S1000XR

Meni je simpaticno kako covjek u Ducati jakni proglasi BMW za motor sezone :mrgreen:
Ali dobar je, ima nastup "obicnog smrtnika" i komentarise motor onako od srca, kao sto bi svi mi komentarisali kada bi sjeli da prvi put provozamo neku novu masinu (y)
Kad je nešto dobro, dobro je, bez obzira na jaknu. Čovjek je full simpatičan, nije napadan, pa je cijela stvar lako gledljiva. Ipak bi volio da se makar poneked u takvim testovima pojavi i neka mana.
 
Mane su, kao i vrline, jako subjektivne. Necije vece ili manje (ne)znanje također. Slicno kao i na forumu, nekoga moras prilicno dobro virtualno poznavati da bi poceo akceptirati njegove komentare. Onda i mane imaju smisla.
 
U principu se slažem, ali mane su objektivne, subjektivno je koliko kome smetaju.... u konačnici dođemo na isto.
 
ko sto mate kaze, manu su subjektivne, ovise o kontekstu. za sve sto je objektivno postoji jednoznaci set pravila, fizickih, kemijskih, kulturoloskih, ekonomskih. Mane se nemogu uklopiti u to. ne kaze se zabadava da je necija mana nekome vrlina. Dakle subjektivno je. :)))
 
Podsjetio si me ovim postom na temu odnosno da rezimiram svoje kratko druženje sa XRom. Ne mogu reći da me baš previše zaintrigirao kao stvarnog kupca premda je najbliži R-u uz puno ugodniji položaj sjedenja. Nekako sam razmišljanja, u slučaju da je BMW opcija, da bi se radije odlučio na RR jer bi XR bi bio neko polovično rješenje. U svemu je super ali nije to to. Barem ne sada. Osim toga, u usporedbi s Ducatijem nedostaje "ono nešto" tako da bi Panigale bio izbor prije RR a Multistrada V4 ispred XR. Esso, i dalje tvrdim da nisam Ducatista premda kad ovo ponovno pročitam... :mrgreen:

Ono što mi je posebno pozitivno i znak da sam bio na dobrom tragu:D je to da u ovom topicu vlasnici istih djeluju kao normalni ljudi s normalnom komunikacijom, znanjem o proizvodu i pristojnim moto iskustvom. Vjerojatno je ono prije posljedica ovog zadnjeg u kombinaciji s godinom proizvodnje :p ali to je ono što bi jednog dana htio da postane okosnica ovog foruma, da djeca šute, čitaju i uče pa makar nas ostalo desetak. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: xoox
ko sto mate kaze, manu su subjektivne, ovise o kontekstu. za sve sto je objektivno postoji jednoznaci set pravila, fizickih, kemijskih, kulturoloskih, ekonomskih. Mane se nemogu uklopiti u to. ne kaze se zabadava da je necija mana nekome vrlina. Dakle subjektivno je. :)))
Kad već tjeramo mak na konac....

U pravilu su kod opisivanja stvari mane objektivne ukoliko se iznosi činjenica ili opis bez vlastitog dojma, stava ili mišljenja. Ako je išta od navedenog uključeno radi se o subjektivnom i tu se javlja situacija da o istoj stvari postoje oprečni zaključci....
Kao što sam već napisao u konačnici dođe na isto budući da svi stvari procjenjujemo iz osobnog dojma, stava ili iskustva...
 
Apsostrumfno se slazem s tobom @TIS , kada se mana odnose na stvar. Jer je ona opipljiva i podljeze gore navedenim pravilima. odsupanje od specifikacije proizvoda, greska u procesu, nepravilnost u kemijskom sastavu i slicno. No za osobe mana se definira kao subjektivan dojam dok se odstupanje od specifikacije (ako ljude gledamo kao stvari) zove invalidnost ili invaliditet, bolest, poremecaj i jos par slicnih izraza ali ne i mana. Pero ima manu kaj ima jednu nogu :)
Cesto koristimo izraz mane za opis upravili postupaka, misljenja i stavova koji odstupaju od lokalno uvrijezenih kriterija.

