S1000XR

Znači zanimljiva tehnička rješenja iz Njemačke na novom modelu :unsure:

Kupio sam HP sjedalo 840mm i ostao razočaran. Sjedalo je bolje od ogrinala, malo je udobnije i mekanije, bolji je materijal jer ne klizi ali po meni ne vrijedi te novce. Ja sam ga kupio rabljenog pa sam ga i prodao za skoro istu lovu.Navodno je onaj drugi model koji je viši, bolji i udobniji.Tako da ako netko razmišlja o promjeni sjedala neka ga prije isproba da se ne zaleti kao ja :mrgreen:
 

Attachments

  • 20200630_133249.jpg
    20200630_133249.jpg
    72.3 KB · Views: 163
Last edited:
Znači zanimljiva tehnička rješenja iz Njemačke na novom modelu :unsure:

Izgleda da nije rjesenje iz Njemacke nego propust kod sklapanja ovdje. Vjerovatno je kod montaze poklopaca donjeg dijela motora (ne budu montirani "out of the box") sajla ispala iz nosaca i zavrsila naslonjena na jezgru hladnjaka... Vratio je u nosac, uhvatio plasticnom vezicom na jos jednom mjestu (realno nije bilo potrebe, ali od viska glava ne boli) i sada je OK. Za ostalo - tu je garancija :mrgreen:
Kada sam vec isprljao ruke, iskoristio sam priliku da montiram i originalne zastite hladnjaka sto sam kupio ranije. Fino su se uklopile, a i montaza je jednostavna. Isti kataloski broj ide i za novi RR, pa ako nekome treba neka se javi u PP (y)
 

Attachments

  • IMG_3732.jpeg
    IMG_3732.jpeg
    190.9 KB · Views: 151
  • IMG_3736.jpeg
    IMG_3736.jpeg
    140.3 KB · Views: 147
  • IMG_3738.jpeg
    IMG_3738.jpeg
    137.8 KB · Views: 145
  • IMG_3739.jpeg
    IMG_3739.jpeg
    148.4 KB · Views: 144
Last edited:
de ti nama reci jel makar manje zveci od starog ili su se i u njemu vec nalegle zvecarke:mrgreen:..li je jos rano za dijagnozu..da sacekama makar promjenu tog tvornickog ulja protiv zveckanja:mrgreen:
 
Evo meni mog omiljenog BMW hejtera :p, samo sam te cekao :mrgreen:
Melje k'o mlin za kafu, ali u odnosu na boxera tih k'o usnula beba :mrgreen:
 
Izgleda da nije rjesenje iz Njemacke nego propust kod sklapanja ovdje. Vjerovatno je kod montaze poklopaca donjeg dijela motora (ne budu montirani "out of the box") sajla ispala iz nosaca i zavrsila naslonjena na jezgru hladnjaka... Vratio je u nosac, uhvatio plasticnom vezicom na jos jednom mjestu (realno nije bilo potrebe, ali od viska glava ne boli) i sada je OK. Za ostalo - tu je garancija :mrgreen:
Kada sam vec isprljao ruke, iskoristio sam priliku da montiram i originalne zastite hladnjaka sto sam kupio ranije. Fino su se uklopile, a i montaza je jednostavna. Isti kataloski broj ide i za novi RR, pa ako nekome treba neka se javi u PP (y)

Dobro je da si odma skužio taj propust, trebao si odma na reklamaciju pa neka ga složi onaj tko ga je tako i sastavio da opet ne napravi istu grešku.
Super izgleda orginal zaštita hladnjaka, baš me čudi da nema za ovaj model prije.
 
