S1000XR

Vozeći se diljem RH, ustanovio sam da postoje velike razlike u snazi među XR-ovima. U snazi prednjači crvena i siva boja. Ostale boje ponekada mogu pratiti. XR je zapravo predumirovljeničko prometalo, osjećaš se moćan iako to više nisi, tj. ne možeš više zaleći na R. Mi GS-oFci smo muškarci koji smo sigurni u sebe, ne trebamo dokazivanja i struganja po zavojima. Uglavnom, pojma nemate. Vi i vaši XR-ovi...👀
 
Vozeći se diljem RH, ustanovio sam da postoje velike razlike u snazi među XR-ovima. U snazi prednjači crvena i siva boja. Ostale boje ponekada mogu pratiti. XR je zapravo predumirovljeničko prometalo, osjećaš se moćan iako to više nisi, tj. ne možeš više zaleći na R. Mi GS-oFci smo muškarci koji smo sigurni u sebe, ne trebamo dokazivanja i struganja po zavojima. Uglavnom, pojma nemate. Vi i vaši XR-ovi...👀
e ali zato oni trobojni vr-ovi imaju nahbolju aerodinamiku pa su zato na kocnici najjaci!!
 
Vozeći se diljem RH, ustanovio sam da postoje velike razlike u snazi među XR-ovima. U snazi prednjači crvena i siva boja. Ostale boje ponekada mogu pratiti. XR je zapravo predumirovljeničko prometalo, osjećaš se moćan iako to više nisi, tj. ne možeš više zaleći na R. Mi GS-oFci smo muškarci koji smo sigurni u sebe, ne trebamo dokazivanja i struganja po zavojima. Uglavnom, pojma nemate. Vi i vaši XR-ovi...👀
Imas pivo Tomo :mrgreen:
 
Dok se vi ovdje za*ebavate 🤣, meni na red došla i prva reklamacija na XR-u.... Smeće kinesko :mrgreen:
Kućište projektora kratkog svjetla dodiruje unutrašnju stranu vanjskog stakla (plastike :mrgreen:) fara i struže od njega prilikom štimanja visine snopa... Ne bi ni skontao da nisam krenuo da malo spustim snop svjetla. Okrećem kotačić za štimanje - škripi nešto... Benve naložio zamjenu kompletnog fara...
Ovo što izgleda kao prašina su zapravo opiljci plastike od struganja sa unutrašnje strane.
Znači, ko bude kupovao novi XR neka dobro pregleda farove :mrgreen:
IMG_3938.jpg
 
Last edited:
Sve je super i sve je za pet dok je u garanciji pa BMW časti :oops: :eek:
 
Znači, ko bude kupovao novi XR, neka dobro pregleda farove :mrgreen:

Upravo obrnuto, onaj tko kupuje novi ne treba gledati ništa. Tek kasnije, polako uz kavu u garaži a pregled može trajati danima, tjednima, mjesecima... :mrgreen: Od svih argumenta, produžena garancija im je najjači prodajni adut.
 
Mislim da je novi far oko 2000 EUR, tako da je garancija zakon. Trebao sam sacekati pa im reklamirati pred istek garancije - da dobijem nov far :mrgreen:

Cijena prava sitnica ali je barem kvalitetno napravljen :mrgreen: Polako tek si ga dobio

Upravo obrnuto, onaj tko kupuje novi ne treba gledati ništa. Tek kasnije, polako uz kavu u garaži a pregled može trajati danima, tjednima, mjesecima... :mrgreen: Od svih argumenta, produžena garancija im je najjači prodajni adut.

Mislim da vrijedi svake kune
 
Hmm, tu mi nešto kao fali... 😁 Sjećam se isto Plitvica tamo negdje 2011/2012... 😉

Ja sam prešao sa FZ1s, a ima ih ovdje još nekoliko.


Ovdje se stvari prate bolje nego u PNUSKOK-u. Istina, između suzukia i kateemćeta je dvije godine bila i Gilera GP.
 
Upravo obrnuto, onaj tko kupuje novi ne treba gledati ništa. Tek kasnije, polako uz kavu u garaži a pregled može trajati danima, tjednima, mjesecima... :mrgreen: Od svih argumenta, produžena garancija im je najjači prodajni adut.