Nego da se vratimo na XR :))) Gledao ih neki dan u salonu i vrlo subjektivno ako ne vidim cilindre koji strse sastrane onda komotno mogu i gledati japanca ili talijana. No kad stavimo na stranu taj tik, mogu reci da je vrlo kompaktan, nigdje ne strsi i zapravo daje dojam da je vizualno manji no sto stvarno je.
 
  • Like
Reactions: TIS
Nego da se vratimo na XR :))) Gledao ih neki dan u salonu i vrlo subjektivno ako ne vidim cilindre koji strse sastrane onda komotno mogu i gledati japanca ili talijana. No kad stavimo na stranu taj tik, mogu reci da je vrlo kompaktan, nigdje ne strsi i zapravo daje dojam da je vizualno manji no sto stvarno je.

Štafeta ide dalje, XR palica preuzeta.😄
 
Last edited:
Da je nalit betona na sv.rok,nebi ima di testirat taj propeler... :mrgreen:
Samo magla i vlaga.
 

Attachments

  • IMG_20201102_075621.jpg
    IMG_20201102_075621.jpg
    162.6 KB · Views: 93
Podsjetio si me ovim postom na temu odnosno da rezimiram svoje kratko druženje sa XRom. Ne mogu reći da me baš previše zaintrigirao kao stvarnog kupca premda je najbliži R-u uz puno ugodniji položaj sjedenja. Nekako sam razmišljanja, u slučaju da je BMW opcija, da bi se radije odlučio na RR jer bi XR bi bio neko polovično rješenje. U svemu je super ali nije to to. Barem ne sada. Osim toga, u usporedbi s Ducatijem nedostaje "ono nešto" tako da bi Panigale bio izbor prije RR a Multistrada V4 ispred XR. Esso, i dalje tvrdim da nisam Ducatista premda kad ovo ponovno pročitam... :mrgreen:

Ono što mi je posebno pozitivno i znak da sam bio na dobrom tragu:D je to da u ovom topicu vlasnici istih djeluju kao normalni ljudi s normalnom komunikacijom, znanjem o proizvodu i pristojnim moto iskustvom. Vjerojatno je ono prije posljedica ovog zadnjeg u kombinaciji s godinom proizvodnje :p ali to je ono što bi jednog dana htio da postane okosnica ovog foruma, da djeca šute, čitaju i uče pa makar nas ostalo desetak. :mrgreen:

Naravno da si Ducatista ! ;) Jos ako posjedujes kombi ili prikolicu (da mozes pokupiti motor kada se pokvari :mrgreen:), onda si uber Ducatista.😛

Salu na stranu, RR umjesto XR mi je malo radikalno poredjenje kod biranja sta kupiti od BMW, jer se ipak radi o 2 razlicita svijeta. Dijele (skoro) istu masinu, ali RR je ipak primarno sportsko-trkaci motor, dok je XR motor koji je u korist sireg raspona upotrebljivosti u svakodnevnici zrtvovao malo tog trkaceg gena i performansi svog velikog brata. Na stazi ce biti (malo) sporiji od RR-a, ali ti zauzvrat daje mogucnost da se vozis udobno i uspravno, spakujes kofere i bolju polovicu te povremeno odradis i kakvu duzu turu. Sa RR tesko da to mozes, osim ako si mazohista.
Ko kupuje motor koji planira stalno voziti na koljenu, solo, guliti po stazama, primarno su mu trkace performanse i vrijeme kruga na umu - taj kupuje RR motor. Nebitno je li to BMW ili neki drugi brend. Kome je dosadilo ili ne moze vise da krivi ledja, lomi zglobove ruku, zeli malo da putuje, provoza zenu, curu, momka :mrgreen: ali nece u potpunosti da se odrekne tog RR karaktera, za njega je motor poput XR ili Ducati MS, KTM GT, Kawe Versys itd. (y)
Da sam guzonjin sin, u garazi bi imao 2 motora koje bi vozao u rezimima za koje su i napravljeni. Jedan RR za lokalne sportske voznje i povremene skokove do staze, te jednog GS za udobna putovanja sa boljom polovicom. Ali posto nisam, onda je opcija 2 u 1 poput XR-a lijepo rjesenje

P.S. Smijem pare staviti da ces kupiti MS V4 ! ;)
 
