S1000XR

Hard Rocker

New member
Znatizeljnima prevod teksta test-pilota BMW Borisa Lamina nakon svih mogucih ispitivanje, testiranja i najzad predstavljanja motora U protugali prije nekoliko dana.
odmah da kazem da je vrlo moguce da ima nekih nedoumica ili gresaka posto sam ja skoro 20god van zemlje i malo me jebu tehnicki izrazi a bogami i ovi novouvedeni u hrvatski, ja sam od onih sa sijedom bradom.

======================================================================================================
Ukratko i u nekoliko rijeci o novom modelu BMW S1000XR
U prvom redu, treba znati da ovo nije 4cilindricni GS, kao sto mnogi misle no isto tako nije ni podignut S1000R.
Ispravno bi bilo uporediti S1000XR sa Ducati Multistrada tj pred nama je crossover ili, kako ga nazivaju marketologi BMW - Adventure bike.
Neki vlasnici GS zalili su se na nedostatak dinamike na asvaltu i tu i tamo gledali prema Multistrada i 1190 no nisu bili spremni da prednosti enduro-style sjedenja, povecani klirens i opce udobnosti na duzim putovanjima mijenjaju samo da motor sa visokim obrtima i upravo za njih je i konstruisan S1000XR.
No, za mogucnost voznje rame uz rame sa sportskim motorima kupci ce u pocetku morati da se rastanu sa jednim dijelom off-road mogucnosti - 17-inchni kotaci opremljeni apsolutno asvaltnim gumama (iz tvornice XR dolazi sa gumama Pirelli Diablo Rosso II u dimanzijama 120/70 i 190/55) ne dozvoljavaju tjeranje susjedskih ovaca sa vase livade, no aftermarket je prepun drugih modela guma sa kojima ce i ovo biti moguce. Dobra vijest je sto XR leti. Da, leti a ne ide, leti sa istom svjezinom kao i S1000RR a sam motor je sacuvao "histeriju" na visokim obrtima no ujedno je dobio neocekivano mnogo vuche na niskim i XR slobodno moze da ide u 6oj brzini vec od 3000ob/min a dalje prestaje voznja i pocine let.

Osnovno pitanje koje su postavljali potencijalni kupci XR-vlasnici S1000R vezano je za kut okreta upravljaca koji je na S1000R isti kao kos S1000RR na XR nije aktualno - kut okretanja upravljaca je gotovo isti kao na GS seriji tj manevrisanje u ogranicenom prostoru je lako i vrlo podsjeca na GS. Nisam bas uvjeren da li je bilo potrebno pravili upravljac toliko sirok posto to moze biti problem u gradskoj voznji i probijanju kroz prometne guzne (u Rusiji je dozvoljen "lane splitting" i voznja izmedju redova - prim.prev) no na prvi pogled mi se cini da iskusni vozac ne bi trebao da ima problema a vlasnici R1200GS nikako nece imati problema.

Novi BMW Adventure bike u maksimalnoj ponudi bice opremljen svim suvremenim elektronskim sustavima koji su dostupni an drugim top-modelima bavarskog koncerna. U spisku se nalaze elektronski sustav vjesanja sa dinamicnom kontrolom Dynamic ESA, DTC, kocnice opremljene ABS Pro koje doziraju silu kocenja u ovisnosti od kuta naklona u krivini, izbor rezima rada motora itd. 2016 u model ce biti dodana opcija keyless access i vjerojatno Hill Start Control.

Dva negativna momenta, koji se licno meni nisu svidjela - "pistajuci" zvuk motora koji podsjeca na zvuk K1300GT i "cheap-style" stop-svjetlo. Sam dizajn tog svjetla se organicno uklapa u minimalisticki NineT, no S1000XR trazi nesto originalnije i suvremenije, npr u stilu novih R1200R/RS.
Za sada jednostavni video iz Portugala a pravu gradsku (i ne samo nju) voznju za koji dan, kada se kod nas otopi snijeg :)


======================================================================================================

Da dodam od sebe - jucer se snijeg otopio :)
 
Last edited by a moderator:
Pa ovo je previše. :shock:Ne samo da glavni kopirači (japanci) kopiraju i ugrađuju talijanske djelove, nego su to počeli i veliki njemci. :? :jesus: Ovo je čista kopija Multistrade i ugrađeni talijanski djelovi od Pirelli guma, Brembo kočnica, Aprilijinih retrovizora, a di je ono šta se ne vidi! :misli: :LOL: :jesus:
 
Sinna said:
Pa ovo je previše. :shock:Ne samo da glavni kopirači (japanci) kopiraju i ugrađuju talijanske djelove, nego su to počeli i veliki njemci. :? :jesus: Ovo je čista kopija Multistrade i ugrađeni talijanski djelovi od Pirelli guma, Brembo kočnica, Aprilijinih retrovizora, a di je ono šta se ne vidi! :misli: :LOL: :jesus:

:LOL: :LOL: :LOL:

(y)
 
