S1000XR

Pa jasno da svi pobrojani nisu iste klase i da se razlikuju, ali nekim konceptom (uspravno sjedeca koza) su tu negdje. Osim VFR
Naravno da dalje slicnosti tu i prestaju, ali od japanaca blizeg izbora za poredjenje sa XR realno i nema... Enivej, poenta mog posta je da bi bilo lijepo da i Honda napravi neki ekvivalent XR-u.
Eto, ja bi ga prvi kupio:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: smile 77
Kolege XRovci, je li ko eksperimentisao sa ukidanjem klapne u izduvu ? Varijanta da se otkaci sajla sa serva klapne pa da stoji stalno otvorena ili eventualno ona "varalica" sto se montira umjesto serva klapne, da ECU ne izbacuje greske.
Kontam da probam izvuci nesto buke na ovom mom prigusenom euro 5 stealth sound usisivacu 🤣 pa da vidim kakva su iskustva
Ne znam kako je na starom XR, ali na novom se klapna otvara tek na 6500 rpm, sto je, naravno, jako iritantno i nema nikakvog smisla ! :mrgreen:
 
Last edited:
Ja kad sam grane stavljao, sve sam koplet skinuo i stavio "exhaust eliminator" i radi bez greške.
Ako je na tvom modeli isto kao na starom probaj izvaditi ispred filtera one cjevčice jer kod mene je micanje istih pojačalo dosta zvuk iz mašine na višim okretajima pri dodavanju gasa. Pitanje je samo kako bi to kod tebe utjecalo na rad motora kad je sve orginal na njemu? Razmišljam čak da ih vratim, nakon nekog vremena postane iritantno :mrgreen:
 

Attachments

  • eliminator.jpg
    eliminator.jpg
    9 KB · Views: 0
Last edited:
Ma zadovoljan sam ja sa bukom usisa. Zapravo, usis se jedino i cuje 😂
Volio bi da malo otvorim i izduv, pa mi klapna pala na pamet kao opcija sa kojom bi se mogao svercati zbog garancije. Grane su vec teske za sakriti :)
 
Ako skineš top neće biti baš glasan koliko je prigušen, ja sam na svom isprobao. Jedino neku šuplju cijev da staviš da bar malo zvuka dobiješ van.
s-l1600.jpg
 
Da je bar izgledom stari model, a skoro sa svim ostalim novi model. Izgled novog mi eto 1g prosla, i nikako ne postajr ugodan oku, za razliku starog modela. Al jebiga tako je danas sa svim
 
Ako skineš top neće biti baš glasan koliko je prigušen, ja sam na svom isprobao. Jedino neku šuplju cijev da staviš da bar malo zvuka dobiješ van.

Originalni top je skroz otvoren. Samo busena cijev, kao Akrap, nema nikakvih pregrada. Tako da je zvuk sa njim ili bez (probao i bez) prakticno isti. Svo prigusenje se odvija u katalizatorima, loncu ispod motora i na nizim obrtajima dodatno pomocu klapne, na glavnoj cijevi, koja se ne otvara prije 6500 rpm... Bas su se potrudili sa Euro 5.... Povrh svega ovoga Ima 4 lambda sonde, 2 uskopojasne i 2 sirokopojasne... Overkill sto bi rekli. Ne bi me zacudilo da je vec spreman i za Euro 6 🤣

Da je bar izgledom stari model, a skoro sa svim ostalim novi model. Izgled novog mi eto 1g prosla, i nikako ne postajr ugodan oku, za razliku starog modela. Al jebiga tako je danas sa svim

Eh... Nekada su se motori pravili 90% metal, 10% plastika, a sada su metalne komponente sveli na tako nizak nivo da su rijetke k'o jednorog...
 
Eh... Nekada su se motori pravili 90% metal, 10% plastika, a sada su metalne komponente sveli na tako nizak nivo da su rijetke k'o jednorog...
Nekad su i oklope radili od aluminija. Nemoj biti nostalgičan nije to loš razvoj.

Novi XR je morao biti prigušen, ne bi inače zadovoljio nove norme. Ima mnoge prednosti u odnosu na raniji model.
Ima rješenje od Akrapovića kompletne grane i onda na to Akrapovićev top i sigurno te čuju u drugom selu, a ako želiš utišati imaš original prigušivač za gurnut u top. Uputno bi bilo i mapirati po njemu.
Bed je što je to previše novaca , postaje nelegalan po zvuku i emisijama (nema cat) i garanciju možeš mačku o rep.
E-B10E9.JPG

 
Po mjerenjima na Akrapović stranici model 2020 je oko 13 ks jači od prijašnjeg modela
 
Nekad su i oklope radili od aluminija. Nemoj biti nostalgičan nije to loš razvoj.

Novi XR je morao biti prigušen, ne bi inače zadovoljio nove norme. Ima mnoge prednosti u odnosu na raniji model.
Ima rješenje od Akrapovića kompletne grane i onda na to Akrapovićev top i sigurno te čuju u drugom selu, a ako želiš utišati imaš original prigušivač za gurnut u top. Uputno bi bilo i mapirati po njemu.
Bed je što je to previše novaca , postaje nelegalan po zvuku i emisijama (nema cat) i garanciju možeš mačku o rep.

