S1000XR

:ROFLMAO: :ROFLMAO:


kociona kljesta nisu, crijeva isto tako.

U ponedjeljak se krece sa odzracivanjem i promenjenom kocione tekucine. A nakon toga i modulator tlaka.
Ovako se nije niti malo ugodno voziti.

Tehnicki odijel BMW-a za Austriju je takodjer informiran.
A zato je menu Arno zamijenio kocionu tekucinu 2 puta do sad 😔😟
 
  • Wow
Reactions: kronik
Po mom skromnom iskustvu odzracivanje i ulje pomazu kratkorocno jer da je do toga vec bi se rijesilo. Moguce da negdje pusta zrak ili je otisla neka gumica a vec imas info za taj modul. Sistem eliminacije od jeftinijeg ka skupljem, nema druge.😊
 
  • Like
Reactions: kronik
Malo sam se raspitao kod BMW majstora. Evo dijagnoze…Kronik, lijep izgovor da kao i ostali pređeš sa XR-a na GSA. Budi pošten i pogledaj u ogledalo i reci; “Nije problem u kočnicama, nego me kičma boli nakon 50 km vožnje, vrijeme je da odustanem od aktivnog života…prelazim na GSA”. Kakvi modulatori tlaka ABS, godine, prijatelju, godine su u pitanju…tvoje, ne od motorkotača. Kupi maglenke i koči motorom.
 
Malo sam se raspitao kod BMW majstora. Evo dijagnoze…Kronik, lijep izgovor da kao i ostali pređeš sa XR-a na GSA. Budi pošten i pogledaj u ogledalo i reci; “Nije problem u kočnicama, nego me kičma boli nakon 50 km vožnje, vrijeme je da odustanem od aktivnog života…prelazim na GSA”. Kakvi modulatori tlaka ABS, godine, prijatelju, godine su u pitanju…tvoje, ne od motorkotača. Kupi maglenke i koči motorom.
Onda je bolje preci na v2 nego na boxer!
 
Malo sam se raspitao kod BMW majstora. Evo dijagnoze…Kronik, lijep izgovor da kao i ostali pređeš sa XR-a na GSA. Budi pošten i pogledaj u ogledalo i reci; “Nije problem u kočnicama, nego me kičma boli nakon 50 km vožnje, vrijeme je da odustanem od aktivnog života…prelazim na GSA”. Kakvi modulatori tlaka ABS, godine, prijatelju, godine su u pitanju…tvoje, ne od motorkotača. Kupi maglenke i koči motorom.
Uprava sam se vratio sa masaze i rihtanja ledja - XR ostaje :) :)
Volim sve sto vole I mladi!
 
Po mom skromnom iskustvu odzracivanje i ulje pomazu kratkorocno jer da je do toga vec bi se rijesilo. Moguce da negdje pusta zrak ili je otisla neka gumica a vec imas info za taj modul. Sistem eliminacije od jeftinijeg ka skupljem, nema druge.😊
druge mni nema.
pro odzracivanje pa modul. a onda cemo vidjeti ...
 
Malo sam se raspitao kod BMW majstora. Evo dijagnoze…Kronik, lijep izgovor da kao i ostali pređeš sa XR-a na GSA. Budi pošten i pogledaj u ogledalo i reci; “Nije problem u kočnicama, nego me kičma boli nakon 50 km vožnje, vrijeme je da odustanem od aktivnog života…prelazim na GSA”. Kakvi modulatori tlaka ABS, godine, prijatelju, godine su u pitanju…tvoje, ne od motorkotača. Kupi maglenke i koči motorom.
Ja sam na vrijeme poslušao GS gurua i mudraca...
 
Ma je..š Bmw! Evo ja se sa svojim 1000r se gnjavim po servisu već 3 mjeseca. Kad je motor upaljen neće prešaltat u neutral. Nekad uspijem iz 2 u laganom usporavanju, većinom ne. Motor ima 1500km 2020. Na servisu nezaju kaj je, a iz tvornice im javljaju da mjenjaju dio po dio. Na zadnjem servisu su mi promjenili košaricu, sad je bolje ali to još uvijek nije kak bi trebalo bit.
 
Last edited:
Ma je..š Bmw! Evo ja se sa svojim 1000r se gnjavim po servisu već 3 mjeseca. Kad je motor upaljen neće prešaltat u neutral. Nekad uspijem iz 2 u laganom usporavanju, većinom ne. Motor ima 1500km 2020. Na servisu nezaju kaj je, a iz tvornice im javljaju da mjenjaju dio po dio. Na zadnjem servisu su mi promjenili košaricu, sad je bolje ali to još uvijek nije kak bi trebalo bit.
imaš nekoliko mogućnosti

1. malo se poigraj s sajlom od kuplunga - teško šalta kad previše odvoji kuplung - znam da zvuči blesavo, ali kad sam malo otpustio sajlu rijetko mi se dogodi da imam problema.
2. stavi motul ili silkolene, puno njih mi je reklo da se bolje šalta /s originalnim uljem shell advance još uvijek ostaje previše trenja da ti ne želi pustiti u neutral

negdje sam na netu pročitao da je bmw to riješio kod onih koji su imali takav problem s dodavanjem neke distance u getrtibu mada svima prije toga kažu da će problem nestati sam od sebe nakon više šaltanja i više kilometara.
 
