S1000XR

Mali update za kraj sezone :mrgreen:

Ja u zivotu nisam vidio da neko licka i odrzava motor urednim i cistim kao ti :)
Svaki put kada stavis sliku - motor kao da je izasao iz salona. Pa cak ni na ovom loncu ispod motora nema praske, a zadnji tocak redovno baca sve i svasta po njemu.
Mislio sam da sam ja picajzla, OKP pacijent, ali ti si gori od mene :mrgreen: U pozitivnom smislu, naravno(y)

Fino izgleda ovaj top. Vidim po komentarima da su u HR prilicno poostrili to sa db killerima, pa se pitam je li ti mozda bolja opcija bila da si stavio grane, a ostavio fabricki top ? Tako bi dobio zvuk, rijesio se klapne i lonca ispod motora (ovog sto nema praske na njemu:mrgreen:), a u slucaju kontrole se svercujes sa fabrickim topom.
Ili bi i grane provalili na tehnickom ? Mjere buku ?
 
Last edited:
Ja u zivotu nisam vidio da neko licka i odrzava motor urednim i cistim kao ti :)
Svaki put kada stavis sliku - motor kao da je izasao iz salona. Pa cak ni na ovom loncu ispod motora nema praske, a zadnji tocak redovno baca sve i svasta po njemu.
Mislio sam da sam ja picajzla, OKP pacijent, ali ti si gori od mene :mrgreen: U pozitivnom smislu, naravno(y)

Fino izgleda ovaj top. Vidim po komentarima da su u HR prilicno poostrili to sa db killerima, pa se pitam je li ti mozda bolja opcija bila da si stavio grane, a ostavio fabricki top ? Tako bi dobio zvuk, rijesio se klapne i lonca ispod motora (ovog sto nema praske na njemu:mrgreen:), a u slucaju kontrole se svercujes sa fabrickim topom.
Ili bi i grane provalili na tehnickom ? Mjere buku ?

Ma to prvenstveno zbog motora nebi radio, x puta do sada sam stavljao race grane i nikada to nije valjalo, uz sve ostale komponente i mapiranje opet više gubi momenta u srednjima nego što mi znači nešto viška hp u krajnjima. Ovo mi je dobro baš zato jer je ostala klapna u funkciji, katalizator i zapravo minimalno utječe na protok plinova.
A čist je uvijek kad se vozim samo na duže ture pa to bude uglavnom vikendom, ako ga već palim onda mora biti 500+ km :mrgreen: onda imam do drugog vikenda da ga vratim u prvobitno stanje haha


Policajac/STP ce cekati pola min. sa pisanjem kazne/rusenjem da montirate natrag?
Ili sam krivo razumio?
Ako je normalan da. Ako želi možemo do tehničkog pa ću ga tamo staviti. Makar takvog nadobudnog još nisam sreo.
 
Ako je normalan da. Ako želi možemo do tehničkog pa ću ga tamo staviti. Makar takvog nadobudnog još nisam sreo.

Iz mog skromnog iskustva, buku testiraju povremenim akcijama na način da te skupe u gradu i vode na mobilni teh pregled, čitaj kombi na nekom parkingu. Tamo obično nisi prvi na redu tako da realno ima dovoljno vremena za montažu killera. E sad, vrući auspuh, vađenje alata i spretne ruke su druga tema. :mrgreen: Ako te vode u STP, tamo je još veća gužva. Ne znam za slučaj da bi nekome apriori skinuli tablicu i poslali na teh pregled premda vjerujem da je moguće odnosno da policajac ima pravo svoje procjene.
 
Nece proci dugo Kad ce postaviti mikrofone uz speed kamere I mjerit buku. Ovdje u Engleskoj su vec poceli , doduse u test fazi al je semo pitanje dana Kad ce pocet ozbiljno. Ako su decibeli preko limita, opali sliku i salje ti kaznu kuci. Pa se vozikaj bez db killer koliko hoces,
Tako da ni HR nije daleko
 
Iz mog skromnog iskustva, buku testiraju povremenim akcijama na način da te skupe u gradu i vode na mobilni teh pregled, čitaj kombi na nekom parkingu. Tamo obično nisi prvi na redu tako da realno ima dovoljno vremena za montažu killera. E sad, vrući auspuh, vađenje alata i spretne ruke su druga tema. :mrgreen: Ako te vode u STP, tamo je još veća gužva. Ne znam za slučaj da bi nekome apriori skinuli tablicu i poslali na teh pregled premda vjerujem da je moguće odnosno da policajac ima pravo svoje procjene.