Grane su zakon ! Osim zvuka dobijes i estetiku, jer maknes i onaj ruzni lonac ispod motora, a skine se i par kilograma. Definitivno najbolja opcija. Ja bi dao i pare, ali sto i sam kazes - ode garancija...
Vjeruj da mi je padalo na pamet da uzmem grane pa da svaki put kada je servis posarafam sve nazad na fabricko :mrgreen: Ali onda se otvara drugi problem - remap. To vec ne bi mogao sakriti.
Ima onaj Brentune modul sto sa njim mozes samostalo downloadati i upisivati mape, pa npr vratis fabricku mapu prije servisa, ali BMW je i tome doskocio - stavili su brojac flashovanja ECU-a
Uglavnom, po svemu sudeci ostajem bescujan :mrgreen: bar dok ne istekne garancija
 
Last edited:
  • Like
Reactions: neven
Šteta što nema tvornički drugu mapu, navodno KTM i Triumph neki modeli imaju tu mogućnost pa kad kupiš druge grane i top samo se prebaci na drugu mapu. To sam čuo od mehaničara tako da nemam pojma jel istina :unsure: :mrgreen:
 
Šteta što nema tvornički drugu mapu, navodno KTM i Triumph neki modeli imaju tu mogućnost pa kad kupiš druge grane i top samo se prebaci na drugu mapu. To sam čuo od mehaničara tako da nemam pojma jel istina :unsure: :mrgreen:
To aprilia ima jedno 20 god. na RSV i Tuono 1000!!!
 
  • Like
Reactions: DiAbLeRo
Novi XR ima kombinaciju uskopojasnih i sirokopojasnih lambda sondi, pa bi se moglo reci da ima dobru hardware podlogu da se i sam prilagodi granama.
Bavio sam se jedno vrijeme mapiranjem, pa iz iskustva znam da mozes podesiti procenat odstupanja od vrijednosti mape (koja je fiksna) u svrhu korekcija na osnovu ocitanja sa lambda sonde. Slicno se radi i sa uglom paljenja, samo na osnovu ocitanja sa knock senzora. Tako se kompenziraju promjene u nadmorskoj visini, vanjskoj temperaturi, kvaliteti goriva itd. E sada, pitanje je koliki procenat korekcije je BMW podesio i da li je to dovoljno da iskompenzira i grane. Sirokopojasne sonde definitivno daju dosta prostora.

Licno sam misljenja da sa granama i fabrickom mapom ne mozes spaliti motor. Za tako nesto smjesa goriva treba drasticno osiromasiti, i to u visokim obrtajima, na punom gasu. A grane uglavnom osiromase smjesu u nizim obrtajima, prvih 50% raspona, sto se uglavnom manifestuje zatrzavanjem kod djelimicno otvorenog gasa. U tom rasponu se bez remapa obicno i izgubi malo snage i momenta. U visokim, gdje je rizik "efekta brenera" zbog siromasne smjese najveci, ona uglavnom ostaje nepromijenjena i na sigurnoj strani. U prosjeku AFR oko 12.5:1. Ali tesko da ima i dodatnih konja. Za to svakako treba remap
 
Last edited:
  • Like
Reactions: bojan
Nekad su i oklope radili od aluminija. Nemoj biti nostalgičan nije to loš razvoj.

Novi XR je morao biti prigušen, ne bi inače zadovoljio nove norme. Ima mnoge prednosti u odnosu na raniji model.
Ima rješenje od Akrapovića kompletne grane i onda na to Akrapovićev top i sigurno te čuju u drugom selu, a ako želiš utišati imaš original prigušivač za gurnut u top. Uputno bi bilo i mapirati po njemu.
Bed je što je to previše novaca , postaje nelegalan po zvuku i emisijama (nema cat) i garanciju možeš mačku o rep.
View attachment 730486

Za sve postoji rijesenje. Upises top u prometnu i kasnije dodas grane, kao i na 10ke ljudi koji su kupili i top i grane.

to da gubis garanciju objesi macku o rep..kod Tomica ‘gubis’ garanciju i ako stavis aftermarket top samo..ako kupis isti takav OEM onda je garancija ok..iste price zadnjih 10ak godina:)
 
Za sve postoji rijesenje. Upises top u prometnu i kasnije dodas grane, kao i na 10ke ljudi koji su kupili i top i grane.

to da gubis garanciju objesi macku o rep..kod Tomica ‘gubis’ garanciju i ako stavis aftermarket top samo..ako kupis isti takav OEM onda je garancija ok..iste price zadnjih 10ak godina:)
i onda se možeš voziti samo u HR, a kad te Austrijanac ili Njemac skinu s ceste i pošalju doma na prikolici možeš se sjetiti repa i mačke naravno uz kaznu koju ti odrežu. Neće uskoro ni kod nas to više prolaziti.
Tomić je najmanji problem, ionako nemam garanciju kod njega.
 
Naravno..svi ovi koji su to napravili se voze samo po HR:) u danasnje vrijeme ne mozes i ovce i novce, norme ubile sve i svasta, ali i dalje ljudi zeli imati nesto drukcije..

BMW ima worldwide garanciju (kao i svaki ozbiljni brand) i svuda prodaju istu pricu..i nigdje nemaju pokrice..ni u Austriji ni u Njemackoj..
 
kupiti takav motor za voziti se po svome "dvoristu" nema smisla.
 
Slicna je situacija i sa GSom pa ljudi kupuju identicne kombinacije:) na XR malo vise nego na GS..
ne vidim svrhu kemijanja na po auspuhu i samim time gubitkom EU norme tj. homologacije motocikla?!
Mozda te u RH nece dirati ali van RH zasigurno!