Hoćeš ti to konačno provozati ili samo petljaš po sajlama???:mrgreen:

Ma pada kisurina vec danima. Ne sarafam ja zato sto mi je milo :mrgreen:
Danas sam konacno provozao oko 250km... i posljednjih 50km pokisnem k'o mis... (n)Ali nema veze, i mokrih gaca sam se smijao i uzivao :mrgreen: Motor je, ukratko - savrsenstvo ! A nisam prakticno ni okrznuo sav potencijal. Za vikend izgleda opet kisa...:(
 
Ma pada kisurina vec danima. Ne sarafam ja zato sto mi je milo :mrgreen:
Danas sam konacno provozao oko 250km... i posljednjih 50km pokisnem k'o mis... (n)Ali nema veze, i mokrih gaca sam se smijao i uzivao :mrgreen: Motor je, ukratko - savrsenstvo ! A nisam prakticno ni okrznuo sav potencijal. Za vikend izgleda opet kisa...:(
Ako je osmijeh na licu i sa mokrim gaćama onda si ubo u sridu, na kraju to je jedino što je bitno. Što se tiče punog potencijala treba imati grande kohones i puno vještine da bi se i približio punom potencijalu XR-a...
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Ako je osmijeh na licu i sa mokrim gaćama onda si ubo u sridu, na kraju to je jedino što je bitno. Što se tiče punog potencijala treba imati grande kohones i puno vještine da bi se i približio punom potencijalu XR-a...

Evo malo duzi osvrt.
Definitivno jesam ! Iskreno, bilo me je malo strah da se ne razocaram kad ga konacno provozam malo duze, jer sam ga ipak kupio na nevidjeno. A dodatno me je brinula visina motora, ali i sto generalno nisam naviknut na (velike) motore sa oklopima - cijeli svoj staz na 2 tocka sam vozio iskljucivo naked motore. Medjutim, cim sam izasao iz grada vidio sam da je to to.
Vozi se kao bicikl, jako upravljiv, u nagib pada kao pero i ne trazi prakticno nikakav angazman kod obaranja ili korekcija putanje. Jako me podsjetio na GS-a koji me sokirao svojom stabilnoscu u zavoju i davanjem utiska da u dubokim nagibima mozes skroz pustiti guvernalu. Tako nesto sa nijednim motorom koji sam vozio nisam iskusio, do XR-a :mrgreen: Ali kod XR-a to ide jos bolje, jer je nekako sav laksi od GS-a u takvim manevrima, cak i od mog vjernog R1200R. Motor bukvalno ide tamo gdje pogledas.
Ovjes je prilicno udoban, sto me je ugodno iznenadilo. Jer sam za XR-a uglavnom slusao price kako je tvrd k'o daska. Nisam vozio stari, ali pretpostavljam da su onda ovaj novi smeksali. U Dynamic se malo ukruti, ali opet ne kao daska. U Road modu plovi k'o brod, ali i dalje stabilan i bez pumpanja u jacim nagibima i brzinama. Spuzva u sjedistu je tvrda, ali ne ubija u voznji, sasvim OK. Vidjet cemo sta ce zena reci za svoje kada je provozam.
Sto se tice snage, limitiran je na 9000 rpm do 1. servisa, a ja sam po prirucniku vozio do 7000 (prvih 300km). Dakle, ni okrznuo ga. Motor se tek budi na oko 6000 i koliko sam imao priliku osjetiti - ozbiljno se budi :mrgreen: Ali ti se nekako prikrade, k'o macka. :mrgreen: Linearno razvija snagu, nije bucan, ususkan si iza plastika, pa ti ni vjetar ne daje osjecaj stvarne brzine (to mi je navika sa nakeda). U jednom momentu sam vozio oko 90 i spucao po gasu da preteknem kamion i po preticanju jos malo ubrzavao saltajuci malo pred 7000 rpm - pogledam brzinomjer - 170 :eek: Isto izmedju zavoja - ispucas se iz zavoja, ubrzas i onda prepadnes kada vidis koliko ides pred sljedeci zavoj - panicno kocenje :mrgreen: Tako da se slazem - kohones ce definitivno morati u teretanu da se nabildaju :) Interesantno da kod ubrzanja ne cupa ruke iz lakata, nego samo osjetis u straznjici kako klizis prema nazad:mrgreen:
I jako je elastican. To sam namjerno testirao po nekim svojim dionicama, pa sam poredio saltanje i kojom brzinom prolazim zavoje u odnosu na stari motor i sve sam zavoje u istim brzinama prolazio, a mislio sam da cu na XR, zbog 4 cilindra, morati saltati barem jednu nize.
Mjenjac je savrsenstvo, a to mi je stvarno drago jer sam na R1200R ludio od grubog, klepetavog mjenjaca.

