S1000XR

Je moj je kak sam uzeo akrapa al ne prodajem ja :mrgreen:

U međuvremenu malo uredio akrapa, smetao mi je db killer da počistim pa je morao van :censored:

20210128-104328.jpg
 
Last edited:
Ja sam ga kupio bez db killera. Jel ima neke razlike u zvuku sa njim i bez. :unsure:
 
Nisam još uopće probao, nije mi se dalo gurati motor van 🤣 a mora biti neka razlika, širi je izlaz 10mm što u površini kruga ispadne pun k razlika
 
Baš me zanima, jer ako je dosta tiši nabavio bi ga zbog dužih putovanja sa koferima jer je sad sa granama stvarno glasan u Dynamic modu. Puno je tiši u Road i ne puca toliko ali mi je Dynamic puno draži. :mrgreen: :):)
 
Sa granama teško da može biti tih sa db ili bez :mrgreen:

Ovaj original akrap db je kratak jako ali teoretski možeš dati izraditi neki puno duži db killer da ga utiša... Nekada sam oko 200kn plaćao to

20210128-094311.jpg
 
Već sam gledao za naručiti neke slične ali mislim da je sigurnije dati tu nekom da ga napravi, ako se odlučim.
 
Ionako moraš dati napraviti neki prihvat za fiksiranje tako da najbolje kod Šakala ili nekoga da izmjeri i napravi šta treba
 
  • Like
Reactions: bojan
Je moj je kak sam uzeo akrapa al ne prodajem ja :mrgreen:

U međuvremenu malo uredio akrapa, smetao mi je db killer da počistim pa je morao van :censored:

Gledajuci ovu tvoju sliku, vidim da je i na starom XR ventil guma u kraku felge. Nisam to znao... Tako je bilo i na mom R1200R. Na novom XR je opet jeftina varijanta - standardni gumeni, klempavi,... Osim ako ne doplatis za RDC
Ja sam nazalost odustao od Akrapa... Toliko su ga zagusili sa onom EURO 5 kantom ispod motora da prakticno nema nikakve razlike izmedju fabrickog topa i Akrapa. Cak ni kada skroz skines top - i dalje se ziv ne cuje...
Rjesenje su grane :mrgreen:, ali onda ode garancija....
 
Last edited:
Vidiš nisam znao da su na novom odustali od toga, čuo sam priče da su išli raditi uštedu na nekim stvarima. Ovakav na kraku felge je super, osim što bolje izgleda zapravo je jako lako dostupan za pumpanje i mjerenje tlaka.
Ma nije niti na ovom neka ogromna razlika auspuh dok su original grane s katalizatorom gore ali ja to nebi micao, nema mi to smisla za cestu, nije više legalan, garancija je jako upitna a nekako ne vjerujem u dobitak snage osim u krajnjim okretajima. Onda obavezno i mapu i premjestiti senzor temp (to ću i ovako vjerojatno) i na kraju ako ne ideš na stazu nemaš baš nešto od toga svega.
Ekipa se razbacuje s brojkama 200ks i svašta, to je 35ks na atomsferskom motoru, tolko sam dobio na 5.0 V8 350ks atmo motoru a ne na 1 litri :mrgreen:
 
Vidiš nisam znao da su na novom odustali od toga, čuo sam priče da su išli raditi uštedu na nekim stvarima. Ovakav na kraku felge je super, osim što bolje izgleda zapravo je jako lako dostupan za pumpanje i mjerenje tlaka.
Ma nije niti na ovom neka ogromna razlika auspuh dok su original grane s katalizatorom gore ali ja to nebi micao, nema mi to smisla za cestu, nije više legalan, garancija je jako upitna a nekako ne vjerujem u dobitak snage osim u krajnjim okretajima. Onda obavezno i mapu i premjestiti senzor temp (to ću i ovako vjerojatno) i na kraju ako ne ideš na stazu nemaš baš nešto od toga svega.
Ekipa se razbacuje s brojkama 200ks i svašta, to je 35ks na atomsferskom motoru, tolko sam dobio na 5.0 V8 350ks atmo motoru a ne na 1 litri :mrgreen:


moze se ekipa razbacivati sa brojkama koliko ih volja. treba te brojke prebaciti na cestu. a to ti koji se razbacuju teska da mogu ......
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Bas se pojavio jedan video na Youtube gdje je neki italijan "otvorio" pluca novom XR (grane, top i filter zraka) i uradio remap. Najvise se dobilo na momentu u nizim/srednjim obrtajima. Tacno gdje su ga zagusili sa EURO 5 i na sta se vecina zali. Bas se vidi razlika na krivulji momenta.
Dobitak oko desetak konja na snazi je zapravo i realan. Sve preko toga su lovacke price. Osim ako ne prisarafis kakav turbo :mrgreen:

 
Last edited:
Jedini razlog zbog kojeg sam stavio grane je zvuk, jer bez promjene grana nisam čuo niti sa jednim topom da bi imao dobar zvuk.Bio bi sretniji da sam to mogao dobiti samo sa promjenom topa. Ima i kombinacija sa rezanjem prije katalizatora ali to nisam htio raditi. O dobivanju snage iskreno nisam ni razmišljao jer i ovako je stvarno ima dovoljno. Kaj se tiče mapiranja, već sam napisao da bi to napravio jedino u smislu da motor mirnije i bolje radi, ako baš sa tim dođe koji konjić šta da mu radim neću ga tjerati.:ROFLMAO::ROFLMAO: Ali to će malo pričekati, za sad je i ovako vrhunski.(y)(y)
20200827_204901.jpg
20200827_195340.jpg
20200827_204826.jpg
 
Last edited:
Posto si stavo grane, trebao bi ga mapirati. Nerijetko poremete (osiromase) smjesu goriva u visokim obrtajima, jer motor bolje dise, pa to treba korigovati (y)