S1000XR

Mogu mislit srece nakon popravka, jbt das toliko novaca i onda problem. Respect sto su odradili na njihov trosak.
Ali trucioli su se naci dlaku u jajetu!
Kako je motor I ddalje u originalnom stanju nisu mogli pronaci savrseno nista.

Iz servisa su im redovito slali slike motora prije i za vrijeme svakog zahvata.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Zakapario ja triple blacka 2022..... pa ćemo vidjet šta je to kad stigne

Cestitam, nisi pogrijesio, vidjet ces ! Naruci odmah i OEM zastite hladnjaka, nisu skupe, oko 50 EUR.
I odlican izbor boje ! Nazalost nije bila u ponudi kada sam ja kupovao svog…
Cekamo predstavljanje masine u temi kada stigne (y)
U medjuvremenu ako te sta zanima oko nove generacije xr - tu sam za sva pitanja
 
Nemam mjesta za tri motora, tako da sam jednog prepustio frendovoj ženi koja ulazi u moto svijet i kad xr dođe, bit će u garaži zajedno s triumphom.
 
  • Like
Reactions: fawlty82
Pa ti ces sada imati prakticno nov kompletan kocioni sistem. Boli te briga, uzivaj :) Naravno javi kako se sve ponasa.

U medjuvremenu sam i ja skontao ove Roadtec SE gume - u odnosu na obicne definitivno traze malo vise grijanja. Kada dignes tempo i drzis tako, onda nema vise nikakvog lelujanja. Motor k’o strijela. Srednje brzu voznju mozes voziti vec nakon par stotina metara od garaze, ali ako ces ici do ruba i jako otvarati u nagibima, treba ih malo jace ugrijati :) Isto pravilo ide i nakon 10-15 min lagane voznje - dogrijati pa divljati :) Dakle definitivno se po tom pitanju ponasaju vise kao sport gume.
Probao sam i malo nizi pritisak (2.3/2.7) ali mi se nije svidjelo tako da sam se vratio na fabricke preporuke.
I sredina gume je izgleda dosta tvrdja od obicnih jer mi dosta slajdra kod jaceg ubrzavanja iz mjesta
Javljam izvjestaj 😜 napravio 200km danas.. sa SE na 2.5 -2.9 sa novijim XR-om.

Na otvaranjima gasa iz zavoja u vecem nagibu blicka TC onako lijepo ,guma drzi uredno imam puno vise povjerenja u nagibu od stare obicne. Uglavnom ako trajanje bude kao kod stare bit ce odlicno!
 
  • Like
Reactions: kronik
Pozz ljudi..... Evo jedna mala molba da mi malo pomognete malo sam u nedoumici trebam vase misljenje iskustvo,budući da ima vlasnika i jedne i druge generacije.

Znaci razmišljam da uzmem xr ali di god malo krenem da procitam neke komentare naletim na neke probleme vise manje jesu neke pizdarije, a i imam iz dr ruke da se dese I neke vece tipa razletio mjenjač.

Dvoumim se I izmedju prve I druge generacije,od svega po malo, inace ne fantaziram puno prilikom kupnje ali sad je vec veća svota novaca u pitanju,

Prva generacija mi je ljepa ali i druga je ok, stim di god nadjem nesto da mi se svidja cijena je preko 15, pa non stop si govorim da odem uzeti novo pa sam miran, do duse napucani su skroz sa svime ako bih novo uzeo uzeo bih sa najobicnijom opremom, ne igra mi oprema vaznost jer do sada ni jedan bajk nije imao to sto obicni model ima tako da sam zadovoljan s tim, ako nije problem mozete i poruku poslati da vidim iskustva vlasnika ako ste imali kakvih problema i s cim.... Hvala vam puno

Obavezno oba paketa opreme, pogotovo Dynamic! Sto se tice prve generacije, ako je motor presao preko 25.000km, nema brige za bregaste, samo gas!
 
Javljam izvjestaj 😜 napravio 200km danas.. sa SE na 2.5 -2.9 sa novijim XR-om.

Na otvaranjima gasa iz zavoja u vecem nagibu blicka TC onako lijepo ,guma drzi uredno imam puno vise povjerenja u nagibu od stare obicne. Uglavnom ako trajanje bude kao kod stare bit ce odlicno!

To sto ti blinka TC lampica nije do gume nego tak’a masina :cool:
Kakva ti je na linijama i zmijicama u odnosu na obicnu ? Meni djeluje kao da je malo osjetljivija
 
To sto ti blinka TC lampica nije do gume nego tak’a masina :cool:
Kakva ti je na linijama i zmijicama u odnosu na obicnu ? Meni djeluje kao da je malo osjetljivija
Nisam ju jos probao na domacim zmijicama :p

Ovi avstrijanci navodno stavljaju neki pjesak u njih pa valjda drze bolje iako ih izbjegavam :p

Ne marim za TC haha njegovo je da blica moje je da dam gas :) ali guma je bas ono sto sam trazio kod prve verzije!
I
 
Guma je definitivno bolja, ali u mom slucaju je trazila malo privikavanja (mozda i zbog losije podloge po kojoj vozim)
Zivlja je, podsjeca na Angel GT, ali se nadam da se sa potrosnjom nece kvariti kao GT
Nemoj se prepasti ako ti se pojave linijice na rubovima. Meni su se pojavljivale na obicnoj ali i sada na SE. Bimba mi davno rece da nije nista opasno, valjda normalni “gumeni procesi”
 
Last edited:
ne znam kakve utege guvernala ima XR, ali na starijim japanskim motorima je u krajvima guvernala bila cca. 10 cm dugacka olovna stanga s navojom i na nju je pricvrscivan onaj dio utega s vana

1658126039475.png
 
Javljam izvjestaj 😜 napravio 200km danas.. sa SE na 2.5 -2.9 sa novijim XR-om.

Na otvaranjima gasa iz zavoja u vecem nagibu blicka TC onako lijepo ,guma drzi uredno imam puno vise povjerenja u nagibu od stare obicne. Uglavnom ako trajanje bude kao kod stare bit ce odlicno!
TC blicka ne zbog gume vec zbog izracunatog nagiba u zavoju i kolicine otvorenog gasa!

Barem su meni tako jednom objasnili 🤣 🤣 🤣 🤣