S1000XR

Imamo jednog skroz novog u ekipi, plan je provozati ga nakon ljeta pa da konacno vidim jel je to za mene.

Obavezno napisi kada probas. Bas me zanima misljenje, onako iz perspektive Ducati fana :) Samo zanemari sjediste (ako je novi XR taj u ekipi). Po meni mu je to jedina mana
 
Nemam bas iskustva za usporedbu. Kazu moji intimusi da je definitivno najsportskija koza pa bi probao...
 
Lijepom našom... Zagreb, Istra,Makarska, Cavtat pa nazad Zagreb. Tri kofera i tank torba puni do vrha i suvozačica. XR je to odvozio kao od šale i još jednom me oduševio na povratku nakon skoro 600km taj dan (naravno da sam bio umoran) ali za takav put jako malo.

20200730_094331.jpg
20200725_112325.jpg
20200725_192914.jpg
20200726_215806.jpg
20200727_145044.jpg
 
  • Like
Reactions: Spori and tomo3
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Nije ga ni palio, ja sam ga vukao sa XR-om da se ne umori :ROFLMAO::ROFLMAO:
Versys je puno udobniji motor za ovakva putovanja, samo pogled na njegov sic govori sve. Vrhunski motor, on mi je bio u izboru nakon SX-a ali kad sam ga probao ipak premalo snage.
 
  • Like
Reactions: gastajbarter
Isto sranje sa kocnicama kao i na GS-u sto je bilo sa BMW-Hayes klijestima.... Cure ili lagano vlaze ulje. Moj je izgleda dosao sa tom ispravljenom verzijom, jer opoziv obuhvata motore proizvedene do 3. mjeseca 2020.
Ali ne znam sto im je trebao sav ovaj cirkus sa Hayes-om. Trebali su ostati na Brembu. Neke su spekulacije da ce se i vratiti na Brembo, jer ovi problemi sa curenjem traju vise od godinu dana i Hayes ocito nije u stanju rijesiti problem
 
Last edited:
  • Like
Reactions: bojan
Valjda švabi znaju kaj im je to trebalo, vjerojatno jeftinija opcija?
 
E stavio sam veci vizir, "komfort" kako ga BMW zove. Nisam jos isprobao, ali se nadam da ce rijesiti turbulencije koje imam sa standardnim. Ako ne, onda sam bacio pare i ne gine mi da cekam MRA koji se na starom XR pokazao odlicnim.
Na slici ne izgleda toliko veci, ali metar kaze da je tacno 6cm visi i siri od standardnog. U sustini, niska pozicija sa "komfortom" je otprilike jednaka visokoj poziciji standardnog. Sto ce reci da ce me komfort u niskoj poziciji opet ubijati sa turbulencijama :mrgreen:, ali racunam da ce u visokoj strujanje prebaciti preko vugla:mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_3886.jpg
    IMG_3886.jpg
    181.2 KB · Views: 73
Last edited:
Ovako na slici stvarno jedva da se i primjeti neka razlika, nadam se da bude u vožnji drugačije.

Od kad sam stavio MRA većinom se vozim u spuštenom položaju i spušten do kraja gornji dio osim kad izađem na autoput koji većinom izbjegavam ali ga koristim da brže prođem od ZG-KA :mrgreen: U podignutom položaju zaštita od vjetra je stvarno odlična ali sav zrak mi usmjerava točno oko gornjeg djela kacige pa stvara buku u kacigi.
 
Ja sam zaključio da neću ništa dirati po viziru, svaki mi je ružniji od originala a na povratku iz Dolomita smo nekih 200km vozili u komadu po autoputu pa poslje još nekih 100 i kusur i niš mi ne fali, može se držati 150 cijelim putem a brže od toga se po autoputu ionako ne vozim.
 
