S1000XR

Ko se jednom navuce na kofere tesko se vozi bez njih..a stoje na motoru ko prst u oku..ja sam doso do zakljucka da je motor za voznje do 200km solo a do 100km sa saputnikom.znaci koferi tinetrebaju....ako ces dalje mercedes karavan I vozi miiskooo
Ne mora uopste znaciti. Meni su na motoru samo kada idem na put. Kada ne putujem, motor je “go ko pistolj”. Nemam ni topcase, a njega vecina obicno stalno drzi na motoru. Meni su koferi stvarno nuzno zlo
 
Last edited:
Ne vozim se po autocestama pa nemam ograničavajući problem s koferima, kad nas je dvoje sve stane u tri serijska
Cuj na glavi ? Ja mislio da kaciga ide na lakat...
Nebitno, svako ima razlicite potrebe, meni odgovara 46l topcase (veci ne bih, a i ne treba mi) jer putujem u 2 i nikada krace od 3 sedmice. A treba ubaciti i pokoji suvenir, sitnicu itd.
Kada sam na destinaciji, onda mi sluzi da ostavimo kacige dok se setamo. To sa originalnim ne mogu. Sajla za kacige moze, ali kada mi je kofer pun stvari
Kad bi znao koliko ih još nosi kacigu na laktu ili onu kahlicu .... znači ti voziš prazan kofer od 46l samo radi toga da staviš kacige u njega, a ja vozim stvari u koferima, a kacige na sajli :mrgreen: a kofere nosim u hotel jer u njima nosim stvari, nemam one famozne unutarnje torbe jer ih montiram sva tri za manje od minute.
 
Ne vozim se po autocestama pa nemam ograničavajući problem s koferima, kad nas je dvoje sve stane u tri serijska

Kad bi znao koliko ih još nosi kacigu na laktu ili onu kahlicu .... znači ti voziš prazan kofer od 46l samo radi toga da staviš kacige u njega, a ja vozim stvari u koferima, a kacige na sajli :mrgreen: a kofere nosim u hotel jer u njima nosim stvari, nemam one famozne unutarnje torbe jer ih montiram sva tri za manje od minute.

Ti mene izgleda malo zajebavas :mrgreen: Vozim sve kofere pune stvari, a kada stignem tamo gdje sam se zaputio, bocne skidam i ostavim u apartmanu, topcase ispraznim od stvari i koristim za sitnice, namirnice i kacige iskljucivo dok boravim i vozam se tamo gdje sam doputovao. Kada krenem dalje, pakujem stvari u sva 3 kofera i gas
 
Ti mene izgleda malo zajebavas :mrgreen: Vozim sve kofere pune stvari, a kada stignem tamo gdje sam se zaputio, bocne skidam i ostavim u apartmanu, topcase ispraznim od stvari i koristim za sitnice, namirnice i kacige iskljucivo dok boravim i vozam se tamo gdje sam doputovao. Kada krenem dalje, pakujem stvari u sva 3 kofera i gas
A sorry nisam znao, ja ne idem s xr-om po špeceraj :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: kronik
Cuj na glavi ? Ja mislio da kaciga ide na lakat...
Nebitno, svako ima razlicite potrebe, meni odgovara 46l topcase (veci ne bih, a i ne treba mi) jer putujem u 2 i nikada krace od 3 sedmice. A treba ubaciti i pokoji suvenir, sitnicu itd.
Kada sam na destinaciji, onda mi sluzi da ostavimo kacige dok se setamo. To sa originalnim ne mogu. Sajla za kacige moze, ali kada mi je kofer pun stvari
Ima originalni vekiki, od 49l, staju dvije kacige i odlicno izgleda na motoru. Max brzina 180km/h
 
