S1000XR

To je sve stvar navike odnosno bas kalibracije u glavi. Ako se zeli naviknuti brze nek naprijed smanji jedan zub. :mrgreen:
 
Ima na mobile.de ako je baš tako razočaran sa mrtvom kravom :unsure:
 
140nm na 7k rpm vs 114nm na 9.250, ne treba biti stručnjak da znaš da se neće voziti isto od 3 do 6k rpm
 
ali zato ispod 7kokr. ne ide uopce!
Uz to treba uzeti u obzir i prijenos tj. faktor mjerenja nm kroz getribu i kuplung....

Moglo bi vas zacuditi koliko NM-a jedan XR salje stvarno prema zadnjem kotacu!
 
Do sada sam samo dva sreo koji šalju dovoljno Nm kroz getribu. Ostali su svi bili sporiji od 1290.
 
ako sam dobro izracunao ( nisam bas 100% siguran) u trecem stupnju prijenosa uz sve omjere koje BMW navodi na 9.250 okretaja u minuti masina iza getribe i kuplunga salje prema zadnjem kotacu ca. 521,14NM-a.

mozda imamo nekog malo pametnijeg da nam to detaljno izracuna
 
Do sada sam samo dva sreo koji šalju dovoljno Nm kroz getribu. Ostali su svi bili sporiji od 1290.

na Super Duke R iz 2018 i 2020 koje sam imao priliku testirrati su u donjim kretajima bili dosta slabiji od konkurencije. I sami konstrukteri KTM-a su to isto potvrdili. Ispod 4.000 izrazito vidljivo u usporedbi sa slicinim motorima.
 
na Super Duke R iz 2018 i 2020 koje sam imao priliku testirrati su u donjim kretajima bili dosta slabiji od konkurencije. I sami konstrukteri KTM-a su to isto potvrdili. Ispod 4.000 izrazito vidljivo u usporedbi sa slicinim motorima.
Zato mi sami u garaži doradimo ono što oni ne znaju napraviti.
 
Kad je bal nek jebal :mrgreen:


20201215-144541.jpg
 
Ma digao mi tlak hp s tim skidanjem db killera jer su sjebali zavarivanje matice, pa skini kapu... Nisam baš planirao al vidio ovaj crni i reko ajde :mrgreen:
Jednostavnost montaže i neki detalji kako je konstruiran stvarno opravdavaju ime.
Ovaj praktički niti nema db killer, ima ali je više kao neki okvir dugačak jedva 4-5cm a ne onako tipična cijev tako da sumnjam da ima ikakvog utjecaja na zvuk
 
Danas sam prodao svog BMW-a R 1200 GSA i dobio sam ponudu od BMW-a dilera za BMW S1000XR 2018 godiste i nula kilometara na njemu, znaci par godina samo stoji u salonu stavice nove gume na njega i 3 godine garancije plus prvi servis besplatan, cijenu necu stavljati, ali je jako dobra e sad imam pitanje za znalce i vlasnike gore navedenog motora, da budem iskren neda mi se, a i nemam vremena citati 58 stranica za par odgovora koji me interesiraju.
1. Dali je originalan vjetrobran dovoljan (visok sam 180 cm) ako nije koji je najbolji za gorenavedeni motor.
2. Dali je originalan sic udoban za vozaca i suvozaca ako nije di ste ih radili ili kupili i koliko su kostali.
3. Trebam li na nesto obratiti paznju stme da motor uopce nije vozen u 3 godine koliko je star.
4. Ako imate kakav savjet sto bi bilo dobro promijeniti ili dodati na njega recimo slajderi ili crash barovi i slicno i koja je cijena.
Hvala unaprijed.