  • Like
Reactions: neven
Danas sam na autoputu probao ovaj poviseni vizir, do 240 km/h :mrgreen: (pri ovoj brzini se u 6. motor vrti na tacno 10k obrtaja, cisto ako zelite da uporedite prijenosni omjer novog XR sa starim). Ludjacke turbulencije koje sam imao sa standardnim i koje su mi doslovno bacale glavu okolo su nestale ! Bude povremeno nesto sitno na vrhu kacige, zavisno ima li bocnog vjetra ili ako vozim iza slepera, ali nista strasno. I dalje ima buke vjetra, ali se sada bar moze normalno voziti na autoputu 130-150. Ispod 100 km/h je potpuni mir i tisina. U visokom polozaju mi vjetar sada udara tacno u vrh kacige, a u niskom u gornju polovicu vizira i nema turbulencija. Mislim da ce niska pozicija biti idealna za voznju po magistralama. Moram probati
Nadao sam se da ce i buka skroz da nestane, ali je to na motoru sa oklopima izgleda tesko ocekivati. Izgleda da je rjesenje cepici za usi ili kupovina Goldwinga :mrgreen:

I tako dok sam po autoputu glumio Rossija, primijetio sam da iznad 200 km/h motor krene malo lelujati lijevo-desno. Sa spustenim vizirom i ovjesom u dynamic se malo smiri, a kada zalegnem bradom na rezervoar onda je k'o strijela. Pretpostavljam da kombinacija visine motora, uspravnog sjedenja, oklopa i vjetra lagano dize prednji tocak ili vjetar jednostavno voza motor okolo ako lijepo ne zalegnes. Ne znam, ali slicno osjetim i kada vozim npr iza slepera, doduse dosta blaze.
Mozda je ta buka vjetra, lelujanje pri vecim brzinama normalno, ali molim prisutne :mrgreen: da uvaze cinjenicu da ja dolazim iz svijeta nakeda sa kojima ovakva iskustva nisam imao. Ovo mi je prvi motor sa oklopima, meni je cudno i sto mi se instrumenti ne okrecu sa guvernalom :ROFLMAO:
 
Last edited:
I tako dok sam po autoputu glumio Rossija, primijetio sam da iznad 200 km/h motor krene malo lelujati lijevo-desno.

Bit će da ti lelujaš na vjetru i onda to prenosiš na motor. Često nestandardni kofer ili neodgovarajuća jakna vrtloži i onda je vozač taj koji izaziva oscilacije. Iza šlepera nemamo o čemu razgovarati.
 
Bit će da ti lelujaš na vjetru i onda to prenosiš na motor. Često nestandardni kofer ili neodgovarajuća jakna vrtloži i onda je vozač taj koji izaziva oscilacije. Iza šlepera nemamo o čemu razgovarati.

Sve je moguce. Danas sam vozio u textil jakni, ali lelujao mi je i u race koznoj kada sam ga tek kupio. Kofera nemam. Vjerovatno si u pravu - mozda sjedim previse uspravno pa vjetar voza mene, a onda ja motor. Danas se odmah smirio kada sam malo vise zalegao(y)
 
Last edited:
Danas sam na autoputu probao ovaj poviseni vizir, do 240 km/h :mrgreen: (pri ovoj brzini se u 6. motor vrti na tacno 10k obrtaja, cisto ako zelite da uporedite prijenosni omjer novog XR sa starim). Ludjacke turbulencije koje sam imao sa standardnim i koje su mi doslovno bacale glavu okolo su nestale ! Bude povremeno nesto sitno na vrhu kacige, zavisno ima li bocnog vjetra ili ako vozim iza slepera, ali nista strasno. I dalje ima buke vjetra, ali se sada bar moze normalno voziti na autoputu 130-150. Ispod 100 km/h je potpuni mir i tisina. U visokom polozaju mi vjetar sada udara tacno u vrh kacige, a u niskom u gornju polovicu vizira i nema turbulencija. Mislim da ce niska pozicija biti idealna za voznju po magistralama. Moram probati
Nadao sam se da ce i buka skroz da nestane, ali je to na motoru sa oklopima izgleda tesko ocekivati. Izgleda da je rjesenje cepici za usi ili kupovina Goldwinga :mrgreen:

