S1000XR

Super moderno izgleda taj ekran u boji ali nekako mi je još uvijek kazaljka bolja, barem za okretaje :)
 
Ima i kazaljka, al' digitalna doduse
I ja sam ljubitelj analognog obrtomjera i digitalnog brzinomjera, kao na starom XR. Ali u ovoj novoj eri kada svi ugradjuju displeje, bojim se da svjedocimo izumiranju te kombinacije
 

Attachments

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    679 KB · Views: 205
To je budućnost :mrgreen:

20200716-125337.jpg


Al da ostanemo na temi, složio navigator lock od wunderlicha, nije neprobojan ko touratech ali je daleko bolje nego ne zaključati uopće i skroz je neprimjetan kad je navi gore. Za onaj original veći nosač sa bravom sam čitao da na xr ne možeš gurnuti ključ bez da zakreneš na silu sve skupa prema gore pa sam odustao od te opcije

20200716-120312.jpg
 
Novi ima bravu na nosacu, isto kao na GS. Samo imam jedan problem - nemam Navigator :mrgreen: Treba skupiti pare...
 
Ima jer je vizir drugačije postavljen, na starom ta brava stoji blizu nosača i onda ne možeš gurnuti ključ, zato i nema serijski takav nosač. Ovo od wunderlicha je ok i nije skupo (50ak €) jedino što imaš dodatni ključ pa nije tako zgodno kao original na isti ključ kao motor.

Ja sam navi6 uhvatio na aukciji za 500 funti sa dostavom, nešto manje nego kod nas u oglasima, cijena novog u Tomiću je suluda (preko 1.000€)
 
Vidjao sam po forumima da su vlasnici na starog XR ugradjivali nosac sa bravom sa GS-a, ali ne znam kako su rjesavali to sa vizirom...
Sto se tice Nav 6, ovdje kod Tomica je oko 900 EUR, ali vidim da ih po Njemackom Ebayu pojedini ovlasteni BMW zastupnici prodaju za oko 700 EUR, tako da cu vjerovatno ici u tom pravcu ako i kada se odlucim na kupovinu.
Jucer sam potrosio dodatne (neplanirane) pare i narucio visoki "komfort" vizir (ovaj standardni sto je dosao na motoru je smece), tako da ce navigacija sacekati do daljnjeg...
 
Ima i kazaljka, al' digitalna doduse
I ja sam ljubitelj analognog obrtomjera i digitalnog brzinomjera, kao na starom XR. Ali u ovoj novoj eri kada svi ugradjuju displeje, bojim se da svjedocimo izumiranju te kombinacije

Fora izgleda, nisam ni znao da ima i tu mogućnost. Možda za deset godina opet sve vrate na analagno jer je trend da se sve vraća :ROFLMAO:
 
To je budućnost :mrgreen:

20200716-125337.jpg


Al da ostanemo na temi, složio navigator lock od wunderlicha, nije neprobojan ko touratech ali je daleko bolje nego ne zaključati uopće i skroz je neprimjetan kad je navi gore. Za onaj original veći nosač sa bravom sam čitao da na xr ne možeš gurnuti ključ bez da zakreneš na silu sve skupa prema gore pa sam odustao od te opcije

20200716-120312.jpg

Ja sam išao na puuno jeftiniju varijantu, kupio onaj nosač za mob kaj piše GS motor na njemu za 20e, paše kao orginal navigacija i puni ga preko toga pa budem vidio kako bu to funkcioniralo jer mi je navigacija bila preskupa nakon svih glupost kaj sam nakupovao.Stigli mi crash barovi ali naravno sa njima ne dolaze i šarafi potrebni za motažu pa njih treba posebno naručiti i platiti 642,06kn.Možda je to negdje i pisalo ali stvarno nema logike da nema šarafa.Očito je to BMW logika koliko sam uspio skužiti u ovo malo vremena koliko ga imam, jer očito nije zamišljeno da sam doma radiš takve stvari nego ga odvezeš u servis a tamo znaju da nema šarafa :mad::mad:(n)
 
Last edited:
Kod BMW-a ti je sve doplata ili posebna kupovina. Tako je i sa dijelovima, u tvom slucaju crash barovi gdje posebno kupujes set za montazu, tj sarafe, podloske itd.
Pisao sam ovdje ranije za kofere. Uz kofere moras posebno kupiti ukrasne poklopce i brave, iako bi bilo logicno da dolazi sve u paketu i pod jednom cijenom
 
Da polako kužim, ali kao šta sam napisao BMW logika nema veze sa logikom. Još se nisam pomirio sa rezanjem oklopa, ja bi volio upoznati gospodina ing. čija je to ideja bila da mu dam ruku i kažem bravo majstore da odluči napraviti orginalan dio ali ako ga želiš ugraditi moraš izrezati drugi orginalan dio.Ako nije znao nacrtati mogao je pitati ovog što radi u SW nema skidanja oklopa, nema rezanja i dobiješ sve šarafe :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Last edited:
Nije ti bas neka usporedba. Ako kupujes "retail" paket neceg dobijes sve srafe. Ako samo narucujes po kodu naravno dobijes samo tu stvar koju narucis. Vrlo jednostavno Googlati "BMW Motorcycle Parts Fiche" i naci svoj model i tamo je sve nacrtano sto treba. :)
 
Evo jedna prikladna za mog Gastarbajtera. :mrgreen:
2 BMW-a, razbacani alat i sarafanje - tipican dan svakog Benvejasa. Smece swapsko ! :mrgreen:
 

Attachments

  • 61675517327__460E6938-7435-4998-83B9-D94D06A9FF24.JPG
    61675517327__460E6938-7435-4998-83B9-D94D06A9FF24.JPG
    191.8 KB · Views: 167
Last edited:
EDIT: Prestize me +marek+ sa slikom :)
Bas me je zanimalo kako ce izgledati u ovoj HP kombinaciji, bilo je ocekivano da ce je predstaviti. Meni licno je stari XR u HP bojama bio puno ljepsi.
Osim boje, malo su prosirili i opremu. Bas me zanima sta je M izdrzivlji lanac - garant klasicni zlatni DID, ali po BMW cijeni koja je oko 4 puta veca :mrgreen:
Evo cijeli spisak izmjena i opreme:
  • New: Style Sport with Lightwhite non-metallic/Racingblue met./Racingred non-metallic, titanium sports silencer, M Endurance chain, Windshield Sport, additional Core Screen with Laptimer.
  • Tank cover and card pocket in motorcycle colour.
  • New optional equipment: Titanium sports silencer.
  • New optional equipment: Tour package with expanded content. USB charging port, new luggage rack with integrated holder for 30 l and 49 l topcase.
  • Revised optional equipment: Luggage rack with integrated holder for 30 l and 49 l topcase.
  • New optional equipment: M milled parts package*. M folding brake lever, M folding clutch lever, M engine protector left, M rider footrests right/left and M pillion passenger footrests right/left.
  • New optional equipment: USB charging port.
  • New optional equipment: M Endurance chain.

upload_2020-7-30_7-47-30.png
 
Last edited:
Imamo jednog skroz novog u ekipi, plan je provozati ga nakon ljeta pa da konacno vidim jel je to za mene.