S1000XR

kojih joystickova? ne kužim.....






Srki
 
Onih jeftinih starih... Bokte, onaj za tempomat ima da cvrcne nakon dva korištenja...
 
malo jesu drugačiji od onih na koji si (smo) navikli, ali nijedan nije još otpal :mrgreen:

a ovaj za tempomat je skroz ok, kod normalnog korištenja nema problema, pa nisi međed ko ovi pricidnik iz TMax kluba :LOL:




Srki
 
Ka'eš, šta je sigurno - sigurno je? A nije ti ni ta loša...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

 
hellyeah!
evo tjeralo se za vikend ovaj motor po stazi, danas i sutra po gradu.
prvi dojam je da je ovo samo za cestu i EVENTUALNO neki put bez asvalta no JAAAAAAAKO ravan.
Za sada, S1R sa koferom i vecim hodom amortizera :)

no za razliku od multistrada, ovo IDE. I to dobro ide. Apsolutno sve performanse kao i S1R sto se tice onog upravljanja i osjecaja motora no sa plusom drugog polozaja sjedenja sto dozvoljava malo vecu preglednost saobracaja (barem meni) i opusteniju voznju (opet - moj licni dojam).
Nisam se jos gurao po prometnim guzvama, to cu sutra, pa cu pisat sto i kako, mozda i video okacim ako nadjem di sam zgural kameru.
 
https://youtu.be/dKksfzmJSVw eto Baronovog pogleda na motor  :D
 
Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
 
Empirijski.

:mrgreen:

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

 
Ludi Baron, nagledao sam se njegovih videa  (y)

motor bi svakako valjalo isprobati, a izgled... ništa novo, podsjeća me na neke druge iz te klase... ni sam ne znam jel mi se sviđa  :misli:
 
DiAbLeRo said:
Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Ti motori nisu za utrke, nego za guštanje u sporijoj i vrlo brzoj vožnji. :wink: A to šta BMW ima nešto više konja, pa šta. Ne triba im ni 150 ks.
 
Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.
 
K_A_W_A said:
Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.

Da, i meni prvi BMW u kojeg sam se ozbiljnije zagledao ali da sam ozbiljan kupac teško bi se odlučio za njega prije Multistrade.
 
Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…: https://youtu.be/M02I6aspx4I

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh i široko raširene noge zbog rezervoara. Plus je bijesan motor ali je ciklistika, okretnost, zaštita od vjetra i potrošnja goriva na strani Multice.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
 
xx-SB said:
Mislim da je BMW napokon napravio model koji bi mogao biti za šire mase i ćak što više, mogao bi preuzeti dio Japanski orijentiranih kupaca...istina bog, XR je po konceptu japanac.

jes qrac japanac....XR je po konceptu Ducati Multistrada.
u prije 15ak dana sam paralelno vozio jedan dan Multistrada a drugi XR tako da sam imao priliku da ih poredim u istim uslovima i istim putevima i sto se tice KONCEPTA isti su. sto se tice cisto voznje - razni, jel. XR je dosta zivlji i agresivniji i "tvrdji" nego multistrada koji je dosta meksi (imam u vidu osjecaj voznje a ne amortizere) no multistrada cim sidje sa asvalta ima problem sa upravljenjem, pogotovu na sljunku sto se ogleda u stalnoj tresnji motora u uzasnom lupanju volana a bilo kakav pokusaj da se dionica od par kma sljunka izveze na nogama a ne na sjedistu moze da se zavrsi padom posto motor nikako ne trpi takve stvari. ok, moze se vozit i 60kmh al ja tako ne umijem  :mrgreen:

