Sardinija

GT

Active member
Evo još jedan friški video malo "odležanog" putovanja iz 2022. :)
Cilj je bio što prije doći do Sardinije, napraviti veći krug te koliko bude moguće proći i Korziku (na njoj smo bili već ranije pa sada nismo ulazili u gradiće na obali).
Planirali smo jedno laganije putovanje (3000km, 10 dana) jer smo tri tjedna nakon povratka kretali za Škotsku (to će vjerojatno biti idući video :) ).
Uživajte, a kao i uvijek, ako ima pitanja, pišite!



7 (JPEG FHD).jpg
1 (JPEG FHD).jpg
2 (JPEG FHD).jpg
3 (JPEG FHD).jpg

4 (JPEG FHD).jpg

5 (JPEG FHD).jpg

6 (JPEG FHD).jpg

8 (JPEG FHD).jpg
9 (JPEG FHD).jpg
10 (JPEG FHD).jpg
 
Lijep putopis. :) Ženi bi u Grčku pa smo pogledali i drugi putopis na liku. Dosta toplo bilo,ha? Pretpostavka u planinama ipak malo hladnije, ili zanemarivo?
 
Lijep putopis. :) Ženi bi u Grčku pa smo pogledali i drugi putopis na liku. Dosta toplo bilo,ha? Pretpostavka u planinama ipak malo hladnije, ili zanemarivo?
Noći su ugodnije, ali danju, pogotovo ako je sunčano, je svejedno. :)
 
Sada kada je najnoviji brod u floti, iako je nov kao i zagrebački tramvaji iz Augsburga, treba opet za Italiju sa motorom... preko do Barija, pa onda za Siciliju ili slično...

U srcu ovogodišnje turističke sezone "odrađivat" će čak deset putovanja tjedno između Dubrovnika i Barija.


“Dalmacija”, Jadrolinijin novonabavljeni trajekt za dužobalne i međunarodne linije danas u popodnevnim satima isplovit će iz Brodogradilišta “Viktor Lenac” prema Dubrovniku gdje će u ponedjeljak isploviti na svoju prvu komercijalnu plovidbu u bojama nacionalnog putničkog brodara prema talijanskoj luci Bari. Sa svojih 134 metara dužine, sedam paluba i kapacitetom prijevoza od 1.800 putnika i 350 vozila “Dalmacija” je najveći i najmoćniji brod u povijesti flote Jadrolinije, a u srcu ovogodišnje turističke sezone “odrađivat” će čak deset putovanja tjedno između dviju obala Jadrana.

Jadrolinija je ovaj brod, koji je sve donedavno nosio ime “Oslofjord”, kupila od norveškog brodara Fjord Line za 18 milijuna eura. Izgrađen je prije točno 31 godinu u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder, a 2014. godine temeljito je preuređen i renoviran u brodogradilištu STX-u u Finskoj. Prema dostupnim podacima, na tadašnje zahvate na brodu uloženo je oko 30 milijuna eura.

“Dalmacija” će putnicima nuditi dva restorana, dva bara, igraonicu za najmlađe i otvorene palube. Prve dvije palube čine garažni prostor dok su na trećoj palubi smješteni restorani “Dalmacija” i “Olive” te Sky bar, a tu je i kutak za djecu Kids Corner by Barba te Souvenirs & Gift Shop. Dvije palube na brodu su otvorenog tipa, sedma i četvrta, a upravo je na potonjoj smješten i Grill bar s ponudom roštilja, koktela i sladoleda dok je peta paluba osmišljena kao Lounge& Business zona, gdje bi putnici, koji to žele, trebali imati više mira i privatnosti.

Novonabavljeni brod Jadrolinije, podsjetimo, stigao je na prilagodbu u “Viktor Lenac” krajem travnja ove godine, a nakon Hrvatskog registra brodova i ishodovanja s te strane svih potrebnih papira i dozvola, u petak je odrađena i inspekcija od strane Lučke kapetanije Rijeka. Uz “Dalmaciju”, kojim zapovjeda kapetan Sandro Rundić, jedini Jadrolinijin trajekt koji trenutno plovi na međunarodnim linijama je 128-metarski “Marko Polo” koji ima kapacitet prijevoza 270 vozila i 1.000 putnika, a ovog ljeta, uz liniju iz Splita, povezivat će i Zadar s Anconom. “Marko Polo” izgrađen je 1973. godine u jednom francuskom brodogradilištu u Normandiji, a Jadrolinija ga je kupila od švedskog brodara Stena Line.

9484910-1024x681.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto