SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Kada se kupuje motor od fizičke osobe u DE, postoji li mogućnost izbjegavanje plaćanja upravne pristojbe kod nas (iliti poreza na prijenos vlasništva kod nas)?

Koliko se sjećam nekada je bila varijanta da pravna osoba u DE kupi od fizičke osobe u DE i onda mi pravna osoba proda motor, pa se ne plaća ta upravna pristojba? Ne znam da li i koliko plaća prvna osoba u DE prijenos vlasništva s fizičke osobe u DE.
 
Kada se kupuje motor od fizičke osobe u DE, postoji li mogućnost izbjegavanje plaćanja upravne pristojbe kod nas (iliti poreza na prijenos vlasništva kod nas)?

Koliko se sjećam nekada je bila varijanta da pravna osoba u DE kupi od fizičke osobe u DE i onda mi pravna osoba proda motor, pa se ne plaća ta upravna pristojba? Ne znam da li i koliko plaća prvna osoba u DE prijenos vlasništva s fizičke osobe u DE.
Ako kupuješ od fizičke osobe onda da. Bilo je varijanti da prodavač kao proda vozilo firmi i onda ti kupiš od te firme. Znam da u Sloveniji za to uzimali cca. 100€. Da li će to svako htjeti tako napraviti to je pitanje.
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Maa.,kod nas sve placas,platis i miran si, bes 100 eur...,nes se ni za to obogatit,al se ne nerviras i miran si...
 
Ako kupuješ od fizičke osobe onda da. Bilo je varijanti da prodavač kao proda vozilo firmi i onda ti kupiš od te firme. Znam da u Sloveniji za to uzimali cca. 100€. Da li će to svako htjeti tako napraviti to je pitanje.
Da, na to sam mislio, inače ta upravna pristojba iznosi oko 500€, pa ako se može uštediti 400€ to i nije baš malo.
 
Pozdrav, pronasao sam skuter u Trstu i sad koja bi po vama solucija bila najbolja za odradit kupnju. Planirao sam mozda od Trsta do HRV granice naci prijevoz i iza toga rijesiti papire u Rijeci ili okolici i voziti ga do Splita. Koliko je to izvedivo, motor i trajekt u kombinaciji su preskupi
Planirao sam otici kroz koji dan, kako kontaktirati prodavaca sa subita. Izbacuje neki broj nema whatsapp
Unaprijed hvala
 
ahhhh...
 
Pozdrav, pronasao sam skuter u Trstu i sad koja bi po vama solucija bila najbolja za odradit kupnju. Planirao sam mozda od Trsta do HRV granice naci prijevoz i iza toga rijesiti papire u Rijeci ili okolici i voziti ga do Splita. Koliko je to izvedivo, motor i trajekt u kombinaciji su preskupi
Planirao sam otici kroz koji dan, kako kontaktirati prodavaca sa subita. Izbacuje neki broj nema whatsapp
Unaprijed hvala
gledaj prognozu :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: hondimir
Sve se rijesi kad je u Hrv, a triba ga dotrat i papire rijesavat? To me brine
imaš forumaša enduro, pa čitaj što treba, a čini mnoge se da je i nedavno netko doprljal motor sam
 
Pozdrav
Pročitao sam temu ali mi je ostalo nejasno ovo za CMR list. To je obvezno imati kod transpora motora? Planirao sam ići sa svojim kombijem za Sloveniju po motor. U tom CRM listu je hrpa podataka za prijevozničke tvrtke, što ja nisam.
 
Pozdrav
Pročitao sam temu ali mi je ostalo nejasno ovo za CMR list. To je obvezno imati kod transpora motora? Planirao sam ići sa svojim kombijem za Sloveniju po motor. U tom CRM listu je hrpa podataka za prijevozničke tvrtke, što ja nisam.
U tom slučaju ti ne treba CMR.
Meni su ga jedino Talijani tražili ( baba na šalteru za odjavu motora), sa slovencima nema tih problema.
 
Ljudi, ako možete, pomozite savjetom....

Kupio sam L5 kategoriju motocikla, Piaggiova trokolica od 200 cc, 10 KS, od prodavatelja u Austriji.

Platio sam dosta, ta trokolica nikad nije bila vožena niti registrirana, proizvedena je prije 2 godine i samo mu je stala u garaži.

Doveo sam je kombijem u HR, i tu sada nastupa moja kalvarija.

Carinska uprava želi da im platim 25% poreza na cijeli iznos koji sam dao tom čovjeku u Austriji.

Nemam mogućnosti povrata poreza, jer je bilo od fizičke osobe fizičkoj osobi. Nevjerojatno.

Prije odlaska u Austriju, i sada, surfao sam internetom i nigdje nisam naišao na informaciju da nema povrata poreza, ama baš nigdje.
A upravo me to uvjeravaju u carinskoj upravi.

Još jedan problem je nastao i na tehničkom za homologaciju, motor je Euro 4 a odnedavno se smiju uvoziti samo Euro 5 modeli.

Poludjet ću.... ima li ko kakav savjet?? Hvala unaprijed!
 
Jbg, imaš trenutno akciju na novu pIaggio trokolicu od 125ccm u Moto Mondo. Mogla bi biti uskoro i kod tebe, bez papira. :mrgreen:

Ako si kupio od fizičke osobe na fizičku osobu, kako te onda mogu tražiti još 25% i o kakvom povratu ti onda pričaš?
Ne kužim ni ovo oko EURO4, na kakvim vozilima mora biti EURO5?
 
Ako nije vožena, odnosno nikad registrirana, vjerovatno je smatraju novim vozilom, a novo vozilo mora biti euro5 da bi se obavio unos iz Eu...
To je na snazi još od 01.01.2021.godine..Te godine se je mogao uvesti novi motor ili skuter euro4 norme samo s potvrdom proizvođača da je s kraja serije.
kokyman...Nisi pazio...Ljude privuče ušteda od par stotina eura pa popuše...
 
Last edited:
Rješenje(?) je da napravi razliku do 6k+km u unese ga ka polovno.
P. S.
Sad tek vidim da nije vožen, 0km, pa je to malo teže izvedivo.:p