S1000XR

Zavisi i od karaktera vozaca. Meni se npr jako svidja sto XR im ta neka 2 karaktera. "Srednja" ljutina u rasponu 5000-9000, dinamicno i dovoljno brzo za vecinu vozaca, ali i iskoristivo za neku normalniju voznju. A ako zelis pravi RR ugodjaj i sizofreniju, na raspolaganju ti je drugi "paket usluga" u rasponu 9000-11000. Pa proberi sta ti se svidja i kako ti se u datom trenutku vozi.
Ono sto bi bilo lijepo je da su Bavarci malo vise podebljali dio raspona ispod 5000, jer se bas osjeti taj prelaz snage iz prakticno nicega u nesto (ispod i preko 5000), ali tu je ociti krivac gusenje EURO 5 normama...
Da su napravili da je zivlji na 5-9k rpm, morali bi smanjiti top end snagu sa 165ks, na 150ks, pa ko bi to kupio?!? :)
 
Da su napravili da je zivlji na 5-9k rpm, morali bi smanjiti top end snagu sa 165ks, na 150ks, pa ko bi to kupio?!? :)

Nisi ti izgleda dobro shvatio sta sam ranije napisao.
Motor ima i vise nego dovoljno snage u rasponu 5-9, za vecinu (prosjecnih) vozaca i previse. A preko 9 se pretvara u raketu. Diablero je u svom odlicnom osvrtu sa test voznje takodjer to potvrdio, barem koliko je mogao probati do 9k.
Problem je sto je, za 1000cc motor, prilicno umrtvljen ispod 5k rpm. Sa lera do 5k se ponasa vise kao neki 600cc motor, a ne hiljadarka. Licno imam osjecaj da su mu do 5k i odziv na gas softverski zakasnili, jer nabija obrtaje dosta sporije u odnosu na polozaj i okretanje rucke gasa
Pretpostavljam zbog EURO 5 normi, jer sa Akrap granama i remapom ljudi na novom XR postizu da vuce k'o voz sa lera do blokade (y)
 
Last edited:
Jebeš I4 s linearnim razvijanjem snage, kome to treba nek si kupi V2 ili električni romobil. Šizofrenična krivulja snage je feature, a ne bug. :mrgreen:
 
Jebeš I4 s linearnim razvijanjem snage, kome to treba nek si kupi V2 ili električni romobil. Šizofrenična krivulja snage je feature, a ne bug. :mrgreen:

Apsolutno se slazem. (y) Prije XR sam vozio 1200 boxera i tada sam najvise cmizdrio upravo za tom sizofrenijom. Ali ne odgovara to svima, a cinjenica je i da su ga malo previse (za hiljadarku) zagusili ispod 5000. Meni licno to ne smeta, jer stvarno rijetko vozim ispod 5000 :mrgreen:, ali prihvatam kao objektivnu primjedbu kada se neko drugi, ko provoza novi XR, pozali na to.
 
Ja uopće ne vidim problem, osim ako taj euro5 nije bitno ublažen u odnosu na euro4. Glavna prednost mi i je da se mogu voziti u 6oj na 3k rpm bez nacukavanja po selendrama u Dolomitima npr a kad se vozi onda se vozi, ne spuštam ga uopće ispod 8-9 i super. Meni je baš taj podvojeni karakter glavna prednost od stare Multi koju nisi mogao voziti 100 u 6oj, tj mogao si uz malo zacukavanja ali ako si slučajno odvrnuo gas na tim okretajima tolko je sve treslo da sam čekao da otpadne nešto :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: kronik
Novi ide u 6. i na 2k bez trzaja. Jako dobro je popeglan sto se tice toga. (y) Nisam vozio stari, pa nisam mjerodavan da poredim, ali oni koji jesu kazu da je novi dosta ublazen do 5000 u odnosu na stari. Iako ja to ne vidim kao neku manu, objektivno se slazem da bi to moglo malo bolje za 1000cc. Mada, ovaj motor nije ni pravljen da mu radni raspon koristenja bude do 5-6k, barem ga ja tako ne vozim, pa mi nisu potpuno ni jasne te zamjerke ljudi. Posebno sto vecina to istice kao "glavnu" manu novog XR-a. Ko trazi snagu u tom rasponu, neka kupi boxera. ;)
 
Last edited:
Onda ni slučajno nemoj probat Multi V4. Ili još gore, Aprilijin V4. Brzo bi zaboravio i boxera i redna 4...

:mrgreen:
 
Onda ni slučajno nemoj probat Multi V4. Ili još gore, Aprilijin V4. Brzo bi zaboravio i boxera i redna 4...

:mrgreen:

Neka meni moja redna 4. Volim tu vrisku, karakter i obrtaje. XR ispunjava sve te kriterije, a jos je i udoban. Volim i V4 motore, tako da ne bi imao nista protiv da mi pored XR-a u garazi bude parkirana npr jedna Tuono 1100 Factory :love:
Multi V4 je sigurno super motor, rado bi je provozao, ali meni licno nekako nit' mirise nit' smrdi... Stara je bila konkretnija. 17" tockovi i V4 kao iz Aprilije bi je vec jasnije definisali :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: neven
Jučer ugradio Sprint filter i maknuo one četri "cijevčice" ispred filtera,navodno bi ga to trebalo "malo" oživiti, iskreno u kratkoj vožnji nije da sam baš nešto osjetio osim što se još malo glasnije čuje :ROFLMAO: :ROFLMAO:

 
Last edited:
Snow White ;)
IMG_20210326_143409.jpg
 
Tnx, možda uleti neki rabljeni. Nisam znao da paše jer sam stalno gledao na internetu neke likove kako rade adapter plate za vario kofere za xr-a.
@Lucky, znaš li ima li netko još osim nas dvojice tripple black xr, ako je tvoj na slici ?
Izgleda samo nas dvojica, ukoliko se netko ne prijavi:).
Usput da pitam, koristi li netko ulje drugog proizvođača i druge gradacije umjesto BMW Advantec 5W-40?
 
Last edited:
ulje u mom motoru je ono koje su mi stavili na servisu. Nemam pojma koje je trenutno unutra.
Ali ne vjerujem da su sipali BMW Advanteca