K67-Cannot-Find-Neutral-Easy.jpg
 
imaš nekoliko mogućnosti

1. malo se poigraj s sajlom od kuplunga - teško šalta kad previše odvoji kuplung - znam da zvuči blesavo, ali kad sam malo otpustio sajlu rijetko mi se dogodi da imam problema.

Ja isto drzim rucicu malo “klempavijom” nego sto je preporuceno, salta super, ali saltao je i sa fabricki podesenom. Ali sam cuo da moze krenuti quickshifter zezati ako je previse popustis. Valjda lazno aktivira mikro prekidac i tako deaktivira QS.
Mada se ovo moze prepoznati npr. ako nece da aktivira tempomat ili ga bezrazlozno gasi
 
  • Like
Reactions: neven
druge mni nema.
pro odzracivanje pa modul. a onda cemo vidjeti ...
kratki apdejt:
-- properen je kociona tekucina - bila je na donner rubu upotrebljivosti - sada je nova
-- cijeli sistem je odzracen dva puta

rezultat kocnica je i dalje (po meni) neupotrebljiva.
Voditelj servisa i voditelj prodajnog moto odijela dijele moje misljenje.

Centrala BMW za Austriju je vec informirana.
Zatrazili su ocitanje svih parametara motocikla i rezima rada.
Salju novi modulator tlaka ovaj tjedan.

Racunam da ce pocetkom tjedna biti gotov :love::love::love:

@tomo3 usudio sam se prstima desne ruke dotaknuti rucicu gasa i kocnice novog GS-a!!! Na srecu me nitko nije vidio!

Ali to i dalje nije pocetak preobrazbe!
 
Ma je..š Bmw! Evo ja se sa svojim 1000r se gnjavim po servisu već 3 mjeseca. Kad je motor upaljen neće prešaltat u neutral. Nekad uspijem iz 2 u laganom usporavanju, većinom ne. Motor ima 1500km 2020. Na servisu nezaju kaj je, a iz tvornice im javljaju da mjenjaju dio po dio. Na zadnjem servisu su mi promjenili košaricu, sad je bolje ali to još uvijek nije kak bi trebalo bit.
ili si namjestao rucicu kuplunga i sa time promijenio reakciju senzora ili ti je senzor crknuo!
trece nema.
govorim iz iskustva prijatelja koji je imao isti problem
 
Trebao si na tom GS pritisnuti pedalu zadnje kocnice, propala
kratki apdejt:
-- properen je kociona tekucina - bila je na donner rubu upotrebljivosti - sada je nova
-- cijeli sistem je odzracen dva puta

rezultat kocnica je i dalje (po meni) neupotrebljiva.
Voditelj servisa i voditelj prodajnog moto odijela dijele moje misljenje.

Centrala BMW za Austriju je vec informirana.
Zatrazili su ocitanje svih parametara motocikla i rezima rada.
Salju novi modulator tlaka ovaj tjedan.

Racunam da ce pocetkom tjedna biti gotov :love::love::love:

@tomo3 usudio sam se prstima desne ruke dotaknuti rucicu gasa i kocnice novog GS-a!!! Na srecu me nitko nije vidio!

Ali to i dalje nije pocetak preobrazbe!
Gospodine, mnogi su se tako bahatili poput Vas, a sada u ormaru imaju po tri fluorescentna lajbeka. I nestane struje u kvartu kad popale maglenke…vidim da je vrijeme blizu da dobijemo još jednog ambasadora GS-a.
 
ili si namjestao rucicu kuplunga i sa time promijenio reakciju senzora ili ti je senzor crknuo!
trece nema.
govorim iz iskustva prijatelja koji je imao isti problem
Ja nisam dirao ništ, motor je u 3 situacije bio ukupno mjesec dana u servisu. Motor kad je ugašen normalno šalta u neutralnu i sve ostale brzine. Kad je upaljen također ide u sve brzine osim neutrala. Na koji senzor misliš?
 
@kronik
Je li ono i ti imas iskustvo sa Roadtec 01 SE gumama na XR-u ? Meni si cini da si je komentarisao tamo na temi o gumama.
Na koliko ih pumpas ?
Iz nekog razloga se ja i SE verzija ne slazemo bas najbolje. U jacim nagibima i otvaranjima gasa motor lagano leluja (kao riba) i propada zadnjim krajem (ovjes i mapa u dynamic). Ne pali se TC, ali po subjektivnom osjecaju djeluje kao da zadnja lagano (kontrolisano) pusta ili mijesi.
Kontam da nije do pritiska ili mozda ove SE imaju drugaciju radnu temperaturu i vrijeme zagrijavanja u odnosu na obicnu R01 ?
Pumpam standardno na hladno 2.5/2.9. Na zagrijano pritisak poraste oko 0,3 bara
 
Last edited:
Ja nisam dirao ništ, motor je u 3 situacije bio ukupno mjesec dana u servisu. Motor kad je ugašen normalno šalta u neutralnu i sve ostale brzine. Kad je upaljen također ide u sve brzine osim neutrala. Na koji senzor misliš?
sensor quickshiftera - jedan se nalazi na poluzi mjenjaca a jedan na poluzi kuplunga.
kada se brzine daju mijenjati bez problema kod ugasenog motocikla jedini problem koji vidim kao moguci je da je jedan od ta dva senzora gecrk!