Sinna said:
Pa ovo je previše. :shock:Ne samo da glavni kopirači (japanci) kopiraju i ugrađuju talijanske djelove, nego su to počeli i veliki njemci. :? :jesus: Ovo je čista kopija Multistrade i ugrađeni talijanski djelovi od Pirelli guma, Brembo kočnica, Aprilijinih retrovizora, a di je ono šta se ne vidi! :misli: :LOL: :jesus:

Skužili da se jeleni love na talijanske brendove. :mrgreen:
 
mda, talijani su poznati kao ne-lopuže, eto opet su njima maznuli podatke :LOL:

jedino čega se žabari trebaju bojati je da ode prodaja Multisranja u podrum




Srki
 
jel to BMW opet sudjeluje na natjecanju "tko napravi ružniji motor" ?
 
Novi doajen maratonskih testova.
Trebalo bi neki poll s okladama ubacit, na koliko km će se raspast u motorradu. :mrgreen:
Pobjedniku set Brembo naljenica za drlo po izboru.
 
Meni je ovaj benđo ono baš baš (y) volio bi provozati :mrgreen:
ukusi i "okusi" su naravno različiti :wink:
 
kokolo_f said:
Samo mi se čini da se za 17-ak tisuća eura može puno raznih stvari upiti..
Is...
gvo said:
Novi doajen maratonskih testova.
Trebalo bi neki poll s okladama ubacit, na koliko km će se raspast u motorradu. :mrgreen:
Pobjedniku set Brembo naljenica za drlo po izboru.
Dignimo ljestvicu bokun.

Ja kažen kumplung između 20-30tkm.
 
hondimir said:
Kud ćeš bolje, multistrada a kvaliteta njemačka!
Pa sad u Ducatiju njemci imaju glavnu rič! :wink: A Multistrada se pokazala ka kvalitetan proizvod, a ova za 2015.g. će bit još bolja! (y) Već se vidi utjecaj njemaca na serijske modele i tvorničku Ducatijevu GP momčad! :wink: (y)
 
cosmic said:

wow  :shock:

Sinna said:
Pa sad u Ducatiju njemci imaju glavnu rič! :wink: A Multistrada se pokazala ka kvalitetan proizvod, a ova za 2015.g. će bit još bolja! (y) Već se vidi utjecaj njemaca na serijske modele i tvorničku Ducatijevu GP momčad! :wink: (y)

Slažem se,dobro primjećeno!

 
Mislim da je BMW napokon napravio model koji bi mogao biti za šire mase i ćak što više, mogao bi preuzeti dio Japanski orijentiranih kupaca...istina bog, XR je po konceptu japanac. Moram priznati da mi je to trenutno jedini motocikl koji mi paše, što po konceptu tehnologije, što po dizajnu jer je napokon normalan (dva ista svijetla...prvi puta na BMW-u  :shock:).
Tip sam motorista koji priznaje min. 4 cilindra ali redna, lanac, alu okvir, 17 cola gume i barem 150 ks, a pošto mi se i godine već skupljaju na plećima, gledam i udobnije sjedenje a u XR-u sam vidio sve to odjednom a nevidim niti u jednom drugom motoru sve to (nemoj da netko spomene verysa 1.0  :yikes:). Da sličan je multistradi ali i dovoljno razlićit da bi se znalo da je bavarac.
Netko će reći da je problem cijena  :misli: Pa i GS je ludo skup pa se opet kupuje ko da je "đabe" i ima ih na svakom ćošku tako da cijena za ovakve motore nije predmet rasprave, svaka roba ima svoga kupca. Sve u svemu, mislim da bi ovo mogao biti moj slijedeći motocikl  (y)

 
Sad sam u problemima. Vidio sam uživo novog bijelog XRa koji će od slijedećeg tjedna biti izložen u salonu u Zagrebu. Testne vožnje nema niti će je bit, cijena je paprena ali, mamicu mu, nakon što sam gotovo odlučio da će onaj talijanski drlog biti moj, sad mi se po glavi mota i ovaj njemački drlog.

Lastane, pomagaj!

Kao najveći minus bih mu istakao to da gotovo istu pilu bi imao Srki, a nisam siguran da bih to mogao podnijeti... Bojim se da će to biti nepremostivi detalj...

:mrgreen:
 
probna vožnja ne bi trebala bit problem. ne treba je

mašina je ista ko i moja, dakle bregaste se krše na 3 soma, slabo se vrti, nema snage, eletronika za kua, ovjes shanje, a sve to još i sa slabijom zaštitom od vjetra :mrgreen:

probne vožnje se traže kad misliš kupit neko sranje pa trebaš vidjet dal je stvarno takvo gofno kak svi pričaju, za sve ostalo je jubito



Srki
 
Ni lova ne bi trebala bit problem jer ni nje onda nema.  :mrgreen:

Al' ono... zaistač (!)... Šta nisu mogli barem neke ozbiljnije kotačiće i botuniće stavit od ovih sa rashodovanih Atari joystickova?