XR nikako nije GS kao sto mnogi misle niti je podignuti S1000R, prije ce biti da je S1000R sa ravnim sjedenjem. Na putu stabilno drzi 230-240 i doalzi do te brzine bez ikakvih problema a 0-180 je bukvalno dok trepnes i sa podignutim staklom vjetar se uopce ne osjeca, kao na R1200GS no shum vjetra je katastrofalan, uzasno ali uzasno se cuje sa zatvorenom flip-up kacigom, dok je sa full nesto manje ali ipak previse. kod multistrada nije tako, dosta manje se cuje NO iza 200 motoru je vec teze i osjeca se da je dostigao maximum i pocinje da stenje.
Kada se na XR stavi zadnju kofer na brzinama iza 200 aerodinamicni vjetar pocinje da opterecava zadnji dio motora i prednji kotac pocinje da slabi potisak na cestu i tu i tamo pocinje da se dize a nagli dodatak gasa nakon 180 vrlo lako dovodi do wheelie ako se u trenutku ubrzavanje malo pridignes na sjedistu to sa strane izgleda dosta zabavno. kolega je kasnije pricao da mu se supak toliko stisnuo da nije mogao kasnije gace da skine  :mrgreen: Mult nema tih problema ali nema ni tu brzinu :)

Sto se tice krivina XR je tu daleko ispred dukatija. Radili smo experiment di smo ulazili u istu krivinu na istoj brzini u sto vecem kutu da bi na izlazu sto prije izasao na ravno.
http://moscowraceway.ru/map
pogledajte konfiguraciju FIM i krivinu kod Tribine br.5 nakon osnovnog ravnog dijela, prije cilja. Krivina je 90st, max brzina ulaska multistrada u tu krivinu po unutrasnjem radiusu sa koferima i max.tezinom je oko 50kmh, po vanjskom 60-65, da se ne izlazi na ivicnjak, znaci strogo po asvaltu.
Kod XRa su tu pokazatelji 90 vanjski, 110 unutranji sto govori o tome da XR ima bolji raspored tezina, bolje vjesanje i pravilniji raspored bocnih kofera all around. Najblje vrijeme kruga na XR bez kofera 2:07, sa koferima 2:12, multistrada 2:18 bez i 2:31 sa (fuck). Naravno, ovo nisu motori za stazu i takve pizdarije ali cisto kao pokazatelj....
sto je tice nekog laganog off-road izleta qrac ces na multistrada doc daleko. zbog slabijeg sistema vjesanja bilo kakav nedostatak asvalta moze da bude fatalan po motor ako vozis brze od 60 - trese nenormalno a ako pokusas ustat motor postaje JAKO nestabilan i stalno hoce da padne, dok xr npr po sljunku stabilno ide 100-120 poslije cega postaje neudobno no ja po takvim putevima i na GS ne vozim vise od 120-140 tako da je ovo odlican pokazatelj IMHO.

Mogu rec da su na kraju prvog dana kolege iz konkurentske firme sami zavalili multistrada :) malo su izletjeli sa asvalta u odvodni kanal, sjebali su prednju viljusku, kompletan volan, odletio far, popucala sva plastika sa desne strane a onaj pacenik je slomio obije noge i nesto malo rebara.  a na kraju drugog dana  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jedan od BMW klijenata se sjebo na XR na istom tom mjestu u istom tom kanalu  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: evo ne mogu jos se prestat smijat.....motoru nista, on slomio kljucnu kost no i to se ne bi desilo da nije uhvatio kocnicu na dravi, da je dodao gas preskocio bi i sve bi bilo ok, ovako eno ga lezi i kuka. Doduse, rekli su mu da vozi iskljucizo za mnom i radi isto sto i ja, nije poslusao i u jednom trenutku je krenuo isped mene i eno ga sad u bolnici  :mrgreen: :mrgreen:
ja sam vozio k1300r iza njega i sve to snimio kamerom sa sljema, cim se zavrsi policijska istraga i pizdarija sa osiguranjem postavicu video, zamoljen sam od strane decaka iz predstavnistva da to za sada ne radim.
ali bas je smjesno :))))

all in all - multistrada sucks, XR rules ako se uzme u obzir lagana volja VAN asvalta i cruise preko 200, sve u tom okviru je manje-vise isto, bmw ima blagu prednost u vidu aktivnijeg motora ali ajd da kazem da su tu negdje.
 
DiAbLeRo said:
Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…: https://youtu.be/M02I6aspx4I

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh

sa ovim prvim sam saglasan no ovo drugo je sranje, jedu govna. nikakvih vibracija na XR nema nikakvih, ni na 130 ni na 230, seru zhabari.
 
DiAbLeRo said:
Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu.

eeeeee....rezimi rada kod XRa utjecu na snagu motora samo u modu rain koji je minus 12ks, svi ostali su isti....