S1000XR

Attachments

  • shorty.jpg
    shorty.jpg
    96.2 KB · Views: 0
Pitanje za lokalnu ekipu, dali se vama po ovim toplim danima pri vožnji i rama jako zagrije? Moju je nakon 10 min vožnje teško dotaknuti koliko je vruća. Pričam na onom dijelu gdje koljena dodiruju ramu...
 
Pitanje za lokalnu ekipu, dali se vama po ovim toplim danima pri vožnji i rama jako zagrije? Moju je nakon 10 min vožnje teško dotaknuti koliko je vruća. Pričam na onom dijelu gdje koljena dodiruju ramu...

Grije. Generalno se ovi motori prilicno griju i cim malo usporis ventilator prakticno stalno radi. Za drugu generaciju kazu da je cak i gora od prve po tom pitanju. Samo ja ne osjetim na koljenima jer uglavnom vozim pod full opremom, a mozda je i malo drugaciji polozaj koljena u odnosu na ramu nego na prvoj generaciji. Ali kada dodirnes ramu rukom sve je vrelo
 
Grije. Generalno se ovi motori prilicno griju i cim malo usporis ventilator prakticno stalno radi. Za drugu generaciju kazu da je cak i gora od prve po tom pitanju. Samo ja ne osjetim na koljenima jer uglavnom vozim pod full opremom, a mozda je i malo drugaciji polozaj koljena u odnosu na ramu nego na prvoj generaciji. Ali kada dodirnes ramu rukom sve je vrelo
Rjesenje za taj problem: jednostavno nemoj usporavati
 
Pitanje za lokalnu ekipu, dali se vama po ovim toplim danima pri vožnji i rama jako zagrije? Moju je nakon 10 min vožnje teško dotaknuti koliko je vruća. Pričam na onom dijelu gdje koljena dodiruju ramu...
Kratke hlače i japanke ?
 
Pitanje za lokalnu ekipu, dali se vama po ovim toplim danima pri vožnji i rama jako zagrije? Moju je nakon 10 min vožnje teško dotaknuti koliko je vruća. Pričam na onom dijelu gdje koljena dodiruju ramu...
U sporijoj vožnji je radna temp viša i ventilator se voli paliti, ali ništa ekstremno. Posebno ne u usporedbi sa npr. FZ1 na kojoj sam dobio opekline nekon vožnje Amalfiem...
 
Vozim FZ1 i da jako grije ali kako si uspio dobiti opekline? Vozio si u sorcu i japankama? U opremi pa cak i u jeans hlacama i nije tako strasno... Vozio sam po guzvama di mi se zaljepila lamela xD
 
Moto oprema, hlače i sve. Srpanj, kolona i kreni stani. Nas je bilo više, pa je i tempo bio nikakav. Onda smo dogovorili gdje se nađemo pa sam ubrzao vožnju i temperatura je pala. Uglavnom, grije se više nego XR.
 
Kuzim, nisam vozio bmw pa ne mogu usporedivati, istina da se yami dize brzo temperatura... Prosle godine upao u ogromnu guzvu u Splitu frendov Harley poceo pljuvat ulje😄
 
Kuzim, nisam vozio bmw pa ne mogu usporedivati, istina da se yami dize brzo temperatura... Prosle godine upao u ogromnu guzvu u Splitu frendov Harley poceo pljuvat ulje😄
za to i ne mora biti guzva da bi H&D pljuvao ulje.
 
  • Haha
Reactions: SpoRRi and Dene
Pojavljuje mi se "problemcic" sa kocionim sustavom na XR-u.
Motor je 2018-ta sa manje od 30tkm.

"Problemcic" se prezentira na nacin da u mojoj dinamicnijoj voznji postepeno gubim snagu kocnica i tako i njihov efekt - stvar ne koci skoro pa nikako na kraju dana. Ujutro dok je cijeli sistem na temperaturi okoline kocnica nije perfektna ali je i dalje vrlo upotrebljiva. No kako se eksploatacijom temperatura sistema podize tako se smanjuje efektivnost kocnionog sistema. I to podjednako na prednjoj i zadnjoj kocnici!!! Poluge kocnica "tonu" duboko prema kraju!

Cijeli sistem je vec odzracen dva puta kod BMW partnerskog servisa. Kociona tekucina nema 5 mjeseci starosti. Disk plocice su takodjer u relativno dobrom stanju.

Motor je opet na servisu i dolazimo lagano do zakljucka da bi problem mogao biti u https://www.realoem.com/bmw/enUS/sh...-2018-K49-BMW-S_1000_XR_0D33_&diagId=34_2252#

Po slobodnom prijevodu - navedeni modulator tlaka ABS-a se ugradjuje u nekoliko razlicitih BMW modela motocikala od 2015 godine:

U medjuvremenu je bilo nekoliko tehnickih obrada i poboljsanjih verzija tog proizvoda. Tematika sa modulatorom tlaka ABS-a je BMW-u itekako poznata no tu informaciju naravno da nisu objavili na sva zvona.

Na slice se vidi polozaj poluge prednje kocnice podesenoj na 4 stupnju - rezultat kocenja na parkingu !! Za ozbiljnije kocenje bi snaga kocionog sistema bila neefikasna. Sreca pa u novinama nije pisalo da je zbog prekoracenja brzine i gubitka kotrole nad motociklom gospodin ZN je u jednom xy zavoju smrtno stradao!

7ce5f89b-1faa-45ca-83d0-8a12f5788878.jpg
 
  • Like
Reactions: pikacu79
...još da imaš motor... hehehe....😂

Nemoj se zajebavat s ovim, narucuj novi senzor, onda leitunge pa sve dalje. Znas i sam da nema mirne vožnje dok ne vjeruješ u bremzu.
:ROFLMAO: :ROFLMAO:


kociona kljesta nisu, crijeva isto tako.

U ponedjeljak se krece sa odzracivanjem i promenjenom kocione tekucine. A nakon toga i modulator tlaka.
Ovako se nije niti malo ugodno voziti.

Tehnicki odijel BMW-a za Austriju je takodjer informiran.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi and pikacu79