Vibracije ? Ima ih i na novom, ali jako slabe, ni priblizno da bi se nazvale iritirajucim. Javljaju se u valovima i "putuju" po razlicitim dijelovima motora, zavisno od obrtaja. Koliko sam uspio osjetiti, prvo se jave u ruckama na oko 4000-4500 rpm. Onda sa rastom obrtaja nestanu u ruckama pa se jave u sjedistu na oko 5000. Do 5500 rpm nestaju iz sjedista i sele se u oslonce nogu gdje nestaju kada predjes 6000. Dakle, ujednacena masaza cijelog tijela :mrgreen:
Kocnice su BMW brendirane Hayes kao na novim GS-ovima (trenutno ne cure :mrgreen: ) i prva neka razlika koju sam osjetio u odnosu na Brembo je da hvataju odmah na pocetku hoda rucice. Kod Bremba je bilo malo slobodnog hoda prije nego zagrizu. Punu snagu nisam probao, jer jos uvijek plocice i diskovi sjedaju na svoje.

Uglavnom, dobio sam sve ono sto mi se svidjelo kod GS-a (zbog cega sam i njega razmatrao kod kupovine), plus sportske karakteristike motora i mjenjaca koje su mi jako nedostajale kod boxera, ukljucujuci i zvuk. Jedva cekam da se razvedri i da se popentram na njega opet - zaljubio sam se :giggle:
 
Last edited:
@esso_sa Odlican review! Ocekivano odusevljenje XR-om nakon boxera.

Evo review drugara - vlasnik starog XR-a koji je kupio novog (sigurno ce biti od koristi):

"Evo poredjenje stari/novi...
Stari je divlji, besan, lud, pravi muski motor. Novi je nekako ugladjen. Vuce glatko iz niskih, nema onog udara kad poludi kao stari preko 6500 obrtaja.
Uzi je upravljac i pomeren prema vozacu. Sediste je neudobnije na novom i sedis "u motoru". Novi bolje koci, mnoooogo lakse se obara.
Na touring modu ogibljenja je kao na oblaku da vozis. Dynamic mi je premekan u poredjenju sa starim Dynamic modu ogibljenja.
Shifter radi nenormalno dobro u srednjem rezimu, ali na visim i nije nesto, a na nize je mozda i losiji od starog (ali mozda).
Neki rezime...
Meksi, ugladjeniji, nije to onaj XR na koji su ljudi navikli. Malo je pickast :)
Stari XR je bio po meri bivsih R-asa koji bi malo komfora, a novi je po meri GS-ovaca koji bi malo dinamike."
 
  • Like
Reactions: viktor79 and BM0021
Ja nekako pretpostavljam da će za sljedeću sezonu izbaciti neki HP ili M model koji neće biti samo šaren nego će i postavke ovjesa i mašine biti podebljane...
 
