfort" sjedistem koje je vise od standardnog za 6cm, odem tamo i zamjenim sjedista. Standardno je tvrdje od ovog comfort ali i nize i sve je stalo na svoje mjesto - odlicna ergonomija za moj rast (176), nista vise ne boli, nista ne smeta. Do kraja dana sam presao jos oko 450-460km i iduceg jutra odem na servis za urade pregled-zamjene filtere i ulje. Ovdje ima kvaka sa tim dilerskim servisima, moras ic kod njih je onda znaju jebavat ako se nesto desi dok si na garanciji pa znaju rec "aaaa nisi kod nas dosao kad se trebalo da pumpas gume, sad ti necemo zamjenit klip u motori koji je tvornicka greska zbog tih guma" pa se onda moras tuzit sa njima i povlacit po sudovima...zali boze vremena.
dan 3 je bio oko 100-120km, nije vrijedno pomena.
e sad vec dan 4 je vrijedan pomena posto sam otisao van grada, a tocnije ovdje
http://maps.yandex.ru/?text=55.874172%2C36.686904&sll=37.617671%2C55.755768&sspn=1.408997%2C0.435574&ll=37.188101%2C55.619265&spn=0.352249%2C0.038857&z=12&l=map%2Cstv&ol=stv&oll=37.12924315%2C55.6208937&ost=dir%3A-118.39000000000001%2C0~spn%3A89.99999987427145%2C39.166080922328035
da vidim koliko ovo cudo ide. Fotka je stara, sad na tom putu imaju jos dvije linije sa svake strane i metalna ograda izmedju, nov asfalt stavili u svibnju, 6 ujutro, nikog nema - divota.
252 bez problema, dalje tesko, potroseno je nesto vremena dok nisam nasao pravi polozaj za volanom nakog god je max.brzina skocila na 274 i to je kraj. barem kod mene - brze nema.
Kocnice su kao na S1000RR - pomislis da kocis i vec stojis kao ukopan, momentalno spustanje brzine sa 250 na 130, pukvalno 2, max 3 sekunde bez skripanja gumama i sa laganim radom ABS sistema.
Hladjene motora je odlicno - vozis kroz ovakvu guzvu
https://www.youtube.com/watch?v=UrrOm6r93ak&index=10&list=UUmSYxmFOfNwT6yDfMXEb0pA
i temperatura ne ide preko 100 stupnjeva (106-114 na cbr1000rr, 108 na fz1000, 106-110 na z1000) i cim izadjes na ravno i otvoris gas bukvalno za 10-15sekundi temperatura je 78-85.
Mjenjac malo teze hvata neutralnu, pretpostavlja da je kod mene rijec o nepodesenom quickshifter-u posto problema nema kada koristim kvacilo no cim pocnem da koristim QS - neutralku hvata poslije drugog a nekad i treceg pokusaja. treba tu malo jos pocackati i nastelovati.
Po gradu, barem za sad, nema mu ravnog. iza ostaju bukvalno svi, sto zbog impulsivnosti motora sto zbog manevrenosti i balansiranosti samog motorakotaca no poprilican minus mu je kut okreta volana koji je, po mom misljenju, premali. Nekako mi se cini da nisu trebali uzet ram od s1000rr, jebiga, trebali su uzet u obzir da ovo nije cisti sportbike, ne znam o cemu su razmisljali :misli:
Jedini problem koji sam ja imao sa jurenjem drugih je bio sa zx14 koji je malo utekao na ravnom no cim smo poceli da se hvatamo po ovim krivinama
https://www.youtube.com/watch?v=_iFa1ljfU-c&list=UUmSYxmFOfNwT6yDfMXEb0pA
ostao je malo iza.
elektronika koja je ugradjena daje osjecaj lazne sigurnosti te tjera na raznorazne vragolije no sa time treba biti dosta pazljiv. motor nikako nije za neiskusne, moze lako da prevari i onda se nadjes u problemima. Takodjer, mislim da sistem "elektronskih opruga" i nije najbolje uradjen i da bi to treba preprogramirati. naime, rezim SOFT je previse mekan, udoban, guta svaku neravninu no kada ulazis u krivinu od nekih 25-30stup. u brzinama od 160 i na vise zadnji kotac pocinje da se zanosi u stranu. Iste te krivine na istoj brzini u rezimu HARD prolaze odlicno, motor vozi kao da je na tracnicama i sve je odlicno ali osjeti se svaka neravnina na cesti, svaki sastav asvalta i svaki kamencic. o kanalizacionim poklopcima da i ne govorim. u rezimu NORM motor se ponasa vrlo cudno, ne znam kako da opisem, na jednoj te istoj relaciji nekad se ponasa kao soft a nekada kao hard no gotovo uvijek se na volazu pojavljuje lagano drhtanje.
Sto se tice standardnih rezima rada motora - ROAD, RAIN i DYNAMIC - ovaj RAIN je sranje, to nista ne valja. motor kao da je stisnut, nikakva vuca, nikakva dinamika, vrlo cuan rad kocnica i nejasno ponasanje zadnjeg dijela. ROAD je kao luk - niti smrdi nit' mirise. Ide, vozi, povuce kad treba ali nekako kad se nije sasvim probudjen.
DYNAMIC je prava stvar, potpuno otvara mogucnosti motora, vristi kao one cure na snimcima koncerta the beatles i vuce, vuce, vuce kao kamion. kako god da koristis gas on stalno vuce.
e sad, ispod sjedala ima konektor u koji moze da se stavi Jumper (jbg ne znam kako je na hrvatskom) i time se ukljucuje rezim DYNAMIC PRO kojim se iskljucuju neki kontrolni elektronski pomocnici (traction, abs itd) nakon cega mozes da uletis u krivinu sa skripom kotaca i tako to...kretko receno - za huligane u stunt-ere
Sve u svemu, simpa motor, dobro potroseni novci za, barem za sada, more zabave i uzivanja.
foto
i video, sa konkursa BMW Vivid Emotios, frend ucestvovao pa zamolio da se provozam i popijem kavu
http://youtu.be/oo2aIptbgXE
p.s.
cura nije moja a trbuh je od pive