S1000XR

Pa ustvari bas cool šŸ¤£ esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne šŸ„°

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?
Ima se, meže se!
 
  • Like
Reactions: prpa
Pa ustvari bas cool šŸ¤£ esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne šŸ„°

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?


Cobre su dosle sa GT1600 koji sa onom opremom vjv mozes u Osijeku kupit stan
 
Pa ustvari bas cool šŸ¤£ esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne šŸ„°

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neka pripreme noFce za laznog Murga drota :mrgreen:

A nije ovo karbon kod policije nego su mat crne oplate. To je kombinacija na crvenom za 2022 i jedina za koju ne treba nadoplata (zamijenila onu malter sivu koja se takodjer nije doplacivala) (y)
 
Last edited:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neka pripreme noFce za laznog Murga drota :mrgreen:

A nije ovo karbon kod policije nego su mat crne oplate. To je kombinacija na crvenom za 2022 i jedina za koju ne treba nadoplata (zamijenila onu malter sivu koja se takodjer nije doplacivala) (y)
Bome bas lose :/ iako crvenoj mi je karbon paket najbolje odgovarao :) bogu fala kako sam popratio sivu su svi poljepili folijama u druge boje
 
Sada ce crveni XR-ovi da budu najbrzi motori na popularnim cestama u HR. Ko god ga vidi u svom retrovizoru, sklanjat ce se da ga propusti :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: s2r
Malo je čudan odabir boje ali to valjda da budu drugačiji od ovih standardnih plavo bijelih :mrgreen:
 
Htio sam da malo ā€œpresrecemā€ i strasim tRRkace po Magistrali, ali me zarobilo krdo kravaā€¦ :eek:
Probao sam ih namamiti sa malo trave da se sklone, ali bez uspjehaā€¦ ni da maknu
FD53B250-63D3-4F23-B999-A8B8F498A302.jpeg
B39A08E4-7913-4812-B7C5-F2F201839DC7.jpeg
 
Pozdrav Ekipa,

Prijatelj mi kupio XR ali onu nižu verziju da li postoji mogućnost da se to nekako vrati u normalu. Razlika je cca 4 cm
 
Pozdrav Ekipa,

Prijatelj mi kupio XR ali onu nižu verziju da li postoji mogućnost da se to nekako vrati u normalu. Razlika je cca 4 cm
Pitao sam kod Tomića koja je točno razlika ali nisam bas dobio jasan odgovor. Ako je tako tvornički naručen sigurno može ali vjerojatno nije jeftino.
Osim Ŕto se vidi iz vana da je svaki "Ŕtap" niže na gornjem trokutu ima i unutra razlike ali nisam iŔao proučavati.
Obično ljudi kupe ciljano taj spuÅ”teni jer mislim da je 3cmm razlika a to je dosta ak nemreÅ” do poda, kaj on nije skužio da je spuÅ”ten ili mu se sad ne sviđa jer je dosta tvrđi ali je puno upravljiviji po zavojima odnosno nema onog lelujanja.
Ovaj plavi desno je bio tvornički spuŔten i stvarno se osjeti razlika u vožnji a naravno i visini, joŔ je ovaj imao i sjedalo 820mm.
20211017_172237.jpg
 
Last edited:
Ma nije ni znao da ima spuŔtena verzija. Jednostavno kupio i kad je bio na servisu stoji joŔ jedan pokraj njegovog i skuži razliku da je njegov dosta niži.
inače je dosta visok i bolje bi mu odgovarao ovaj viŔlji .
 
Neka se raspita. Ima sjedalo od HP-a 855mm visoki model. I ovaj prihvat da mu u servisu vrate u normalu pa će neÅ”to sitno dobiti. Nemam bolju sliku :mrgreen:
20220525_114341.jpg
 
Last edited:
Drugaciji su stapovi/amortizeri na spustenoj verziji. Isto vazi i za bocni/centralni oslonac.
Ne spustaju ih samo ā€œpropadanjemā€ stapova kroz trokut, jer da je to slucaj onda bi stap imao isti hod kao standardni, a nema nego je kraci za 30mm. Isto je i sa zadnjim amortizerom.

Da je standard pa ga treba spustiti, to je lako - spuste se stapovi u trokutovima naprijed, a nazad se stavi drugo - podesivo poluzje amortizera (ovo moze samo na 1. generaciji)

Jedini ispravan nacin da se spusteni digne na standard je zamjena stapova/ zadnjeg amortizera sa standardnim. I vjerovatno rekalibracija ESA.
Ako spusti samo stapove, bojim se da ce pokvariti ciklistiku i da ce motor biti ko gliser, jer zadnji amortizer ne prati promjenu visine naprijedā€¦

Inace kazu da nema prakticno nikave razlike u osjecaju voznje standard vs spusteni, osim sto spusteni naravno ima malo manji ā€œklirensā€ od poda, tako da mi je interesantno da si ti osjetio razlikuā€¦ Mozda se osjeti to nize tezisteā€¦
Logika kaze da bi spusteni trebao biti neudobniji jer je uskracen za 30mm hoda ovjesa, ali iz BMW kazu da je to kompenzirano drugacijim oprugama i postavkama ESA, pa je amortizacija ko standard (meni tesko za povjerovati)
 
Last edited:
Ako se ne varam to spuŔtanje koŔta oko 500-700 eura pa sam i mislio da nije niŔta jednostavno ali je zanimljivo da mi mehaničar nije znao ispričati točno o čemu se radi.
Razlika se osjeti sigurno baÅ” zbog tvrdoće jer i u "road" modu je dosta tvrd prednji kraj pa kad voziÅ” po naÅ”im divnim cestama nemreÅ” ne osjetiti razliku, a samo prebacivanje iz jedne u dugu stranu mora biti osjetno i nema "lelujanja" pri većim brzinama zbog ta tri centimetra i kako se napisao sve je ustvari drugačije.
Vozio sam tri spuÅ”tena i osjetiÅ” doslovno odmah da je neÅ”to drugačije ako si vozio prije normalan model, čak ne moraÅ” niti voziti jer dok stojiÅ” je drugačiji osjećaj.
 
  • Like
Reactions: keed and esso_sa