Evo review drugara - vlasnik starog XR-a koji je kupio novog (sigurno ce biti od koristi):

"Evo poredjenje stari/novi...
Stari je divlji, besan, lud, pravi muski motor. Novi je nekako ugladjen. Vuce glatko iz niskih, nema onog udara kad poludi kao stari preko 6500 obrtaja.
Uzi je upravljac i pomeren prema vozacu. Sediste je neudobnije na novom i sedis "u motoru". Novi bolje koci, mnoooogo lakse se obara.
Na touring modu ogibljenja je kao na oblaku da vozis. Dynamic mi je premekan u poredjenju sa starim Dynamic modu ogibljenja.
Shifter radi nenormalno dobro u srednjem rezimu, ali na visim i nije nesto, a na nize je mozda i losiji od starog (ali mozda).
Neki rezime...
Meksi, ugladjeniji, nije to onaj XR na koji su ljudi navikli. Malo je pickast :)
Stari XR je bio po meri bivsih R-asa koji bi malo komfora, a novi je po meri GS-ovaca koji bi malo dinamike."

To je to. U sustini isto sto sam i ja cuo i procitao od ljudi koji su imali priliku provozati oba.
A mislim da je ova razlika u udaru na 6500 upravo to linearno razvijanje snage kod novog. Na neki nacin te kroz nize obrtaje pripremi za snagu koja dolazi, pa te na tih 6500 ne iznenadi tako naglo kao stari. Bar pretpostavka, jer nisam vozio stari. Za ovjes kazu da je Dynamic na novom jednak Roadu na starom. Tolika je valjda razlika
A ova zadnja recenica: "po mjeri GS-ovaca koji bi malo dinamike", odlicno je srocio ! Licno sam upravo to trazio - motor na kojem mogu udobno putovati sa zenom (isto ili priblizno udobno kao na GS), ali da se isto tako pretvori u R-a kada pozelim da se malo izdivljam solo.

I zaboravio sam napisati u svom reviewu, a vidim da ti ni drug nije napisao - cuvene vibracije ! Dopunjen review na tu temu

Ja nekako pretpostavljam da će za sljedeću sezonu izbaciti neki HP ili M model koji neće biti samo šaren nego će i postavke ovjesa i mašine biti podebljane...

Nezvanicne price su da cekaju Multistradu V4 i da ce na nju odgovoriti sa M verzijom koja ce imati shiftcam motor i vise snage... i kostati vise para :mrgreen:
A paralelno ce u ponudi biti i ovaj "obicni" XR

Nego, izgleda da sutra nema kise 😈😈😈
 
Last edited:
  • Like
Reactions: candromero
Evo malo duzi osvrt.
Definitivno jesam ! Iskreno, bilo me je malo strah da se ne razocaram kad ga konacno provozam malo duze, jer sam ga ipak kupio na nevidjeno. A dodatno me je brinula visina motora, ali i sto generalno nisam naviknut na (velike) motore sa oklopima - cijeli svoj staz na 2 tocka sam vozio iskljucivo naked motore. Medjutim, cim sam izasao iz grada vidio sam da je to to.
Vozi se kao bicikl, jako upravljiv, u nagib pada kao pero i ne trazi prakticno nikakav angazman kod obaranja ili korekcija putanje. Jako me podsjetio na GS-a koji me sokirao svojom stabilnoscu u zavoju i davanjem utiska da u dubokim nagibima mozes skroz pustiti guvernalu. Tako nesto sa nijednim motorom koji sam vozio nisam iskusio, do XR-a :mrgreen: Ali kod XR-a to ide jos bolje, jer je nekako sav laksi od GS-a u takvim manevrima, cak i od mog vjernog R1200R. Motor bukvalno ide tamo gdje pogledas.
Ovjes je prilicno udoban, sto me je ugodno iznenadilo. Jer sam za XR-a uglavnom slusao price kako je tvrd k'o daska. Nisam vozio stari, ali pretpostavljam da su onda ovaj novi smeksali. U Dynamic se malo ukruti, ali opet ne kao daska. U Road modu plovi k'o brod, ali i dalje stabilan i bez pumpanja u jacim nagibima i brzinama. Spuzva u sjedistu je tvrda, ali ne ubija u voznji, sasvim OK. Vidjet cemo sta ce zena reci za svoje kada je provozam.
Sto se tice snage, limitiran je na 9000 rpm do 1. servisa, a ja sam po prirucniku vozio do 7000 (prvih 300km). Dakle, ni okrznuo ga. Motor se tek budi na oko 6000 i koliko sam imao priliku osjetiti - ozbiljno se budi :mrgreen: Ali ti se nekako prikrade, k'o macka. :mrgreen: Linearno razvija snagu, nije bucan, ususkan si iza plastika, pa ti ni vjetar ne daje osjecaj stvarne brzine (to mi je navika sa nakeda). U jednom momentu sam vozio oko 90 i spucao po gasu da preteknem kamion i po preticanju jos malo ubrzavao saltajuci malo pred 7000 rpm - pogledam brzinomjer - 170 :eek: Isto izmedju zavoja - ispucas se iz zavoja, ubrzas i onda prepadnes kada vidis koliko ides pred sljedeci zavoj - panicno kocenje :mrgreen: Tako da se slazem - kohones ce definitivno morati u teretanu da se nabildaju :) Interesantno da kod ubrzanja ne cupa ruke iz lakata, nego samo osjetis u straznjici kako klizis prema nazad:mrgreen:
I jako je elastican. To sam namjerno testirao po nekim svojim dionicama, pa sam poredio saltanje i kojom brzinom prolazim zavoje u odnosu na stari motor i sve sam zavoje u istim brzinama prolazio, a mislio sam da cu na XR, zbog 4 cilindra, morati saltati barem jednu nize.
Mjenjac je savrsenstvo, a to mi je stvarno otkrovenje jer sam na R1200R ludio od grubog, klepetavog mjenjaca.