U torbi 2 hlaca ,2 majice,2 kosulje ,laptop12" , nesseser(osnovni cetkica,sampon,dezodorans),five fingers suze i to je to 🤪 kisno ako je unutar 2/3 dana najavljena kisa! Stvar je u komociji koju zelis ili ne zelis 😜
Ako je u torbi na slici sve ovo kaj si nabrojao onda stvarno super.
Kao i u svemu ostalom tako je i sa koferima, što ih više imaš to više mjesta fali :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Prije par godina putovali smo na R-u u dvoje na 3-4 dana sa jednim ruksakom i sve kaj nam je trebalo smo imali :mrgreen:
Sad ako idemo na vožnju gdje ostaviš motor pa odeš na duže vrijeme od motora, skinemo sve da ne nosiš stvari sa sobom ako već imam kofere. Nekako mi je najdraže da sve ubacimo u kofere koji su zaključani i miran sam. A za duža putovanja u dvoje naravno da nikad dosta mjesta :mrgreen::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ipak je orginal nekeko najskladniji.
I može 180km/h!
To sam na početku napisao. Oginali su za mene bez konkurencije kaj se tiče izgleda, orginal je ipak orginal (y)
Kaj se tiče maksimalne brzine mislim da je i više nego dovoljna a ništa im nebu ako malo i prekršiš ograničenje :mrgreen: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Od svega mu najbolje stoje koferi kada nisu na njemu :cool:
 
Last edited:
Ako je u torbi na slici sve ovo kaj si nabrojao onda stvarno super.
Kao i u svemu ostalom tako je i sa koferima, što ih više imaš to više mjesta fali :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Prije par godina putovali smo na R-u u dvoje na 3-4 dana sa jednim ruksakom i sve kaj nam je trebalo smo imali :mrgreen:
Sad ako idemo na vožnju gdje ostaviš motor pa odeš na duže vrijeme od motora, skinemo sve da ne nosiš stvari sa sobom ako već imam kofere. Nekako mi je najdraže da sve ubacimo u kofere koji su zaključani i miran sam. A za duža putovanja u dvoje naravno da nikad dosta mjesta :mrgreen::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ista torba 8 dana spanjolske drugi motor 🤣
Jedino nije prakticna za sjesti na motor sve ostalo 5 takoder je i vodonepropusna..

2ekn2FA.jpg

Za neki komfor nije ali da mi je do komfora vozio bih neki touring motoric i tako ga koristio 😜 ujedno zato i imam xr kad mi dopizdi kupit cu kofere i vozikat se s gospodom 🥰
 
Ista torba 8 dana spanjolske drugi motor 🤣
Jedino nije prakticna za sjesti na motor sve ostalo 5 takoder je i vodonepropusna..

View attachment 735546

Za neki komfor nije ali da mi je do komfora vozio bih neki touring motoric i tako ga koristio 😜 ujedno zato i imam xr kad mi dopizdi kupit cu kofere i vozikat se s gospodom 🥰
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Svaka čast na dva motor pa biraj koji ti se vozi :cool:(y)
Na R-u sam bio nekih 15 godina i mislio da drugi motori ne postoje, sad kad vidim negog na R-u na cesti prvo kaj mi prođe groz glavu je "žao mi je" :ROFLMAO::ROFLMAO:
tako da nema smisla o tome ništa pisati, ali dobar pokušaj :p:p:mrgreen:
 
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Svaka čast na dva motor pa biraj koji ti se vozi :cool:(y)
Na R-u sam bio nekih 15 godina i mislio da drugi motori ne postoje, sad kad vidim negog na R-u na cesti prvo kaj mi prođe groz glavu je "žao mi je" :ROFLMAO::ROFLMAO:
tako da nema smisla o tome ništa pisati, ali dobar pokušaj :p:p:mrgreen:

Gospoda mi zabranila oba :p tako da sam morao odabrati nesto sto je najbolji kompromis izmedu dva svijeta u ovom slucaju xr..
 
Ista torba 8 dana spanjolske drugi motor 🤣
Jedino nije prakticna za sjesti na motor sve ostalo 5 takoder je i vodonepropusna..