I tako dok sam po autoputu glumio Rossija, primijetio sam da iznad 200 km/h motor krene malo lelujati lijevo-desno. Sa spustenim vizirom i ovjesom u dynamic se malo smiri, a kada zalegnem bradom na rezervoar onda je k'o strijela. Pretpostavljam da kombinacija visine motora, uspravnog sjedenja, oklopa i vjetra lagano dize prednji tocak ili vjetar jednostavno voza motor okolo ako lijepo ne zalegnes. Ne znam, ali slicno osjetim i kada vozim npr iza slepera, doduse dosta blaze.
Mozda je ta buka vjetra, lelujanje pri vecim brzinama normalno, ali molim prisutne :mrgreen: da uvaze cinjenicu da ja dolazim iz svijeta nakeda sa kojima ovakva iskustva nisam imao. Ovo mi je prvi motor sa oklopima, meni je cudno i sto mi se instrumenti ne okrecu sa guvernalom :ROFLMAO:

Jedino rjesenje je ugradnja deflektora na vizir. Postavi Puig deflektor na originalni vizir i sva buka vjetra ce nestati.
 
Jedino rjesenje je ugradnja deflektora na vizir. Postavi Puig deflektor na originalni vizir i sva buka vjetra ce nestati.

Trebam se malo vozati i vidjeti kako je u svakodnevnici. Tesko je ocijeniti na osnovu 30 minuta voznje. Ako ne budem zadovoljan, nastavljam se igrati.
P.S. jesi prodao svoj XR ? Nema ga vise na PIK-u. Hocemo li uskoro vidjeti jos jednog novog XR u komsiluku ? :)
 
Last edited:
Trebam se malo vozati i vidjeti kako je u svakodnevnici. Tesko je ocijeniti na osnovu 30 minuta voznje. Ako ne budem zadovoljan, nastavljam se igrati.
P.S. jesi prodao svoj XR ? Nema ga vise na PIK-u. Hocemo li uskoro vidjeti jos jednog novog XR u komsiluku ? :)

S deflektorom se stvar momentalno mijenja.

Nisam prodao motor, vec sam kupio novo auto, pa ce novi XR pricekati iducu godinu ;)
 
Evo da i ja podijelim svoje dojmove nakon skupljenih cca 400-500 km. Prvi dojam, na leru je strahovito bučan. Ne radi se o tome da mi smeta buka nego odmah daje na znanje o kakvom motoru je riječ. Karikirano, to je RR na steroidima koji je malo narastao i stavljen mu je visoki upravljač. U prilog tome ide i dinamični ovjes i tri mape paljenja i najveća fora display koji pokazuje nagibe i paljene DTCa, Pravi turist, nema šta. :mrgreen: Šalim se , svaki motor se može voziti pristojno. Išao sam danas do Grobnika, prema dole turistički, natrag malo agresivnije. Putna brzina od cca 90-120, nema se tu šta zamjeriti, ide kao i svaki drugi japanac u pola cijene.:mrgreen: Prema natrag sam ga vrtio do 10-11.000 okretaja i tu već zavrišti i krene ko zmaj. Zapravo bih rekao da se tu vidi njegov karakter, ona tromost koja je GSu i ostalim kozama mana, toga na XRu nema.
Esso je bio u pravu, sjedalo mi se nije svidjelo. Ovaj primjerak ima povišeno sjedalo za 2 cm ali je oblik navodno isti. Reže po bridovima međutim nije to ništa strašno ali me začudilo što su pri kraju današnjeg đira počeli grčevi. Upravljač je postavljen niže nego što sam očekivao, ne znam da li je to do ta 2 cm razlike.
Vezano za vaše vizire, bio sam i na autoputu. Brzina malo veća od one koja se prije spominjala:cool:, originalni vizir u spuštenom položaju, mrvicu sagnem glavu i vjetra nema.
Da ne smaram dalje, kao i većini novih motora teško mu je naći zamjerku. Moj osobni dojam je, iako se stvarno ne smatram Ducatistom :mrgreen: , da mi je previše konfekcijski. Da, lijepo izgleda, ide fantastično, faca si jer je BMW a nije Japanac ali u njemu nema ništa posebno intrigantno. XR je dio obitelji S1000 koja nikad neće imati status GSa. Ne mislim time ništa loše samo nisam očekivao da bude toliko izraženo.
 
  • Like
Reactions: Village
Ja sam shvatio da si ostario i pikiraš GS? Dobrodošao u klub.