S1000XR

Prvi test oilera nakon nekih 300km - podmazao sam sve osim lanca - cestu, rep, ramu, felgu… :ROFLMAO:
Frca na sve strane. Malo sam modifikovao pa cemo da vidimo, ali ako ne uspije onda nesto imam osjecaj da cu se vratiti na sprej :mrgreen:

Čemu toliko kompliciranje oko lanca?
Ne podmazujem ga nikad i promijenim nakon cca 2 sezone.
Da izračunam koliko bi vremena potrošio podmazujući ga, ispalo bi me skuplje.
 
Možda nisam kompletno mjerodavan.
Ali..... puno puta sam odrađivao puteve 2500-3000 km i nikada na putu nisam podmazivao lanac.
Kad se vrati s puta, opere se, podmaže i uvijek je sve bilo u redu. Nikada nisam primjetio da bi zbog toga trajao kraće nego nekome iz ekipe koji ga religiozno podmazuke svskih 500-1000 km.
Sad na ovom xr-u imam 4000 km i nisam ništa dirao oko lanca.
Idem 17.6. na jedan krug cca 4000 km i prije toga ga malo očistim i podmažem i 101% sam siguran da ga na putu neće trebat tetošit.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Vi koji "ne mažete", da ne spominjem vizualni izgled prljavog i suhog lanca, ali kako vas ne počne smetati zvuk lanca koji je suh i prljav? :eek::mrgreen:
 
Moze biti do pozicije, ali zadnji lancanik ne dolazi u obzir - ruzno, ne mogu ja to da gledam :)
Problem kod mene je sto je lanac udario u crijevo i pomjerio ga da kapa sa strane… Sada sam ga lagano naslonio na rub prednjeg lancanika, pa cemo da vidimo.
I kod mene iz nekog razloga ne kapa lagano par minuta kada ga okrenes 90 stepeni, nego jace zalije oko 30 sec i prestane. Moguce sto je dosta krace crijevo nego sto je proizvodjac zamislio montazom na zadnji lancanik. Probat cu sada sa okretanjem 45 stepeni.
Treba ocito pogoditi neku mjeru i onda bi to trebalo fino raditi. (y)

To ulje za lance motorni pila ti je dosta manjeg viskoziteta ("rijrđe") od SAE 90 ulja, samim tim lakše i brže iscuri. Kinematička viskoznost pri 40 °C za ta ulja za lance motorke ti je cca 90-100, dok je za preporučeno SAE 90 ulje kinematička viskoznost cca 150 (znači 50-67% "gušće")
 
  • Like
Reactions: esso_sa and Boogie
Vi niste još čuli da su proizveli lanac koji se ne podmazuje???
Nabavio mi ga je prijatelj pa ću vidit kako njemu to funkcionira.
 
Vi niste još čuli da su proizveli lanac koji se ne podmazuje???
Nabavio mi ga je prijatelj pa ću vidit kako njemu to funkcionira.

Taj bez odrzavanja kosta duplo vise, a traje isto kao i standardni lanac. I nije skroz bez odrzavanja - potrebno je i njega povremeno ocistiti i podmazati. Ne tako cesto kao standardni, ali nije bas “prst u uho”
 
  • Like
Reactions: kronik
Vi niste još čuli da su proizveli lanac koji se ne podmazuje???
Nabavio mi ga je prijatelj pa ću vidit kako njemu to funkcionira.
Mogu ti ja reći, funkcionira tako da je skoro sve isto kao i na običnom... Možda sa malo produženim intervalima. :( Tako da kako i esso kaže, treba ga podmazivati.
Zato mi se zbog primarno dužih putovanja do daljnjega više ne bakće sa lancima...
 
  • Like
Reactions: neven
kao što je netko već napisao

vaša tema/motor, ali
možete i o lancima😁

vidio sam jutros, koje je
negativno iskustvo imao kolega, ali trudim se ne pisati kad sam
na duljoj vožnji (cca 3000km😀)

pogledam pov. što ima na f.

pa ću ipak napisati 👍

pozicija nije bila dobra, ne odvrći previše, vozi sporije dok
podmazuješ 😉👍
 
evo sad sam došao s plaže i
bacim fotku

D. MK3 do sada cca 2000 km i
od toga skoro 90%po kiši,
tako da nema ludiranja, a i štedim gume zbog mahom
dosadne vožnje

lanac sam sinoć podmazao, a
kako ima dosta vode i raznih
nanosa na cestama još je i OK👍
IMG_20230606_165420.jpg
 
... možda kiša i opere ako je
mazalica nešto bacila, ali ja nisam vidio ništa na felgi, a ni na gumi 😀