S1000XR

Spori

Well-known member
Mar 7, 2016
2,946
1,460
113
pgz
Pa ustvari bas cool 🤣 esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne 🥰

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?
Ima se, meže se!
 
  • Like
Reactions: prpa

SpoRRi

Well-known member
May 7, 2015
3,907
1,575
113
38
Republic of Ragusa
Pa ustvari bas cool 🤣 esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne 🥰

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?


Cobre su dosle sa GT1600 koji sa onom opremom vjv mozes u Osijeku kupit stan
 

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,674
614
113
Sarajevo
Pa ustvari bas cool 🤣 esso_sa ce sad ubaciti carbon verziju na svoj i udarar po magistrali kazne 🥰

Nije mi jasno kog ce vraga policijotima carbon verzija?
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neka pripreme noFce za laznog Murga drota :mrgreen:

A nije ovo karbon kod policije nego su mat crne oplate. To je kombinacija na crvenom za 2022 i jedina za koju ne treba nadoplata (zamijenila onu malter sivu koja se takodjer nije doplacivala) (y)
 
Last edited:

sehrz

Well-known member
Sep 29, 2010
1,217
86
48
kosnica
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neka pripreme noFce za laznog Murga drota :mrgreen:

A nije ovo karbon kod policije nego su mat crne oplate. To je kombinacija na crvenom za 2022 i jedina za koju ne treba nadoplata (zamijenila onu malter sivu koja se takodjer nije doplacivala) (y)
Bome bas lose :/ iako crvenoj mi je karbon paket najbolje odgovarao :) bogu fala kako sam popratio sivu su svi poljepili folijama u druge boje
 

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,674
614
113
Sarajevo
Sada ce crveni XR-ovi da budu najbrzi motori na popularnim cestama u HR. Ko god ga vidi u svom retrovizoru, sklanjat ce se da ga propusti :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: s2r

bojan

Well-known member
Nov 4, 2005
1,990
153
63
41
Sesvetski Kraljevec
Malo je čudan odabir boje ali to valjda da budu drugačiji od ovih standardnih plavo bijelih :mrgreen:
 

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,674
614
113
Sarajevo
Htio sam da malo “presrecem” i strasim tRRkace po Magistrali, ali me zarobilo krdo krava… :eek:
Probao sam ih namamiti sa malo trave da se sklone, ali bez uspjeha… ni da maknu
FD53B250-63D3-4F23-B999-A8B8F498A302.jpeg
B39A08E4-7913-4812-B7C5-F2F201839DC7.jpeg
 

bmajcen2

Member
Jan 14, 2008
234
1
18
sb
Pozdrav Ekipa,

Prijatelj mi kupio XR ali onu nižu verziju da li postoji mogućnost da se to nekako vrati u normalu. Razlika je cca 4 cm
 

bojan

Well-known member
Nov 4, 2005
1,990
153
63
41
Sesvetski Kraljevec
Pozdrav Ekipa,

Prijatelj mi kupio XR ali onu nižu verziju da li postoji mogućnost da se to nekako vrati u normalu. Razlika je cca 4 cm
Pitao sam kod Tomića koja je točno razlika ali nisam bas dobio jasan odgovor. Ako je tako tvornički naručen sigurno može ali vjerojatno nije jeftino.
Osim što se vidi iz vana da je svaki "štap" niže na gornjem trokutu ima i unutra razlike ali nisam išao proučavati.
Obično ljudi kupe ciljano taj spušteni jer mislim da je 3cmm razlika a to je dosta ak nemreš do poda, kaj on nije skužio da je spušten ili mu se sad ne sviđa jer je dosta tvrđi ali je puno upravljiviji po zavojima odnosno nema onog lelujanja.
Ovaj plavi desno je bio tvornički spušten i stvarno se osjeti razlika u vožnji a naravno i visini, još je ovaj imao i sjedalo 820mm.
20211017_172237.jpg
 
Last edited:

bmajcen2

Member
Jan 14, 2008
234
1
18
sb
Ma nije ni znao da ima spuštena verzija. Jednostavno kupio i kad je bio na servisu stoji još jedan pokraj njegovog i skuži razliku da je njegov dosta niži.
inače je dosta visok i bolje bi mu odgovarao ovaj višlji .
 

bojan

Well-known member
Nov 4, 2005
1,990
153
63
41
Sesvetski Kraljevec
Neka se raspita. Ima sjedalo od HP-a 855mm visoki model. I ovaj prihvat da mu u servisu vrate u normalu pa će nešto sitno dobiti. Nemam bolju sliku :mrgreen:
20220525_114341.jpg
 
Last edited:

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,674
614
113
Sarajevo
Drugaciji su stapovi/amortizeri na spustenoj verziji. Isto vazi i za bocni/centralni oslonac.
Ne spustaju ih samo “propadanjem” stapova kroz trokut, jer da je to slucaj onda bi stap imao isti hod kao standardni, a nema nego je kraci za 30mm. Isto je i sa zadnjim amortizerom.

Da je standard pa ga treba spustiti, to je lako - spuste se stapovi u trokutovima naprijed, a nazad se stavi drugo - podesivo poluzje amortizera (ovo moze samo na 1. generaciji)

Jedini ispravan nacin da se spusteni digne na standard je zamjena stapova/ zadnjeg amortizera sa standardnim. I vjerovatno rekalibracija ESA.
Ako spusti samo stapove, bojim se da ce pokvariti ciklistiku i da ce motor biti ko gliser, jer zadnji amortizer ne prati promjenu visine naprijed…

Inace kazu da nema prakticno nikave razlike u osjecaju voznje standard vs spusteni, osim sto spusteni naravno ima malo manji “klirens” od poda, tako da mi je interesantno da si ti osjetio razliku… Mozda se osjeti to nize teziste…
Logika kaze da bi spusteni trebao biti neudobniji jer je uskracen za 30mm hoda ovjesa, ali iz BMW kazu da je to kompenzirano drugacijim oprugama i postavkama ESA, pa je amortizacija ko standard (meni tesko za povjerovati)
 
Last edited:

bojan

Well-known member
Nov 4, 2005
1,990
153
63
41
Sesvetski Kraljevec
Ako se ne varam to spuštanje košta oko 500-700 eura pa sam i mislio da nije ništa jednostavno ali je zanimljivo da mi mehaničar nije znao ispričati točno o čemu se radi.
Razlika se osjeti sigurno baš zbog tvrdoće jer i u "road" modu je dosta tvrd prednji kraj pa kad voziš po našim divnim cestama nemreš ne osjetiti razliku, a samo prebacivanje iz jedne u dugu stranu mora biti osjetno i nema "lelujanja" pri većim brzinama zbog ta tri centimetra i kako se napisao sve je ustvari drugačije.
Vozio sam tri spuštena i osjetiš doslovno odmah da je nešto drugačije ako si vozio prije normalan model, čak ne moraš niti voziti jer dok stojiš je drugačiji osjećaj.
 
  • Like
Reactions: keed and esso_sa