Last edited:
Ja sam tek sa dolaskom Multistrade i sad XR došao na svoje, ajd ok i trejser je poslužio jednu sezonu. Nikad nisam htio rr jer mi je svaka vožnja 500+ km, ponekad treba staviti i kofer za otici na par dana, ponekad bi se i žena provozala na put a uz sve hocu i da motor ide kak spada :mrgreen: meni rr nikad nije ni bio opcija a nakeda sam se navozio ali to mi isto otpor vjetra krenuo na žifce :LOL:
 
Naravno da si Ducatista ! ;) Jos ako posjedujes kombi ili prikolicu (da mozes pokupiti motor kada se pokvari :mrgreen:), onda si uber Ducatista.😛

Salu na stranu, RR umjesto XR mi je malo radikalno poredjenje kod biranja sta kupiti od BMW, jer se ipak radi o 2 razlicita svijeta. Dijele (skoro) istu masinu, ali RR je ipak primarno sportsko-trkaci motor, dok je XR motor koji je u korist sireg raspona upotrebljivosti u svakodnevnici zrtvovao malo tog trkaceg gena i performansi svog velikog brata. Na stazi ce biti (malo) sporiji od RR-a, ali ti zauzvrat daje mogucnost da se vozis udobno i uspravno, spakujes kofere i bolju polovicu te povremeno odradis i kakvu duzu turu. Sa RR tesko da to mozes, osim ako si mazohista.
Ko kupuje motor koji planira stalno voziti na koljenu, solo, guliti po stazama, primarno su mu trkace performanse i vrijeme kruga na umu - taj kupuje RR motor. Nebitno je li to BMW ili neki drugi brend. Kome je dosadilo ili ne moze vise da krivi ledja, lomi zglobove ruku, zeli malo da putuje, provoza zenu, curu, momka :mrgreen: ali nece u potpunosti da se odrekne tog RR karaktera, za njega je motor poput XR ili Ducati MS, KTM GT, Kawe Versys itd. (y)
Da sam guzonjin sin, u garazi bi imao 2 motora koje bi vozao u rezimima za koje su i napravljeni. Jedan RR za lokalne sportske voznje i povremene skokove do staze, te jednog GS za udobna putovanja sa boljom polovicom. Ali posto nisam, onda je opcija 2 u 1 poput XR-a lijepo rjesenje

P.S. Smijem pare staviti da ces kupiti MS V4 ! ;)

Do prije koju godinu se R mogao sasvim normalno voziti po cesti, onda su ih jako smanjili i brutalno nabrijali. Nije do toga da smo stari, nedavno sam vozio Yamahu R1 '01, pa onda GSXR K3, K4, K5... to su za današnje pojmove tureri i genijalni su za vozit.
Bilo bi nekorektno da ti uzmem pare :mrgreen: već sam prije načelno odlučio uzeti Diavel S ali me još kopkao taj XR. Zato sam i doletio u temu.
 
Do prije koju godinu se R mogao sasvim normalno voziti po cesti, onda su ih jako smanjili i brutalno nabrijali. Nije do toga da smo stari, nedavno sam vozio Yamahu R1 '01, pa onda GSXR K3, K4, K5... to su za današnje pojmove tureri i genijalni su za vozit.
Bilo bi nekorektno da ti uzmem pare :mrgreen: već sam prije načelno odlučio uzeti Diavel S ali me još kopkao taj XR. Zato sam i doletio u temu.
Ako postoji motor koji mi je lijep sa koje god strane ga pogledam onda je to Diavel, motor je u moru konfekcije posebna vrsta, ono što kažu “ima dušu”.
Uporabljivost je nažalost druga priča.
 
A vidiš, meni pojavom prvog Diavela nije postojalo nešto ružnije na dva kotača. S ovim novim vjerujem da se valjda puno toga poklopilo jer nisam silazio s njega tjedan dana. Nemam neko posebno objašnjenje zašto, kao što niti ne isključujem da se i to može promijeniti kad stigne.
 
Last edited:
Zanimljivo, meni je i prvi bio lijep a ovaj najnoviji je fantastičan. Da imam više vremena za vožnju sigurno bi bio u garaži😁