S1000XR

Danas sam prodao svog BMW-a R 1200 GSA i dobio sam ponudu od BMW-a dilera za BMW S1000XR 2018 godiste i nula kilometara na njemu, znaci par godina samo stoji u salonu stavice nove gume na njega i 3 godine garancije plus prvi servis besplatan, cijenu necu stavljati, ali je jako dobra e sad imam pitanje za znalce i vlasnike gore navedenog motora, da budem iskren neda mi se, a i nemam vremena citati 58 stranica za par odgovora koji me interesiraju.
1. Dali je originalan vjetrobran dovoljan (visok sam 180 cm) ako nije koji je najbolji za gorenavedeni motor.
2. Dali je originalan sic udoban za vozaca i suvozaca ako nije di ste ih radili ili kupili i koliko su kostali.
3. Trebam li na nesto obratiti paznju stme da motor uopce nije vozen u 3 godine koliko je star.
4. Ako imate kakav savjet sto bi bilo dobro promijeniti ili dodati na njega recimo slajderi ili crash barovi i slicno i koja je cijena.
Hvala unaprijed.
Dopelji ga doma da Ratko napravi đir pa ce ti on rec. Poz Zoki gdje god bio
 
Dopelji ga doma da Ratko napravi đir pa ce ti on rec. Poz Zoki gdje god bio

Rale je to vec vozio i rekao je da je motor odlican , a znas Ratka samo da przi, ja bi ga uzeo za promjenu ali kad vidim onaj tanki sic i onaj mali vjetrobran cini mi se da bi me izmorio nakon par sto kilometara voznje, volio bih cut misljenja ljudi koji ga voze vec neko vrijeme.
BTW znas da ce Rale bit nono iduce godine
 
Neces dobiti jednoznačan odgovor, meni su original vizir i sic potpuno dobri za 600km/dan đireve i ne pada mi na pamet mijenjati (tj vizir mozda zamjenim za tamniji istih dimenzija) i jos ga vozim u nizem položaju a neki ili cak vecina kupuju vise vizire, mekše siceve... Probaj pa vidi, nemoj ništa unaprijed.
Nove gume i akumulator i gas, ulje, filter, ulje u kočnicama i antifriz nek ti promjene na prvom servisu.
Ja sam stavio sw motech slidere jer su mi crash barovi grozni ali sigurno bolje štite...
 
  • Like
Reactions: zoranm
Rale je to vec vozio i rekao je da je motor odlican , a znas Ratka samo da przi, ja bi ga uzeo za promjenu ali kad vidim onaj tanki sic i onaj mali vjetrobran cini mi se da bi me izmorio nakon par sto kilometara voznje, volio bih cut misljenja ljudi koji ga voze vec neko vrijeme.
BTW znas da ce Rale bit nono iduce godine
Rale je najhitrejsi, a znam za novosti, tebi zelim puno sretnih kilometara na novoj pili. Kad ces kuci
 
Rale je najhitrejsi, a znam za novosti, tebi zelim puno sretnih kilometara na novoj pili. Kad ces kuci

Boga pitaj kad cu doma prije 6-og mjeseca tesko.
 
1. Dali je originalan vjetrobran dovoljan (visok sam 180 cm) ako nije koji je najbolji za gorenavedeni motor. DA, ja sam 190
2. Dali je originalan sic udoban za vozaca i suvozaca ako nije di ste ih radili ili kupili i koliko su kostali. DA osim ako staviš najtvrđi setup ovjesa.
3. Trebam li na nesto obratiti paznju stme da motor uopce nije vozen u 3 godine koliko je star. NISTA, za sve imas garanciju i doplatu garancijskih godina
4. Ako imate kakav savjet sto bi bilo dobro promijeniti ili dodati na njega recimo slajderi ili crash barovi i slicno i koja je cijena. Zaštitu za hladnjake obavezno, Crashbare i proširivač nogice // 800 € Givi + 400-500 € BMW + 12€ kina, ako ti volan bude imao vibracije - utege 80 € Evotech performance UK ili neke koji imaju bar 600g
 