Pa i jeste, posebno što BMW stvarno ne ciganči sa garancijom - mijenjaju odmah sve bez prigovora, čak i dijelove koji se mogu popraviti. Takva iskustva sam imao i sa par manjih reklamacija na starom motoru.
Ali ne mogu reći da mi je drago što će sada rastaviti pola praktično novog motora kako bi zamijenili far... Moj OKP će da me kopka, jesu li slomili koju žabicu prilikom zamjene, nešto nisu vratili na mjesto itd :mrgreen:
 
Last edited:
TIS je u pravu koliko i mi ostali, pogotovo za dio oko umaranja. Znam ga i znam da nije vozio R-ove i kao takav je puno normalniji i laksi na gasu pa si moze priustiti povuci rucnu. 😂 Dakle prvo karakter i nacin voznje a s godinama ne dolazi razgledavanje nego prihvacanje realnosti. :mrgreen:

Toliko istine u tako malo riječi:)

Šalu na stranu, bilo je izleta u R vode sa CBR-kom, iako se nikada nisam vidio u tom filmu, možda prvenstveno iz razloga što takva vožnja proizvodi rizike koje ja nisam spreman prihvatiti.... I sa GS-om sam svako malo ljut na sebe kad shvatim da vozim duplo više od ograničenja a vozim "ko baba" u odnosu na vas divljake na R-ovima:mrgreen:
Što se tiče XR-a, motor je nevjerojatno potentan i odličan u svim segmentima izuzev u komforu i to je glavni razlog da ga nisam kupio. Zapravo, po mom sudu sve se svodi na karakter vozača i način upotrebe motora, odnosno na ono u čemu najviše uživaš. Da li su to jednodnevne vožnje ili višednevna putovanja, pa sukladno tome odabereš motor koji ti najviše odgovara, a mislim da smo dovoljno odrasli da nas zaboli što drugi misle o tome ili kako nas percipiraju.
 
Originalni akumulatori koji dodju uz motor su se pokazali kao obicno smece.
Realno, kupio si dosta bolji akumulator od originalnog tako da si miran (y)
Kako kome
2016 god/34 xxx km jos original na njemu.
prije dvi godine ostala mi se navigacija punit na motoru i povukla struju,spojio na punjac par sati i vratia u motor...evo jos radi 🤷‍♂️
 
Kako kome
2016 god/34 xxx km jos original na njemu.
prije dvi godine ostala mi se navigacija punit na motoru i povukla struju,spojio na punjac par sati i vratia u motor...evo jos radi 🤷‍♂️

Meni je na starom motoru (2016 godiste, 55 xxx km) i dalje dobar originalni akumulator, ali vise se smatram sretnim nego da to pripisujem kvaliteti originalnog akumulatora. Originalni obicno crknu unutar 2, max 3 godine. A nerijetko se desi da crknu i za 1 god, samo sto se to moze provuci pod garanciju
 
Pratim vas propelerce i sve više čitajući postaje mi jasniji taj smješak koji vam stoji na licu nakon što skinete kacigu.
Na početku sam mislio da je to od sreće što se se skinuli sa propelerca, ali nije to to.

Ja imam još uvijek originalni akumulator nakon 4 godine.
I tome je zaslužan punjač. Ne nije onaj iz Lidla.
Ctek vrijedi svaku lipu.
Ne vozim često, pa tako zna proć i dva mjeseca da ne upalim motor. I nje mi na punjaču cijelo vrijeme.
Kad dođe vrijeme vožnje spojim akumulaor na punjač i pustim ga 2-3 dana. Nakon toga nemam nikakvih problema čak zna odstajati i 2 tjedna bez punjenja pali vozi.
 
Pratim vas propelerce i sve više čitajući postaje mi jasniji taj smješak koji vam stoji na licu nakon što skinete kacigu.
Na početku sam mislio da je to od sreće što se se skinuli sa propelerca, ali nije to to.

Ja imam još uvijek originalni akumulator nakon 4 godine.
I tome je zaslužan punjač. Ne nije onaj iz Lidla.
Ctek vrijedi svaku lipu.
Ne vozim često, pa tako zna proć i dva mjeseca da ne upalim motor. I nje mi na punjaču cijelo vrijeme.
Kad dođe vrijeme vožnje spojim akumulaor na punjač i pustim ga 2-3 dana. Nakon toga nemam nikakvih problema čak zna odstajati i 2 tjedna bez punjenja pali vozi.

ja ne drzim na punjacu. Zimi upalim motor svakih mjesec, pustim da par puta upali ventilator i to je to. Tako vec 20 godina

A neces sa nama podijeliti sta je tvoj zakljucak zasto se smijesimo ! :)