Vibracije ? Ima ih i na novom, ali jako slabe, ni priblizno da bi se nazvale iritirajucim. Javljaju se u valovima i "putuju" po razlicitim dijelovima motora, zavisno od obrtaja. Koliko sam u jucerasnjoj mokroj voznji :mrgreen: uspio osjetiti, prvo se jave u ruckama na oko 4000-4500 rpm. Onda sa rastom obrtaja nestanu u ruckama pa se jave u sjedistu na oko 5000. Do 5500 rpm nestaju iz sjedista i sele se u oslonce nogu gdje nestaju kada predjes 6000. Dakle, ujednacena masaza cijelog tijela :mrgreen:
Kocnice su BMW brendirane Hayes kao na novim GS-ovima (trenutno ne cure :mrgreen: ) i prva neka razlika koju sam osjetio u odnosu na Brembo je da hvataju odmah na pocetku hoda rucice. Kod Bremba je bilo malo slobodnog hoda prije nego zagrizu. Punu snagu nisam probao, jer jos uvijek plocice i diskovi sjedaju na svoje.

Uglavnom, dobio sam sve ono sto mi se svidjelo kod GS-a (zbog cega sam i njega razmatrao kod kupovine), plus sportske karakteristike motora i mjenjaca koje su mi jako nedostajale kod boxera, ukljucujuci i zvuk. Jedva cekam da se razvedri i da se popentram na njega opet - zaljubio sam se :giggle:
Drago mi je da ti je motor legao a i drago mi je da su ga omekšali i time uklonili jedinu bitnu manu prošlog modela, barem po mom mišljenju!
Uživaj u motoru i puno sretnih kilometara ti želim!!!
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Dakle nema pomaka nabolje šta se tiče vibracija. :eek: Ja sam to točno napisao kao i esso prije 4 godine.(n)
 
To očito ovisi o očekivanjima. Ja na 2019 modelu uopće ne znam o kakvim vibracijama ljudi pričaju. Ali ja sam došao sa V2 1200. Vibracije primjetim kad od njih trnu ruke što se na traceru dešavalo, ostalo je nebitno, imam auto za vožnju izoliran od vanjskog svijeta
 
  • Like
Reactions: viktor79