S1000XR

To je zato sto ste vi Tuzlaci blizi zapadu neg Sarajlije :mrgreen:
 
A Gastarbajter je Tuzlak ? Vidim ja nesto mi poznat taj mucko-provokatorski stil, zapravo klasicni tuzlanski 😛. Imam jednog takvog u familiji :)

@Tuzlak, zaboravio si u tim karakteristikama spomenuti i 200ccm vise. Al nebitno, ti motori ionako samo idu na pravcu, dok su u zavoju ko krave :mrgreen:
 
A Gastarbajter je Tuzlak ? Vidim ja nesto mi poznat taj mucko-provokatorski stil, zapravo klasicni tuzlanski 😛. Imam jednog takvog u familiji :)

@Tuzlak, zaboravio si u tim karakteristikama spomenuti i 200ccm vise. Al nebitno, ti motori ionako samo idu na pravcu, dok su u zavoju ko krave :mrgreen:

opet ja dodjem do Bihaca za 3 sata,a tebi treba kazes 5 sati:mrgreen:..e da zaboravio sam i cijenu 7 puta manju:mrgreen:

al da ostanemo u temi...XR je odlican motoric..samo dok pojeftini, nagurat mu na dekla pur pjene da ne klapara, kupis ga odma poslije frisko uradjene generalke i samo gaaas:mrgreen:
 
Imam jedno pitanje za vlasnike XR, sta ste vozili prije toga? Ne mislim od stoljeca sedmog, samo zadnja dva, tri motora.
Zadnja 3:
Multi 1200
K1300R
Trejser 900

:mrgreen:

Multi (a mozda i trejser) su spremniji podivljati iz čista mira sto je meni super makar sveukupno idu slabije. Oba zacukavaju na niskima sto xru daje enormnu prednost i u putnom segmentu jer doslovno opalis tempomat u 6oj na 50 u selu i zjakas okolo
 
Zadnja 3:
Multi 1200
K1300R
Trejser 900

:mrgreen:

Multi (a mozda i trejser) su spremniji podivljati iz čista mira sto je meni super makar sveukupno idu slabije. Oba zacukavaju na niskima sto xru daje enormnu prednost i u putnom segmentu jer doslovno opalis tempomat u 6oj na 50 u selu i zjakas okolo

A usporedba ili samo razlika u odnosu na K13R. Naime nisam na čisto jel da idem na S-XR ili na GS. Lomim se stalno, strah me da mi bude falilo "konjića" na GS-u a opet, malo sam skeptičan samo u pogledu udobnost na XR, na dužim turama.
 
A usporedba ili samo razlika u odnosu na K13R. Naime nisam na čisto jel da idem na S-XR ili na GS. Lomim se stalno, strah me da mi bude falilo "konjića" na GS-u a opet, malo sam skeptičan samo u pogledu udobnost na XR, na dužim turama.

Tomić obično prije sezone ima i GS i XR za probati. Odi sa frendom, uzmite oba pa se mijenjajte. Dobit ćeš sve odgovore.
 
Ma ja uopce ne uzimam te probe jer mi nista ne znaci ako ga nemam cijeli dan da napravim standardni krug 500,600km.
K13 je bio mapiran na cca 190hp, imao ravni volan i neki prerađeni sic tako da je meni bio super udoban ali ne tako vozan a niti živahan kao xr.
Ovisi koji ti je cilj, po meni xr i gs nemaju puno veze ali manja je razlika u udobnosti na strani gs nego u mogucnostima na strani xr. Tko se ne misli bacati na glavu u zavoje i ispucavati 200+ izmedu dva zavoja ko da nema sutra realno gs je bolji izbor. Ali tamo di gs staje i dostupnim gumama i ovjesom a i snagom tek pocinje zabava na xr :mrgreen:
 
Ako cemo biti realni, oba motora imaju vise nego dovoljno snage za voznju po javnim cestama. Ali razlika je u nacinu na koji je ova 2 motora isporucuju. XR to radi na brutalniji (zabavniji :mrgreen:) nacin i vise lezi ljudima koji vole obrtaje i sportsku voznju. GS se oslanja na svoj veliki obrtni moment i nize/srednje obrtaje i tu je snaga uvijek dostupna - idealno za touring. Do 140 km/h ubrzavaju skoro pa isto, nakon toga se XR katapultira. To dosta govori o karakterima ova 2 motora
Ciklistika meni dosta bolja na XR, vozi se kao biciklo. GS se isto vozi prilicno fino (meni nevjerovatno lako za toliki motor), ali ne kao XR.
Ono sto je po meni prednost XR-a je sto se i on moze voziti fino i stalozeno :geek: kao GS, ako zelis. Dok GS sa druge strane ne mozes voziti brzo kao XR

