Sarajevo do izletišta Zeleni vir kod Olova

FFBikerSar

Well-known member
Danas sam napravio vožnjicu do izletišta Zeleni vir kod Olova, 60ak km od Sarajeva, otprilike na pola puta prema Tuzli preko prijevoja Karaula. Na tom sam izletištu bio zadnji put prije 20ak godina, prije nego je komercijalizirano. U ljeto tamo bude gužva, sve zadimljeno od roštilja, najviše janjaca koji se okreću, trešti turbo-folk, haos na bazenima. Danas sam imao sreću da sam ga imao malne samo za sebe, sem mene svega još par ljudi.

Dionica od Sarajeva do Olova je u relativno dobrom stanju, premda su na nekim dijelovima, od Srednjeg ka Olovu, "grebali" asfalt pa nosa motor. Prilaz Zelenom viru se odvaja kod INA pumpe, asfalt je ali uzak, dosta oštećen i ima pijeska i šljunka po kolovozu.

Između Nišićke visoravni i Olova se skreće za Park prirode - Bijambarske špilje, a sa samih Nišića se može i do Etno sela Begovo selo. Špilje sam već prije posjetio, za prilaz Begovu selu nisam bio siguran u kakvom je stanju (gdje ima i 10 m makadama, radije ne idem motorom) pa sam to ostavio za neki drugi put, kada budem sa autom...

IMG_20220918_1226220.jpg


IMG_20220918_1246245.jpg


IMG_20220918_1237404-panorama.jpg


IMG_9670.JPG


IMG_9671.JPG


IMG_9682.JPG


IMG_9673.JPG


IMG_9680.JPG



IMG_9684.JPG


IMG_9688.JPG
 
Olovo, Pale, Jahorina, Foča, Zelengora, Kalinovik, Nevesinje pa preko Veleža do Mostara. Off road-om. Jedna od boljih voznji ove godine.

BIH je prekrasna, a puni dozivljaj je kad krenes lutati off road-om.
 
  • Like
Reactions: Sredju
Bravo.,koja priroda...nedajte šume...
 
Sume otisle, jos koja godina Bosna postaje Hercegovins 😢
 
Olovo, Pale, Jahorina, Foča, Zelengora, Kalinovik, Nevesinje pa preko Veleža do Mostara. Off road-om. Jedna od boljih voznji ove godine.

BIH je prekrasna, a puni dozivljaj je kad krenes lutati off road-om.

Off road sa sport touring motorom od 290 kg, koga nema šanse da sam uzdignem ako se "povali"? Neka, hvala, toliko baš lud nisam :mrgreen:

Samo gdje je asfalt, i to dobar
 
Nisam rekao da ides s tom kantom...

Na toj "kanti" je obnovljeno ili ugrađeno novo, poboljšano (urađena generalka, zamjenjen fazni lanac, teflonska kočiona crijeva mjesto gumenih, nove uparene dizne ajnšprica, blok sa usisnim klapnama, prednji i zadnji kočioni cilindar, obnovljena komplet instalacija, svi senzori) upravo zato što ga imam namjeru voziti idućih 6-8 godina. A ne bi išao offroad ni sa potpuno novim BMW sport tourerom - R 1250 RS možda jest 40 kg lakši od moga, ali da mi se povali negdje opet ga ne mogu sam podići. Mogao bih samo sjesti i plakati. Jednostavno nije rađen za offroada.

To je jedan od problema s modernim sport tourerima i tourerima - postali su preteški i prekabasti. BMW R 100 RT sa 190 kg sam još mogao bez problema uspraviti, ove mastodonte - nema šanse


Motor Split.jpg



58364.jpg
 
Sto god da si obnovio na kanti jos uvijek je kanta i ne mozes s njom na off. Poanta mog posta je da je BIH prekrasna zemlja, ciju punu ljepotu mozes dozivjeti kad krenes lutati sumama i gorama. Off road-om.
 
Sto god da si obnovio na kanti jos uvijek je kanta i ne mozes s njom na off. Poanta mog posta je da je BIH prekrasna zemlja, ciju punu ljepotu mozes dozivjeti kad krenes lutati sumama i gorama. Off road-om.
Nikad se ne bi udaljio od dobrih puteva, ni autom, ni motorom, niti pješke (planinarenje i sl). Ko voli, nek' izvoli - meni je i ovo sasma dovoljno.

A probati offroad sa K 1600 GT, ili Hondom Gold Wing ??? Motore kojima treba električni rikverc da ih unatrag pokreneš, vlastisom snagom nema šanse.

Pa to bi te stvarno stavilo u mušterije za psihijatriju, zatvoreno odjeljenje


Motogalerija-BMW-K-1600-GTGTL-2011_12.jpg
 
  • Like
Reactions: Paf
Na toj "kanti" je obnovljeno ili ugrađeno novo, poboljšano (urađena generalka, zamjenjen fazni lanac, teflonska kočiona crijeva mjesto gumenih, nove uparene dizne ajnšprica, blok sa usisnim klapnama, prednji i zadnji kočioni cilindar, obnovljena komplet instalacija, svi senzori)
Koliko ima km taj motor da je sve to trebalo radit.
 
Filmic s te voznje...i par fotki...

 

Attachments

  • EC5AFEA0-88E9-491B-8322-2E8783164B51.jpeg
    EC5AFEA0-88E9-491B-8322-2E8783164B51.jpeg
    243.9 KB · Views: 0
  • 312D18E4-FACC-4FF8-8AF0-E7DEF670B6CA.jpeg
    312D18E4-FACC-4FF8-8AF0-E7DEF670B6CA.jpeg
    362 KB · Views: 0
  • 44485AC7-21CF-47A8-A0C4-ADFF2F159003.jpeg
    44485AC7-21CF-47A8-A0C4-ADFF2F159003.jpeg
    424.2 KB · Views: 0
  • 2BCB71D7-E120-4027-A3B3-EFF7D05708E0.jpeg
    2BCB71D7-E120-4027-A3B3-EFF7D05708E0.jpeg
    935.2 KB · Views: 0
  • B0295704-EAD4-41AD-B2C1-0F4ADFAAB85F.jpeg
    B0295704-EAD4-41AD-B2C1-0F4ADFAAB85F.jpeg
    908.8 KB · Views: 0
  • 17DA222D-474D-4C21-BA9B-6826CA4C6B86.jpeg
    17DA222D-474D-4C21-BA9B-6826CA4C6B86.jpeg
    870.9 KB · Views: 0