Kaos, a naše obaveze/posao neka čekaju?!
Misle da se vozimo bzvz..
 
Iz mog skromnog iskustva, buku testiraju povremenim akcijama na način da te skupe u gradu i vode na mobilni teh pregled, čitaj kombi na nekom parkingu. Tamo obično nisi prvi na redu tako da realno ima dovoljno vremena za montažu killera. E sad, vrući auspuh, vađenje alata i spretne ruke su druga tema. :mrgreen: Ako te vode u STP, tamo je još veća gužva. Ne znam za slučaj da bi nekome apriori skinuli tablicu i poslali na teh pregled premda vjerujem da je moguće odnosno da policajac ima pravo svoje procjene.
Ma ja nisam još nikada naišao na te akcije, ok ne vozim se uopće po gradu pa vjerojatno i zato. Van Hr me nikad nitko pitao a bilo je svakakvih divljih kombinacija kaj se uopce ne mogu homologirati :mrgreen:
 
Nisi u ciljanoj skupini. Pored toliko nabrijanih skutera, R-ova i čopera da sam drot koze ne bi ni gledao.:mrgreen:
Ne mislim da su te akcije problematične jer već su na tehničkom postali rigorozni. Na većini motora je slip-on na jedan šaraf i dva federa pa još ok ali čim je malo kompliciranije ne da mi se više gubiti pol dana za montažu/demontažu i onda se još osvrtati po cesti.
 
Tak sam na banditu imao, i grane i top koje nemoš homologirati pa šarafi gore šarafi dole. Zato mi je ovo sad ok jer me 1 imbus dijeli od potpuno legalnog homologiranog izdanja :mrgreen:
Vani ekipa na xr svašta radi, od race grana do s1000rr grana ili stock grana ali sa blokiranom klapnom, to ništa nisam htio prvo zbog ne tak lakog povratka na dozvoljeno stanje i drugo zbog gubitka momenta. Na banditu smo to jako fino uglazbili ali išao je drugi usis, dynojet kit za frge i svašta, na modernijim motorima nikad nisam bio zadovoljan čim smo maknuli original grane...
 
Jedno vrijeme sam se onako iz hobija bavio mapiranjem. Imao auto sa kojim sam vozio trke, sam ga slozio, popravljao, mapirao i tako se ucio. Iz tog skromnog iskustva ti mogu reci da se moment moze apsolutno sacuvati, pod uslovom da onaj ko mapira zna sta radi. Bitno je samo odluciti sta zelis - moment ili konje ? Oboje (u maks brojkama) ne mozes dobiti. I onda mapiras u tom pravcu. Ljudi najvise padaju na brojke u konjima, niko ne pita "kol'ko ti taj motor ima njutnmetara ?" :), pa su se i tuneri tome prilagodili (da lakse uzmu pare) i onda imas te situacije puno konja, a nigdje momenta ili krivulje snage/momenta koje imaju profil testere... Koliko sam istrazio, na XR se krivulja momenta moze pomjeriti prilicno "ulijevo" (kada je gledas na grafikonu), da razvoj momenta pocinje dosta ranije. Na novom XR je to bas izrazeno, jer je dosta zagusen sa euro 5 i ljudi postizu fenomenalne rezultate sa Akrapovic granama i Brentune mapama. Umrtvljenost ispod 4k obrtaja u potpunosti nestaje, motor vuce kao voz odmah sa lera. Za starog XR su slicni rezultati. Fin primjer je CubanRider na Youtube. Covjek je cak napravio snimak prije grana/mape i nakon. Vidi se bas da motor dise punim plucima, otima se u svakoj prilici.
Ja nazalost to mogu samo da gledam, jer svaki pokusaj cackanja grana/mapa bi rezultirao trenutnim gubitkom garancije... Ali da to nije slucaj, ne bi razmisljao ni sekunde (y)
 
Last edited:
Mali update za kraj sezone :mrgreen:

20201106-095504323-i-OS.jpg


20201104-154810351-i-OS.jpg

Super izgleda.Nakon što sam pogledao promo video već sam ga skoro naručio jer me je baš oduševio kako izgleda i zvuk bez db killera je bio super (bar na videu) odnosno jedini koji sam čuo bez zamjene grana da se dobro čuje.
Ipak mi je uletila druga kobinacija pa sam na kraju uzel rabljenog Akrapa i Black widow grane i super sam zadovoljan.Nemam pojma jel cu ga mapirati jer sve mi je isto kao što si napisao:
u dynamic i pro pucanje kod svakog abgasa ili šaltanja, u road je relativno normalan samo dublji i glasniji
O mapiranju stvarno ne znam nista. Snaga me ne zanima a niti neki konji da kao mogu reci da ih ima vise. Jedino mozda malo momenta da dobijem i da mirnije radi je je dosta nervozan na niskim okretajima.
 