View attachment 735546

Za neki komfor nije ali da mi je do komfora vozio bih neki touring motoric i tako ga koristio 😜 ujedno zato i imam xr kad mi dopizdi kupit cu kofere i vozikat se s gospodom 🥰

Dobra ova apriLJa ! Ko lampa sto bi rekli
 
Gospoda mi zabranila oba :p tako da sam morao odabrati nesto sto je najbolji kompromis izmedu dva svijeta u ovom slucaju xr..
Aaaaaa to je stara slika znači krivo sam skužio, otišla Aprilija :p :ROFLMAO::ROFLMAO:
Kad sam kupio prošle godine XR-a sam odmah izjavio da je po cijeni jednog dobiješ dva motora u jednom, hoćeš R-a hoćeš toring biraj kako ti se vozi, i dalje stojim iza te izjave :cool:
 
  • Like
Reactions: viktor79 and neven
Dok se vi vozate i uzivate, u Sarajevu je postalo vec prilicno hladno za ikakvo vozanje; sezona je za mene ocito zavrsena, pa sam iskoristio priliku da se zabavim sa rjesavanjem prvog od 2 nedostatka koja sam nasao na ovom motoru, a to je - sjediste

Fabricka spuzva i presvlaka - out

A5F0AD8B-44C1-4B58-B31B-AF68272E42C9.jpeg


Vidi se kako se fabricka spuzva vec pocela mrviti na dijelovima koji najvise zuljaju
95543AE6-8D16-4974-96E1-008B6C0630D9.jpeg


Nova spuzva i presvlaka - in

B6C1ECEA-D195-4DC2-B06A-4FBEBA913ABA.jpeg
AC92741B-1814-46C7-BA24-C8895C7D9232.jpeg


Radi se o americkom Sargent sjedistu. Nova spuzva je jednodijelna i bolje oblikovana (vise slojeva). Presvlaka ne lebdi u zraku kao fabricka nego lijepo prati spuzvu.
Suvozacevo sjediste je sire, manje spicasto i ne ide nizbrdo (prema vozacu) kao fabricko. A i grba protiv klizanja vise nije na sredini nego je cijeli prednji kraj lagano podignut na dijelu gdje se sastavlja sa vozacevim. Djeluje dosta udobnije, sto mi je bitno jer cesto putujemo udvoje. Vozacevo vise nema bridova, zadnji dio je ravnije i pravilnije povrsine za sjedenje, sa vise slobode pomjeranja. Nema oblik kasike kao fabricko koje je poziciju prakticno zakljucavalo tako da je glavnina tezine sjedenja zapravo na bridovima (koji zuljaju), a ne jednako rasporedjena po cijelom sjedistu. Ostaje naravno da se provozam malo duze i sve lijepo isprobam, a sigurno ce trebati i nesto vremena za razradu, da sve sjedne na svoje mjesto. Ali mi sve u paketu “na prvu” djeluje dosta bolje nego fabricko.
Visina sjedista je ostala ista.

Ostaje jos da rijesim drugu manu - zvuk :). To ce se na adekvatan nacin rjesavati u toku zime :devilish:
Osvjezim temu kada i to dodje na red
 
Last edited:
Dok se vi vozate i uzivate, u Sarajevu je postalo vec prilicno hladno za ikakvo vozanje; moja sezona je zavrsena…
Zbog cega sam iskoristio priliku da se zabavim sa rjesavanjem prvog od 2 nedostatka koja sam nasao na ovom motoru, a to je - sjediste

Fabricka spuzva i presvlaka - out

View attachment 737160

Vidi se kako se fabricka spuzva vec pocela mrviti na dijelovima koji najvise zuljaju
View attachment 737161

Nova spuzva i presvlaka - in

View attachment 737162View attachment 737163

Radi se o americkom Sargent sjedistu. Nova pjena je jednodijelna i bolje oblikovana (vise slojeva). Presvlaka ne lebdi u zraku kao fabricka nego lijepo prati spuzvu.
Suvozacevo sjediste je sire, manje spicasto i ne ide nizbrdo (prema vozacu) kao fabricko. A i grba protiv klizanja vise nije na sredini nego se je cijeli prednji kraj lagano podignut na dijelu gdje se sastavlja sa vozacevim. Djeluje dosta udobnije, sto mi je bitno jer cesto putujemo udvoje. Vozacevo vise nema bridova, zadnji dio je ravnije i pravilnije povrsine za sjedenje, sa vise slobode pomjeranja. Nema oblik kasike kao fabricko koje je poziciju prakticno zakljucavalo na nacin da glavna tezina sjedenja lezi zapravo na bridovima (koji zuljaju), a ne na sredini sjedista. Ostaje naravno da se provozam malo duze i sve lijepo isprobam, ali ocekujem da ce sigurno trebati i nesto vremena za razradu, da sve sjedne na svoje mjesto.
Visina sjedista je ostala ista.

