S1000XR

Koliko god duel izmedju male Multi i XR nema nikakvog smisla (2 vs 4 cilindra, velika razlika u snazi, 19” vs 17” itd) XR je radi daljeg poretka testa morao nekako ispasti. I sami kazu da je XR pobjednik 1000 bodova testa, a onda naprasno ne valja, bolja je Multi koja se zbog manje snage lakse vozi, a onda ta ista Multi kasnije ispada zbog tog manjka snage... Da nisu izbacili XR, vrlo vjerovatno bi se desilo da im poremeti (ciljani :mrgreen:) poredak testa, mozda dobaci cak do finala, a onda bismo gledali 2 BMW-a koji (bar na papiru) spadaju u skoro pa istu kategoriju. Citaoci bi ih lincovali. Ionako ih stalno optuzuju da su BMW pristrasni (k’o sto i jesu :))

Alpenmasters je generalno malo glup test, jer ne testiraju motore u svim uslovima voznje nego samo u Alpama, tj. uskim serpentinama, cime npr cetverocilindarske i R motore automatski stavljaju u nepovoljniji polozaj u odnosu na dvocilindrase i motore sa sirokim upravljacima... A koliko to ljudi na planeti ima srecu da se vozi samo po Alpama ? Kombinacija Alpi, otvorenijih cesta (tipa D8), pa i staze bi vec bio test koji bi dosta realnije pokazao prednosti i mane svakog motora. Kao sto rade sa gumama npr. Saberes bodove u svim kategorijama i dobijes motor koji je pogodio zlatnu sredinu.
 
Last edited:
Ma i Multica i XR se mogu sakriti pred KTM 1290 SA. Na test vožnjama ih uvijek puštaju ispred KTM-a jer ovaj ima toliko momenta da nabora asfalt pa im neudobno za vozit za njim.

Evo pojašnjenja zašto 19" felge...😂
 
  • Like
Reactions: kronik
Sva sreća da sam ga uzeo zbog izgleda jer osim u tome ne vidim baš nikakvu razliku :LOL:

20210215-114859.jpg
 
Ako se ne varam to je "niži model"? Imao sam ga jedno kratko vrijeme (ovaj sa slike) ali sam ga prodao jer mi je bila jako mala razlika u udobnosti. Izgleda super, bolje izgleda od ovog orginalnog. Kažu da je onaj drugi model "visoki" puno udobniji.

20200630_133249.jpg
 
Last edited:
To je standard hp seat, ista visina kao original. Čitao sam da je visoki sic udobniji (jer je deblji) ali to nisam htio jer vozim na srednjoj postavci ovjesa pa mi je i ovako na granici visina
 
Da na to sam i mislio jer tak im piše kao niski i visoki. Haha ni ja nisam želio niti isprobati taj drugi model jer na ravnom je sve ok nema nikakvih problema ali neke uzbrdice, okretanja već bi bile upitne sa tim višim :mrgreen: :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Taj viši je 855mm kao standard na multici di nisam imao uopće problema ali valjda je razlika i u širini sica i motora, ovako sa standardnim na vozač+kofer bome ima do poda :mrgreen:
 
Kad stavim tri kofera, tank torba i još ako nisam sam na motoru zna biti zanimljivo :mrgreen:
 
Svaka pomoć je dobro došla u tim situacijama :mrgreen: :ROFLMAO:
Nisam baš proučavao mjere, jel novi niži ili viši od starog?
 
Svaka pomoć je dobro došla u tim situacijama :mrgreen: :ROFLMAO:
Nisam baš proučavao mjere, jel novi niži ili viši od starog?

Novi je iste visine kao stari (840mm), ali je malo uzi ram i sjediste na dijelu uz rezervoar pa je lakse dohvatiti pod. Ne siri noge kao stari, ali su oslonci za noge na identicnom mjestu - udaraju tacno u noge kada ih spustis na pod :mrgreen:
Poredjenja radi, na starom sam u solo postavci preloada bio negdje na prstima, malo na zglobu stopala, a na novom sam komotno na prednjem dijelu stopala, pete samo malo u zraku. A MIN postavka spusti preload na najnize moguce i kada na to dodas suvozaca, ovjes se sabije taman toliko da su mi oba stopala potpuno na podu. Naravno, sa takvim preloadom motor je u voznji malo "zvaka", ali je odlicna stvar za manevrisanje pod teretom i na skakljivim terenima.
Dobar je fol i kada je preload u AUTO postavci - uvijek malo spusti motor kada stojis npr na semaforu. Cim krenes voziti, digne ga nazad na idealnu visinu
 
Last edited:
Novi je iste visine kao stari (840mm), ali je malo uzi ram i sjediste na dijelu uz rezervoar pa je lakse dohvatiti pod. Ne siri noge kao stari, ali su oslonci za noge na identicnom mjestu - udaraju tacno u noge kada ih spustis na pod :mrgreen:
Poredjenja radi, na starom sam u solo postavci preloada bio negdje na prstima, malo na zglobu stopala, a na novom sam komotno na prednjem dijelu stopala, pete samo malo u zraku. A MIN postavka spusti preload na najnize moguce i kada na to dodas suvozaca, ovjes se sabije taman toliko da su mi oba stopala potpuno na podu. Naravno, sa takvim preloadom motor je u voznji malo "zvaka", ali je odlicna stvar za manevrisanje pod teretom i na skakljivim terenima.
Dobar je fol i kada je preload u AUTO postavci - uvijek malo spusti motor kada stojis npr na semaforu. Cim krenes voziti, digne ga nazad na idealnu visinu
E ovo zadnje nisam znao da ima, to je jako jako dobro, to bi mi bilo savršeno. Možda sam trebao riskirati sa high seat kad sam već uzimao al jbg sad :mrgreen:
 
E ovo zadnje nisam znao da ima, to je jako jako dobro, to bi mi bilo savršeno. Možda sam trebao riskirati sa high seat kad sam već uzimao al jbg sad :mrgreen:

Nisam ni ja znao, ne pise nigdje u uputstvima da to radi, ali tacno osjetis kada stojis na semaforu da se poslije par sekundi motor odjednom malo spusti.
 
  • Like
Reactions: BM0021
Novi je iste visine kao stari (840mm), ali je malo uzi ram i sjediste na dijelu uz rezervoar pa je lakse dohvatiti pod. Ne siri noge kao stari, ali su oslonci za noge na identicnom mjestu - udaraju tacno u noge kada ih spustis na pod :mrgreen:
Poredjenja radi, na starom sam u solo postavci preloada bio negdje na prstima, malo na zglobu stopala, a na novom sam komotno na prednjem dijelu stopala, pete samo malo u zraku. A MIN postavka spusti preload na najnize moguce i kada na to dodas suvozaca, ovjes se sabije taman toliko da su mi oba stopala potpuno na podu. Naravno, sa takvim preloadom motor je u voznji malo "zvaka", ali je odlicna stvar za manevrisanje pod teretom i na skakljivim terenima.
Dobar je fol i kada je preload u AUTO postavci - uvijek malo spusti motor kada stojis npr na semaforu. Cim krenes voziti, digne ga nazad na idealnu visinu

E da je mrvicu sjedište uže nebi škodilo i puno lakše bi se manevriralo na mjestu, ali i ovako je super. To su sad sve sitnice koje bi svatko od nas drugačije po sebi namjestio. Za ovu postavku nisam znao ali sigurno barem malo pomogne dok stojiš a kad krenes sve je lako :mrgreen: