S1000XR

U odnosu na mjenjac sa bilo koje BMW serije sa boxer motorom, XR se salta kao automatik (y)
Toliko je bolji mjenjac na XR da se GS realno ne moze ni porediti sa njim
Po meni najveca prednost XR naspram GS - a npr moj je 2018 je mjenjac ,dok je GS ov QS samo tu da bi se nazvalo da ga ima u XR je moseg ga zvat DSG e toliko je dobar.

A sad dnevno 500 + km XR nemoze vode donit jednom GSA po udobnosti i zastiti od vremenskih uvjeta
 
Treća sreća iliti nekad i čorava kokoš nabode zrno :mrgreen:


O ukusima se ne raspravlja :mrgreen:
Jel si sad barem zadovoljan sa zvukom?Kako je na ovom napravljen db killer jel se može izvaditi ?
Akrap bez grana ili de cat-a stvarno nema smisla jer vozio sam se tako jedno kratko vrijeme i imao osjećaj da se tiše čuje od originala i na leru uglađenije radi, možda u nekim okretajima Akrap pusti malo nekog zvuka :ROFLMAO:
 
Mogu se izvaditi, sve je na torx šarafe ali neću, napokon da ima neki zvuk i to u legalnom izdanju :mrgreen:

Akrap sa db killerom i stock granama je definitivno tiši od originala, to mi je prvi zaključak bio. Bez db je mrvicu bolje ali opet definitivno razlika ne vrijedi te pare plus po Austriji se ne mogu tako voziti jer je vidljivo kad nema db killera a oni to baš gledaju...
 
Znači ovo je sa db killerima, ma budeš ti njih skinuo brzo :mrgreen:

Kad sam namonirao Akrapa na orginal grane baš sam bio razočaran i pitam se pa jel moguće da se čuje tiše od oginala, jer orginal proizvodi dobar zvuk pogotovo pri paljenju i dok radi u leru na mjestu, ali očito da je sve moguće :ROFLMAO:
 
Kad sam upisivao svog u prometnu (F800R) dečko na tehničkom 2 puta mjerio, vidi na rami piše 90 dB, a Akrap ne ide preko 83 pa mu ništa nije bilo jasno. Ali drukčiji je zvuk, original je šupalj a Akrapovic ipak miluje bubnjiće... :mrgreen:
 
Vjerojatno ovisi od modela do modela ali konkretno u primjeru XR-a se ne mogu složiti da miluje bubnjiće jer je kontra od onog razloga iz kojeg promjenim top :ROFLMAO: :ROFLMAO: A o cijeni da ni ne pričam :mrgreen:
 
Stari XR se k'o nesto i cuje, novi nista. Tek nesto malo kada predje 6500 rpm i konacno otvori klapnu. Originalni top je potpuno supalj, ali zvuk identican cak i kada ga potpuno skines i upalis motor onako bez njega... Sto ce reci da mu top sluzi samo kao ukras :mrgreen:

A nedavno sam skontao da kod obicnog rada na leru blago uzari grane. Lagano tinjaju :mrgreen: Da li je to zbog svih silnih restrikcija pa se griju zbog gasova ili je fabrika podesila smjesu/paljenje tako da sto brze ugrije katalizatore, ne znam. Ali nikada nisam vidio da grane lagano svijetle dok motor radi na leru
 
Last edited:
Ali nikada nisam vidio da grane lagano svijetle dok motor radi na leru

Ne zvuči bas kao neka fora, jel si ti siguran da je to u redu ? Nakon koliko vremena rada u leru se grane užare?

Upalio sam svoj dok sam skinuo orginal top i nije bilo neko urlikanje nego onako baš jedan fini zvuk kako bi trebao biti :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ne zvuči bas kao neka fora, jel si ti siguran da je to u redu ? Nakon koliko vremena rada u leru se grane užare?

Ma nije to puno, mora biti mracno da bi se vidjelo. Uzare se prakticno odmah, par sekundi nakon starta. Najvise na krivinama na izlazima iz glave motora. Moja pretpostavka je da su namjerno tako napravili zbog euro normi i kako bi se sto brze zagrijali katalizatori. Vjerovatno se isti razlog krije i iza neobicno visokih obrtaja na leru kada tek upalis motor - drzi ga na oko 2500 rpm sigurno 2 minute, pa tek onda lagano spusti na 1200-1300. Ima garancija 5 godina pa ako sta izgori neka popravljaju (y)
 
Last edited:
S tim eko normama sve gore, meni je Igor (motorkotači) govorio da rađe uzmem prvi model prije 2017 da se puno manje grije od našeg...
 
S tim eko normama sve gore, meni je Igor (motorkotači) govorio da rađe uzmem prvi model prije 2017 da se puno manje grije od našeg...

Za novi ti mogu reci da ljeti, kod gradske voznje "kreni-stani" i provlacenja, bas ubija po nogama. Kada upali ventilator na semaforu, dodje mi da zaplacem :mrgreen: Ne osjeti se toliko kada si u koznom odijelu i cizmama, ali u farmerkama i tenama przi da boli. Mada cim predjes 40 km/h, bude ok. Zivo me zanima kako ce biti na moru (ako se uopste bude moglo na more) i turistickoj voznji u bermudama. Bit ce pecenih bataka u ponudi :mrgreen:
 
Za novi ti mogu reci da ljeti, kod gradske voznje "kreni-stani" i provlacenja, bas ubija po nogama. Kada upali ventilator na semaforu, dodje mi da zaplacem :mrgreen: Ne osjeti se toliko kada si u koznom odijelu i cizmama, ali u farmerkama i tenama przi da boli. Mada cim predjes 40 km/h, bude ok. Zivo me zanima kako ce biti na moru (ako se uopste bude moglo na more) i turistickoj voznji u bermudama. Bit ce pecenih bataka u ponudi :mrgreen:
Sta su to farmerke
A i tene je diskutabilno