Last edited:
Jedno vrijeme sam se onako iz hobija bavio mapiranjem. Imao auto sa kojim sam vozio trke, sam ga slozio, popravljao, mapirao i tako se ucio. Iz tog skromnog iskustva ti mogu reci da se moment moze apsolutno sacuvati, pod uslovom da onaj ko mapira zna sta radi. Bitno je samo odluciti sta zelis - moment ili konje ? Oboje (u maks brojkama) ne mozes dobiti. I onda mapiras u tom pravcu. Ljudi najvise padaju na brojke u konjima, niko ne pita "kol'ko ti taj motor ima njutnmetara ?" :), pa su se i tuneri tome prilagodili (da lakse uzmu pare) i onda imas te situacije puno konja, a nigdje momenta ili krivulje snage/momenta koje imaju profil testere... Koliko sam istrazio, na XR se krivulja momenta moze pomjeriti prilicno "ulijevo" (kada je gledas na grafikonu), da razvoj momenta pocinje dosta ranije. Na novom XR je to bas izrazeno, jer je dosta zagusen sa euro 5 i ljudi postizu fenomenalne rezultate sa Akrapovic granama i Brentune mapama. Umrtvljenost ispod 4k obrtaja u potpunosti nestaje, motor vuce kao voz odmah sa lera. Za starog XR su slicni rezultati. Fin primjer je CubanRider na Youtube. Covjek je cak napravio snimak prije grana/mape i nakon. Vidi se bas da motor dise punim plucima, otima se u svakoj prilici.
Ja nazalost to mogu samo da gledam, jer svaki pokusaj cackanja grana/mapa bi rezultirao trenutnim gubitkom garancije... Ali da to nije slucaj, ne bi razmisljao ni sekunde (y)
Meni je svaki auto mapiran, na prošlom smo slagali i mehanički svašta al sad mi se više to neda, samo mapa i gas.
Multicu sam ja sam mapirao s nekim termignoni upmap ali vise s ciljem smanjenja trzanja iskljucivanjem sondi i klapne, xr tolko dobro funkcionira da nemam nikakvu potrebu prtljati :mrgreen: ne štedim ga baš pa i zato ne želim bilo kakve preinake ako dođe do neke havarije da nebi bilo osporavanja garancije
 
Nece proci dugo Kad ce postaviti mikrofone uz speed kamere I mjerit buku. Ovdje u Engleskoj su vec poceli , doduse u test fazi al je semo pitanje dana Kad ce pocet ozbiljno. Ako su decibeli preko limita, opali sliku i salje ti kaznu kuci. Pa se vozikaj bez db killer koliko hoces,
Tako da ni HR nije daleko

Danas sam dobio info da je vec kupljeno 70-90 uređaja i da nisu jos u funkciji. Navodno provjereno.
 
Novopeceni vlasnik doticnog,žali se da je ispod 7000 okretaja, mrtva krava.
Prije toga je vozia pcelicu maju 1290

Vozimo se skupa,pa sam ga i prova. Meni ne izgleda bas tako...
 
  • Like
Reactions: leCo
Pretpostavljam da je pcelica maja KTM ?
Ako jeste, onda ne cudi sto mu je slab ispod 7000. Bio bi svaki cetverocilindras slicne specifikacije. Meni je poslije 1200 boxera bila osjetna razlika do 5000-6000 rpm, a mogu zamisliti kakva je tek nekome ko je prije vozio 1290... Ali zato XR cupa ruke na 7000, a na 9000 i u 3. brzini uz cupanje ruku ide i dizanje na zadnji pri skoro 200 :mrgreen:
Reci novopecenom vlasniku da rekalibrira mozak i omiljene dionice vozi jednu-dvije brzine nize u odnosu na stari motor i bit ce zadovoljan (y)
 
Last edited:
Ko da uspoređuje dizlo i benzinca :mrgreen: ja ga Senj Karlobag vozim od 9 do blokade treća četvrta pa ide sasvim solidno 🤪