Druga mana - zvuk ce se na adekvatan nacin rjesavati preko zime :devilish: pa cu i to podijeliti kada dodje vrijeme :)
Jel mislis na zvuk iz mashine ili zvuk iz auspuha..za prvo nema pomoci..drugo bilo koja suplja cjev bice vise galame I usput ces manje cut kako masina drobi:mrgreen:
 
Jel mislis na zvuk iz mashine ili zvuk iz auspuha..za prvo nema pomoci..drugo bilo koja suplja cjev bice vise galame I usput ces manje cut kako masina drobi:mrgreen:
:ROFLMAO::ROFLMAO:
pa tako nekako sam i zamislio - da bucnijim auspuhom prikrijem zvecarke iz masine :mrgreen:
I napisao sam “na adekvatan nacin”. Nije to Kawasaki pa da stavljam nekakve suplje cijevi :mrgreen:
 
Last edited:
Gledam ove orginal spužve i baš je žalosno da su tako loše kvalitete da su se počele mrviti u tako kratkom roku. Ovako na slici mi ni ovo novo sjedalo za vozača ne djeluje da je puno udobnije ali nadam se da je u živo ipak drugačije i da se kupovina isplatila :unsure:
 
Gledam ove orginal spužve i baš je žalosno da su tako loše kvalitete da su se počele mrviti u tako kratkom roku. Ovako na slici mi ni ovo novo sjedalo za vozača ne djeluje da je puno udobnije ali nadam se da je u živo ipak drugačije i da se kupovina isplatila :unsure:

Ne bih ja rekao da je do kvalitete spuzve; sigurno koriste istu pjenu pri izradi sjedista i za druge modele. Smrvila se jer su napravili takav oblik da glavnina tezine i oslonca vozaca ide na rubove, a ne sredinu sjedista. Bas kao da sjednes na kasiku - sjedis na rubovima a sredina straznjice prakticno u zraku. Sve zbog tog “tanjurastog” oblika. Mozda je dobro za trziste Azije gdje su ljudi sitni i sa malim guzicama koje mogu stati u sjediste :ROFLMAO:

Jednostavno se radi o (jako) losem dizajnu. Ne znam iskreno o cemu su razmisljali kada su ga pravili… Najtuznije je sto ima sasvim dovoljno spuzve koja je i prilicno mekana, ima i prostora na motoru za sire sjediste, ali su ipak sve uspjeli usrati oblikom…

Novo sjediste je slicnije starom XR. Ravnije i sire, mozes koristiti cijelu povrsinu za sjedenje i imas vise slobode za pomjeranje.
Suvozacevo je dosta vece i boljeg oblika nego originalno na obje generacije
 
Last edited:
Razmišljali su vjerojatno o tome da kupac odma naruči ono drugo M koje bi trebalo biti valjda udobnije od ovog serijskog. Pisao sam već kako sam se razočarao kad sam ja kupio HP sjedalo (standardna visina) za svoj a ono minimalna razlika od orginala. Navodno je udobniji onaj viši model.
 
Za novi model imas opciju kupovine Comfort sjedista, ali koliko sam vidio to je samo oko 1cm vise spuzve i neka presvlaka sto se manje grije na suncu. Oblik i dalje kao standardno - kasika…
M sjediste ista prica. Prakticno standard sjediste, samo presvuceno u fensi presvlaku prosivenu koncem i sa M natpisom
Od svih opcija ispada ovaj Sargent kao najbolja ako trazis malo vise komfora