Sto se tice udobnosti, na modelu 2020 XR se mora malo poraditi na sjedistu i viziru kako bi se doslo u neki rang udobnosti GS-a. Polozaj sjedenja je na oba motora je jako slican. Na XR vise sport orijentisan u smislu da si lagano savijen prema naprijed i u koljenima. Suvozac isto sjedi malo vise i savijenijih nogu nego na GS.
Najbolje je provozati oba, pa da vidis sta ti vise odgovara. Ja uvijek ponavljam - ako ces motor korisiti najvise za touring (posebno sa suvozacem), pa tek onda povremeno vozanje po lokalnim magistralama - kupi GS. Ako je obrnuto, onda XR. Posebno ako si dinamicniji vozac, a ocito da jesi dok vozis K13R
 
Last edited:
Ako cemo biti realni, oba motora imaju vise nego dovoljno snage za voznju po javnim cestama. Ali razlika je u nacinu na koji je ova 2 motora isporucuju. XR to radi na brutalniji (zabavniji :mrgreen:) nacin i vise lezi ljudima koji vole obrtaje i sportsku voznju. GS se oslanja na svoj veliki obrtni moment i nize/srednje obrtaje i tu je snaga uvijek dostupna - idealno za touring. Do 140 km/h ubrzavaju skoro pa isto, nakon toga se XR katapultira. To dosta govori o karakterima ova 2 motora
Ciklistika meni dosta bolja na XR, vozi se kao biciklo. GS se isto vozi prilicno fino (meni nevjerovatno lako za toliki motor), ali ne kao XR.
Ono sto je po meni prednost XR-a je sto se i on moze voziti fino i stalozeno :geek: kao GS, ako zelis. Dok GS sa druge strane ne mozes voziti brzo kao XR

Sto se tice udobnosti, na modelu 2020 XR se mora malo poraditi na sjedistu i viziru kako bi se doslo u neki rang udobnosti GS-a. Polozaj sjedenja je na oba motora je jako slican. Na XR vise sport orijentisan u smislu da si lagano savijen prema naprijed i u koljenima. Suvozac isto sjedi malo vise i savijenijih nogu nego na GS.
Najbolje je provozati oba, pa da vidis sta ti vise odgovara. Ja uvijek ponavljam - ako ces motor korisiti najvise za touring (posebno sa suvozacem), pa tek onda povremeno vozanje po lokalnim magistralama - kupi GS. Ako je obrnuto, onda XR. Posebno ako si dinamicniji vozac, a ocito da jesi dok vozis K13R

Potpuno se slazem s tobom vozio sam obadva prije nego sam odlucio uzeti GS-a.
 

Attachments

  • 45596991_2253369541349376_461003845179277312_o.jpg
    45596991_2253369541349376_461003845179277312_o.jpg
    194.5 KB · Views: 105
Ono sto je po meni prednost XR-a je sto se i on moze voziti fino i stalozeno :geek: kao GS, ako zelis. Dok GS sa druge strane ne mozes voziti brzo kao XR

S ovim bi se složio u teroriji ali u praksi ne jer ono što traži publika GS-a, prvenstveno udobnost i mirnoću, to XR nema niti na nižim okretajima. Manja brzina ne znači nužno mirniji motor. :p
 
S ovim bi se složio u teroriji ali u praksi ne jer ono što traži publika GS-a, prvenstveno udobnost i mirnoću, to XR nema niti na nižim okretajima. Manja brzina ne znači nužno mirniji motor. :p

Baziram na iskustvu sa svojim motorom - možeš ga voziti na 2000 obrtaja u 6. brzini i nema nikakvih nemira ili zatrzavanja. Ispod toga i boxer zatrzava
Za stari XR ne znam kakav je u tom penzionerskom rezimu, jer ga nisam vozio
 
Ispod toga samo skuteri ne trzaju.:mrgreen: Komentar je bio više osobni jer poznavajući vrstu ljudi koji traže GS, uvjeren sam da ih XR ne bi zadovoljio.
 
