Jako lijepo to izgleda. Da li sada treba i druga mapa, odnosno, ima li kakvih promjena u snazi mašine na srednjim okretajima?
Akrapovic preporucuje mapiranje, ali nije mandatorno. Novi XR pored 2 usko ima i 2 sirokopojasne lambda sonde, tako da ECU ima siri raspon korekcije smjese, sasvim dovoljan za grane. Navodno nema ni zatrzavanja na nizim, sto je obicno problem kod grana.
Naravno, ko hoce da maksimalno iskoristi sistem onda je remap rjesenje, ali ja to necu raditi zbog garancije i sto bi cackanje ECU-a sasvim sigurno otvorilo pandorinu kutiju u slucaju kvarova i reklamacija koje i nemaju neke veze sa izduvom.
Fabricka mapa mi takodjer ostavlja prostor za brzo vracanje na fabricke postavke, npr. ukoliko mi bude preglasno, lose uticalo na performanse ili poostre tehnicke preglede (trenutno se i u BiH nesto valja iza brda "na putu prema EU") Mada sam kupio i db killer za koji se nadam da ce sve dovoljno stisati na putovanjima po EU i u mjeri da ne zavrsim u zatvoru
Sto se snage tice (mjerenja sa Akrapovic stranice), sa fabrickom mapom ona raste u srednjim obrtajima. Malo gubi ispod 4000 u odnosu na fabricki izduv, ali nakon toga ide rast koji je najveci u rasponu 5000-9000 obrtaja. Najvise dobije na 7000, cak 8ks. Meni taman, jer upravo u tom rasponu najvise i vozim. Maksimalna snaga je prakticno nepromijenjena, ali remapom se i tu moze izvuci mozda oko 10 ks.
Licno mi je fabricka snaga sasvim dovoljna. Grane idu zbog zvuka, izgleda (eliminacija one limene kante ispod motora) i, bar se nadam, smanjenja grijanja po nogama u sporijem saobracaju.