  • Like
Reactions: zoranm
1. Dali je originalan vjetrobran dovoljan (visok sam 180 cm) ako nije koji je najbolji za gorenavedeni motor. DA, ja sam 190
2. Dali je originalan sic udoban za vozaca i suvozaca ako nije di ste ih radili ili kupili i koliko su kostali. DA osim ako staviš najtvrđi setup ovjesa.
3. Trebam li na nesto obratiti paznju stme da motor uopce nije vozen u 3 godine koliko je star. NISTA, za sve imas garanciju i doplatu garancijskih godina
4. Ako imate kakav savjet sto bi bilo dobro promijeniti ili dodati na njega recimo slajderi ili crash barovi i slicno i koja je cijena. Zaštitu za hladnjake obavezno, Crashbare i proširivač nogice // 800 € Givi + 400-500 € BMW + 12€ kina, ako ti volan bude imao vibracije - utege 80 € Evotech performance UK ili neke koji imaju bar 600g

Hvala za odgovore.
 
Danas sam prodao svog BMW-a R 1200 GSA i dobio sam ponudu od BMW-a dilera za BMW S1000XR 2018 godiste i nula kilometara na njemu, znaci par godina samo stoji u salonu stavice nove gume na njega i 3 godine garancije plus prvi servis besplatan, cijenu necu stavljati, ali je jako dobra e sad imam pitanje za znalce i vlasnike gore navedenog motora, da budem iskren neda mi se, a i nemam vremena citati 58 stranica za par odgovora koji me interesiraju.
1. Dali je originalan vjetrobran dovoljan (visok sam 180 cm) ako nije koji je najbolji za gorenavedeni motor.
2. Dali je originalan sic udoban za vozaca i suvozaca ako nije di ste ih radili ili kupili i koliko su kostali.
3. Trebam li na nesto obratiti paznju stme da motor uopce nije vozen u 3 godine koliko je star.
4. Ako imate kakav savjet sto bi bilo dobro promijeniti ili dodati na njega recimo slajderi ili crash barovi i slicno i koja je cijena.
Hvala unaprijed.

Već su ti sve odgovorili ali evo kaj sam ja promjenio :ROFLMAO:
1. Trebaš sam vidjeti kako će ti biti, mene je živcirao orginal zbog strujanja zraka pa sam ga zamjenil sa MRA vario touring koji puno bolje štiti ali lošije izgleda.
2. Sic je ok ali treba malo privikavanja, već sam ga htio dati preraditi ali je ta kobinacija propala.Kupio HP i brzo ga prodao jer malo je bolji od orginala ali za mene bacanje love a pre mala razlika.
3. Ako će ti napraviti servis i dobiješ garanciju nemaš kaj razmišljati.
4.Crash barove da mi je netko rekao da ću staviti na motor rekao bi mu ma nema šanse ali sam ih ipak stavio, orginal BMW, dosta skuplji od nekih zamjenskih ali mi najbolje izgledaju. Posebno treba kupiti šarafe za montažu jer ne dolaze sa njima i treba odrezati mali dio oklopa ali nije tako strašno kako mi se činilo na početku. Utege i zaštitu kilera sam od Evotecha stavio.
 

Attachments

  • 20201221_185727.jpg
    20201221_185727.jpg
    273.2 KB · Views: 98
  • 20200827_212545.jpg
    20200827_212545.jpg
    272.7 KB · Views: 103
  • 20200827_212553.jpg
    20200827_212553.jpg
    251.1 KB · Views: 104
  • 20200715_201705.jpg
    20200715_201705.jpg
    111.1 KB · Views: 102
  • 20200715_201609.jpg
    20200715_201609.jpg
    278.4 KB · Views: 95
Last edited:
  • Like
Reactions: zoranm
Ne provociram :mrgreen: ali moram pitati da li je normalno da je za originalne barove potrebno rezati oklop i da ne dolaze sa šarafima...:p
 