S ovim bi se složio u teroriji ali u praksi ne jer ono što traži publika GS-a, prvenstveno udobnost i mirnoću, to XR nema niti na nižim okretajima. Manja brzina ne znači nužno mirniji motor. :p

Da budem iskren meni je isto palo na pamet komentirati bas tu recenicu, ali ne iz tog razloga kao ti, jer jednostavno kad sam vozio XR-a, nije mi palo na pamet voziti ga smireno i stalozeno, jer XR te tjera da ga gonis i koliko god ga gonis on i dalje ide.
 
Ispod toga samo skuteri ne trzaju.:mrgreen: Komentar je bio više osobni jer poznavajući vrstu ljudi koji traže GS, uvjeren sam da ih XR ne bi zadovoljio.

Mislim da je to forumas TIS, koji je GS-ovac, davno u jednom svom osvrtu i utiscima nakon test voznje XR najbolje sumirao. Ako si vozac koji trazi mirnocu i generalno opustenost dok vozis - XR ce te umarati. Nebitno na kojoj brzini i obrtajima ga vozio (y) Tacno je da te XR tjera da ga odvrnes, ali ne moras nuzno to i uraditi. Mozes "povuci rucnu" i voziti normalno, ako hoces. Mada onaj koji vozi normalno, taj ce uvijek prije birati GS nego XR
Ja mislim da na to najvise uticu godine (bez namjere da ikoga uvrijedim), a tek onda nacin voznje i karakter vozaca. Sa godinama postajes mudriji, sporiji i vise te zanima razgledanje krajolika dok putujes nego gledanje u obrtomjer i sto brzi prolazak kroz zavoj
 
Last edited:
usporedjujete babe i zabe..GS moze jedino bit dobar nekom starom coperasu koji je progledo .. ili nekom ko je vozio raznorazne zeove fazere i ostala govna..samo erove priznajem za motor..ili da ima makar 160KS..sve ostalo su prometala :mrgreen:
 
usporedjujete babe i zabe..GS moze jedino bit dobar nekom starom coperasu koji je progledo .. ili nekom ko je vozio raznorazne zeove fazere i ostala govna..samo erove priznajem za motor..ili da ima makar 160KS..sve ostalo su prometala :mrgreen:

A sta ces reci kada jednog dana predstave GS1350 sa 160 konja ? :mrgreen:
Ne valja generalizovati ;), ukusi (a i potrebe) su razliciti od vozaca do vozaca
 
A sta ces reci kada jednog dana predstave GS1350 sa 160 konja ? :mrgreen:
Ne valja generalizovati ;), ukusi (a i potrebe) su razliciti od vozaca do vozaca
Onda cu povecat na min 180ks, hehe..fino je to sto sad ti 2cil bemwejci imaju fino snage al dzabe im kad kasne 20g..da je takav gs bio 98 kad je izasla R1 mozda..kazem mozda bi mogli probratit kojeg omladinca..sad sto zubari..doktori..i raznorazni fishkali i ostali koji su namlatili para ne preko motike kupuju na tone nema veze
 
  • Haha
Reactions: drifter947
Dobro je sto ih kupuju a jos bolje sto naprave jedan izlet i gotovo, jer onda netko tko ga stvarno zeli ima priliku priustiti si takav motor po koliko toliko boljoj cijeni. 😄
 
reci fino - penzioneri


Mislim da je to forumas TIS, koji je GS-ovac, davno u jednom svom osvrtu i utiscima nakon test voznje XR najbolje sumirao. Ako si vozac koji trazi mirnocu i generalno opustenost dok vozis - XR ce te umarati. Nebitno na kojoj brzini i obrtajima ga vozio (y) Tacno je da te XR tjera da ga odvrnes, ali ne moras nuzno to i uraditi. Mozes "povuci rucnu" i voziti normalno, ako hoces. Mada onaj koji vozi normalno, taj ce uvijek prije birati GS nego XR
Ja mislim da na to najvise uticu godine (bez namjere da ikoga uvrijedim), a tek onda nacin voznje i karakter vozaca. Sa godinama postajes mudriji, sporiji i vise te zanima razgledanje krajolika dok putujes nego gledanje u obrtomjer i sto brzi prolazak kroz zavoj

TIS je u pravu koliko i mi ostali, pogotovo za dio oko umaranja. Znam ga i znam da nije vozio R-ove i kao takav je puno normalniji i laksi na gasu pa si moze priustiti povuci rucnu. 😂 Dakle prvo karakter i nacin voznje a s godinama ne dolazi razgledavanje nego prihvacanje realnosti. :mrgreen: