samo još jedan Zzz...

grgaSH

Active member
OldBoy said:
      ...nije sasvim besmisleno. Pokreni temu u tehničkim pitanjima.

eto... OldBoy predložio da otvorim temu u tehničkim pitanjima vezano uz ovu sliku, a budući da je motor čitav prerađen stavio sam temu ovdje pod prerade

mc6rlf.jpg
 
    Motor je odličan, onakav kakvi ti motori inače budu kada ih istinski ljubitelji s voljom i stručno od starine pretrvore u umjetninu  (y).
    Jutros sam vidio samo sliku stražnje kočnice pa sam Grgi predložio da pokrene temu o njenom neuobičajenom položaju. Sada vidim da je riječ o motoru sa mono vilicom i taj mi je smještaj za nijansu logičniji. Prikazani sistem ima i prednosti i mane.
   
 
Nekako predug  :misli: Kao da nije njegov zadnji kotač. Meni mono vilica izgleda  (y) samo da je malo kraća..
 
    Prerade tipa "Back To The Future" (mix klasike i HiTecha) ponekad su previše na jednoj strani. Dosta je teško ne pretjerati sa suvremenim detaljima, pogotovu ako novac nije problem. Tada je samo ukus granica, a o ukusima raspravljati  :misli:.
 
Unaprijed upozoravam sve čitatelje - ovo je čisto subjektivni, moj vlastiti dojam: mrak (y)
 
limit said:
Ružan  :shock:  Kad vidim ovaj lijepi duck tail dignut u nebesa dođe mi da  :fuj:
Zaqrac mu sve što je radio kad ga sasere sa bitnim detaljima. I mono vilica mu stoji kao kravi sedlo  :misli:   Sorry, to je samo moje mišljenje

Moram se složiti da je rep uistinu malo previsiko .... ali moram reći i to da je cjelina ustvari vrlo zanimljivo odrađena, pogotovo pojedini detalji ...  (y)
 
Super je (y)
 
Zanimljiva izvedba definitivno... samo mi je malo upitan efekat kočenja preko lanca... Trpi lanac, glavčina, ublaživači...  pa čak i uzlazna osovina... Znači svi ti elementi moraju prenijeti silu kočenja na kotač ...  :misli:
 
Icek said:
To tvoj motor, kad si ga zavšio ?
pihh..ma to smo sklepali sad preko blagdana :LOL: ovo je izvan granica moje filozofije :mrgreen:

a sad nagradno pitanje :LOL:
pri puštajnu gasa u vožnji, kada stražnji kotač počne pogoniti cjeli sustav, preko omjera zubaca tog srednjeg i stražnjeg lančanika kolika je sila čeljusti potrebna da bi sve to zaustavila... :mrgreen:
 
strasilo said:
Zanimljiva izvedba definitivno... samo mi je malo upitan efekat kočenja preko lanca... Trpi lanac, glavčina, ublaživači...  pa čak i uzlazna osovina... Znači svi ti elementi moraju prenijeti silu kočenja na kotač ...  :misli:

   ...S obzirom na sile kočenja na zadnjem kotaču, mislim (moja odokativna procjena) da lanac nebitno jače trpi s obzirom na sile ubrzavanja. Isto vrijedi i za sile na glavčini. Ublaživači trpe puno više jer mi se čini da im ne odgovara previše opterećivanje u OBA smjera. Po meni je bitno veći problem brzina vrtnje osovine (prosječan omjer prednji zadnji lančanik cca 3:1. S druge strane imamo manji disk, ali ne 3x, pa je potrebna i veća sila klješta na pločice za isti moment kočenja.
   Prednost može biti (recimo) manji inercioni efekt zvrka zbog manje mase diska, centralizacija masa, i izvjesno smanjenje težine (lakši prihvati, klješta bez poluga, kraći lajtungi), smanjenje težine neogibljenih masa (čeljust i disk NISU na vilici). I u slučaju mono vilice BITNO jednostavnije izveden sklop zadnjeg kotača koji sada nema podgrupu zadnje kočnice.
 
Nebih se mogao upustiti u neku veću raspravu jer se s ovakvim načinom kočenja nisam nikad susreo uživo ... :neznam:

Ali ako gledamo da lanac mora biti "labav", vjerovatno će doći i do "udara" prilikom kočenja, pa i prijenosni odnos što je grga spomenuo također igra ulogu .... ITD ... ali jednostavno nisam dovoljno upućen u sve to i mogu samo nagađati
 
strasilo said:
Nebih se mogao upustiti u neku veću raspravu jer se s ovakvim načinom kočenja nisam nikad susreo uživo ... :neznam:

Ali ako gledamo da lanac mora biti "labav", vjerovatno će doći i do "udara" prilikom kočenja, pa i prijenosni odnos što je grga spomenuo također igra ulogu .... ITD ... ali jednostavno nisam dovoljno upućen u sve to i mogu samo nagađati

    ...ma nisam ni ja, samo nagađam, raspravljamo jer je ovo forum  (y). Ali sistem nije sasvim besmislen.
 
Nisam ni rekao da je besmislen, samo da mi je malo nejasan ...  :mrgreen:

Ja sam inače takav, prvo tražim negativne stvari, pa ih tek onda kompenziram sa pozitivnim ...  :mrgreen:
 
meni se inace svidjaju prerade ovakvog tipa di se miksa klasika sa modernim elementima e sad da triba imat mire u tome da se nepritira al opet svako to svojim ocima gleda...