  • Haha
Reactions: zrakoplovac
Pa znaš da sam bio poludio kad sam za to saznao, i prokleo sve Švapske inženjere ali kasnije sam se smirio kroz neko vrijeme :ROFLMAO: :ROFLMAO: :mrgreen:
 
Ne provociram :mrgreen: ali moram pitati da li je normalno da je za originalne barove potrebno rezati oklop i da ne dolaze sa šarafima...:p
Ne znam od kud vam da ne dolaze s vijcima - pa i lijevi crashbar ne dolazi s desnim isto tako.Možeš kupiti svaki dio posebno. Bmw nema neki crashbar kit pa onda ga kupiš i u njemu ti je sve i košta neku ukupnu cijenu svih dijelova pa i vijaka. Zato ima točan popis svega što ti je potrebno za smontirati originalne crashbare, naravno sa svim vijcima. Prednost je da ne moraš kupiti sve kad odvališ nešto nego možeš kupiti samo taj dio. Meni je to sto puta bolje nego svaki put kupiti kit zato jer želiš imati oba crashbara neoštećena, a nije neki IQ zahtjevan zadatak uzeti sve po popisu.
I da, bilo je slučajeva da su third party crashbari uzrokovali pucanje bloka motara bez ijednog pada, pa onda mislim da originali montirani u servisu sigurno neće imati problema s garancijom ako je novi motor u pitanju.
 
Eto sad i ja znam, kad sam kupovao nisam imao pojma. Nisam išao proučavati šta sve treba da bi namontirao dva komada željeza na motor jer mi je bilo logično da valjda "dobiješ" odnosno platiš šarafe sa kojima ih zašarafiš na motor.
 
Izlaskom novog XR cijene originalnih crashbarova za stari XR su prilicno pale. Barem na Ebay-u. Sada se mogu naci po cijeni aftermarket zastita.
Tako da ko god ima stari XR i razmislja u pravcu takve zastite, nema sta razmisljati; original je original. (y)
 
Last edited:
Meni se na xr nikako ne uklapaju kreš gelenderi, pogotovo bmw kromirani ko s čopera :mrgreen:
Ja sam stavio slidere tek tolko da spase malo u slučaju nekog glupog pada na mjestu a kod ozbiljnog krša ionako niš ne pomaže
 
Ni meni :p
Ali kad sam vidio crne od SW-a ovi su mi bolje izgledali. Znaš kako se kaže o ukusima se ne raspravlja :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ja jos ne znam sta za te zastite motora... Trebalo bi staviti nesto, ali sta ?
Opcija slidera znaci i kupovinu plasticnih poklopaca/slidera za dekla alternatora i kvacila. Jos nisam vidio da je slider na rami spasio dekla u slucaju pada... A nezgodno je i sto se sva sila udarca koncentrise na jednu malu tacku na rami...
Opcija crashbara ne trazi dodatne slidere, ali je ruzna... Osim originalne, karbonske, koja izgleda odlicno, ali kosta preko 1000 EUR...
Wunderlich je izbacio crash bar za novi XR koji je prilicno neupadljiv i ima gumene prigusnice na tackama gdje se fiksira za masinu, ali upravo njihov crash bar je na starom XR uzrokovao ta pucanja bloka sto neven pominje... Doduse taj stari nije imao prigusnice..
 
Last edited:
A nezgodno je i sto se sva sila udarca koncentrise na jednu malu tacku na rami...

Odavno sam odustao od bilo kakvih zaštita jer iste po mom iskustvu mogu pomoći pri izvrtavanju motora na mjestu, laganom offroadu i nekom blažem proklizavanju ali čim se brzina malo poveća, po Murphyjevom zakonu, osim ovoga što si naveo zapnu i dignu motor odnosno u konačnici prouzroče veću štetu.
 
Ne znam kako je na novom ali na našem je sw napravio slidere koji imaju poprečni nosač s prednje strane mašine kao jednu točku i ramu kao drugu, one koji su dugi šaraf na 1 točku rame nebi nikada stavio, to je poluga za slomiti ramu. Na ovima se vidi da su pametno osmišljeni i gdje je točka pomaka ili savijanja da ne prenese svu silu na ramu.