S1000XR

Nevjerojatno da su to stavili, fine su gumenaste na dodir ali ogrebu se ako ih ružno pogledaš. I sad to stave kao neke isturene dijelove koji štite ostatak tanka...

Ali zato BMW ponudi lijepe i povoljne karbonske dijelove da si možemo sve zamijeniti što nam se ne sviđa :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ajmo organizirati neko xr1000 druzenje!!!
Ima nas sasvim solidan broj u grupi

Ja sam za (y)
 
Ja bi vrlo rado dosao na taj skup, gdje god, ali su mi nazalost vase vlasti zabranile ulazak u HR...
 
Možda dođe do nekih promjena pa ne bude zabrane. Ja iskreno više od svih tih informacija nemam pojma tko kud smije a tko ne smije :unsure:
 
Ja bi vrlo rado dosao na taj skup, gdje god, ali su mi nazalost vase vlasti zabranile ulazak u HR...


Ajmo za pocetak probati organizirati HR skup dok su jos ljepa vremena. Naravno da su svi dobrodosli samo ne znam tko trenutno smije, a tko ne preko granice?
Odakle je tko, da vidimo di bi bilo najbolje organizirati skup?
Evo ja sam iz Šibenika ali mi nije problem potegnuti di god treba za neki od narednih vikenada.
 
Ja sam iz Zagreba, gdje se dogovorimo nije mi problem doći.Za sad slobodan sljedeći vikend.
 
To se zove voziti motor a ne kad neko kupi u 3 godine napravi 5000km.

I kako se ponaša s tom kilometražom, da li ima nekakvih kvarova ili zamora materijala?

Pitam zato što je to jhedini motore osim ducatija na kojem se možda vidim.

Ja sam ga kupio prosle godine s 33.000 km; danas je na 72.400 km ;)

Ponasa se jednako kao i na 33 tkm, odnosno zveci jednako ;) Na 60.000 pregledao bregaste i ventile, sve kao novo; sve vrijeme saltam bez kvacila i sve radi odlicno. Dosad nije imao nijedan kvar. Ulje mijenjam na 5.000 km (cca. jednom mjesecno ;) ).
 
S onim gabaritima, maglenkama i 4 žmigavca... ne bih rekao da je neizvedivo. :mrgreen:

Znači sigurnost na putu je osigurana :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ja sam ga kupio prosle godine s 33.000 km; danas je na 72.400 km ;) Ulje mijenjam na 5.000 km (cca. jednom mjesecno ;) ).

Bome svaka čast, a ja sam mislio da sam puno napravio u tri mjeseca 7000km. Koje ulje stavljaš?
 
  • Like
Reactions: candromero
Zato ti je i potrajao toliko bez problema - uvijek svjeze ulje u njemu :)
Sta je sa faznim lancem i spanerom ? Je li i to originalno ? Znam da su prve serije imale problema sa tim (osim bregastih)
 
Zato ti je i potrajao toliko bez problema - uvijek svjeze ulje u njemu :)
Sta je sa faznim lancem i spanerom ? Je li i to originalno ? Znam da su prve serije imale problema sa tim (osim bregastih)

Postavio manualni spaner na 40.000 i sve je OK.
 
Ajmo za pocetak probati organizirati HR skup dok su jos ljepa vremena. Naravno da su svi dobrodosli samo ne znam tko trenutno smije, a tko ne preko granice?
Odakle je tko, da vidimo di bi bilo najbolje organizirati skup?
Evo ja sam iz Šibenika ali mi nije problem potegnuti di god treba za neki od narednih vikenada.

mi mozda krecemo sutra rano ujutro prema jugu!
Odabir je ili talijanske i austrijske Alpe ili do Dubrovnika.....
 
Off-road machine ;)
k.jpg
 
  • Like
Reactions: bojan
Prije tri tjedna nakon vožnje od pola sata kad sam stao i pokušao upali motor nakon desetak minuta samo je "verglao" u prazno i nije htio upaliti.Nakon sat vremena pokušam opet upali najnormalnije.Od tada sam se vozio normalno i nije bilo nikakvih problema sa paljenjem do prije par dana kad nije htio upaliti hladan (prvo paljenje nakon par dana bez vožnje) i skužim da je akumulator gotov, zamjenim ga pali bez ikakvih problema. Kontaktiram BMW i kažu da imaju zabiljež kvar pod šifrom 16 14 07 12 00 da je problem kod vrućeg paljenja i da je potrebno zamjeniti pumpu goriva, cijev goriva i napraviti update kompa. Bmw plača sve ako je motor pod garancijom i čak godinu dana nakon isteka garancije. Naravno ja nemam sreće jer je početak garancije bio 17.04.2017 pa je prošlo tri godine i BMW bi platio iznos pola djelova a ja ruke i pola djelova što iznosi 2675kn.
Sad je pitanje dali je problem bio u akumulatoru ili je stvarno do pumpe goriva?
Ako imaju zabilježen takav opis kvara u BMW-u znači da očito ima dosta slučajeva ?
Ponuda koju sam dobio vrijedi 30 dana a nakon toga nemam pojma nisam ni pitao kako dalje ide i do kad vrijedi??
 
Prije tri tjedna nakon vožnje od pola sata kad sam stao i pokušao upali motor nakon desetak minuta samo je "verglao" u prazno i nije htio upaliti.Nakon sat vremena pokušam opet upali najnormalnije.Od tada sam se vozio normalno i nije bilo nikakvih problema sa paljenjem do prije par dana kad nije htio upaliti hladan (prvo paljenje nakon par dana bez vožnje) i skužim da je akumulator gotov, zamjenim ga pali bez ikakvih problema. Kontaktiram BMW i kažu da imaju zabiljež kvar pod šifrom 16 14 07 12 00 da je problem kod vrućeg paljenja i da je potrebno zamjeniti pumpu goriva, cijev goriva i napraviti update kompa. Bmw plača sve ako je motor pod garancijom i čak godinu dana nakon isteka garancije. Naravno ja nemam sreće jer je početak garancije bio 17.04.2017 pa je prošlo tri godine i BMW bi platio iznos pola djelova a ja ruke i pola djelova što iznosi 2675kn.
Sad je pitanje dali je problem bio u akumulatoru ili je stvarno do pumpe goriva?
Ako imaju zabilježen takav opis kvara u BMW-u znači da očito ima dosta slučajeva ?
Ponuda koju sam dobio vrijedi 30 dana a nakon toga nemam pojma nisam ni pitao kako dalje ide i do kad vrijedi??

O tom problemu se mnogo pisalo po stranim forumima. Opci zakljucak je da se kod odredjenih modela gorivo u crijevu ugrije, te da ECU odbija otvoriti dizne zbog toga. Problem se rjesava zamjenom pumpe (sto takodjer ne garantira da nece ponovo nastati), a jednostavnije i mnogo jeftinije rjesenje je da se crijevo goriva (od pumpe do razdjelnika dizni) oblozi toplotnim izolatorom. Neki servisi obloze citav straznji dio masine..
Ta njihova popravka je preskupa, s obzirom da ispravnu pumpu goriva mozes kupiti na ebayu za 50-70 eura i uraditi posao sam..
Naposljetku, radi popravku samo ako se pocne dogadjati cesto i to prvo pokusaj izolirati crijevo. Ukoliko je to sporadicno, nista ne brini, samo gas!
 
  • Like
Reactions: bojan