Sarolea 350 Militaire ( nije gmizavac!)

ok.to sam skontao, sigurno i ne traje  dugo, ali ajd baš da vidim!
goldwing mi to rekao isto pa mi žao što nisam pogledao( to mi je rano!!),tih serija na "y.tubu" ima more,al nemogu pronaći ovu  :misli:  hvala,svejedno!
 
Pa kaj sam ja jedini kaj je to u detalje gledal, naime kupili su za 4300$ a kad im je  reklo za restauraciju cifru od 15-30000$ odustali su i dali ga na aukciju, postignuta cijena je bila 7000$ a od toga njihova zarada je  bila  2000$, a ostatak love do postignute cifre je ostalo organizatoru aukcije. slično sve  kao i na Hr. oldtimer sceni  :wink:
 
Ogi said:
Pa kaj sam ja jedini kaj je to u detalje gledal, naime kupili su za 4300$ a kad im je  reklo za restauraciju cifru od 15-30000$ odustali su i dali ga na aukciju, postignuta cijena je bila 7000$ a od toga njihova zarada je  bila  2000$, a ostatak love do postignute cifre je ostalo organizatoru aukcije. slično sve  kao i na Hr. oldtimer sceni  :wink:
Gledao sam i ja.. Mene je više fasciniralo to da je tip koji je trebao biti potencijalni restaurator "lupio" toliku cifru za restauraciju.. Mislim, motor je kompletan, samo nije u voznom stanju.. Ne znam što može toliko koštati.. Doduše, čovjek je nahvalio Saroleu kao tvrtku da je bila ispred svog vremena, da su bili jako samouvjereni u svoju kvalitetu i inventivnost da su svaki čas izbacivali poboljšane ili nove modele (ako se dobro sjećam i ako sam dobro pokopčao..), pa da je zbog toga kao zajebana restauracija, jer ništa ne paše od dijelova sa jedne godine na drugu, a isti model, itd.. Možda se ti sjećaš još kojeg detalja?
 
zlatko  (y) ogi  (y)

eto dobio sam i nekakav link-    http://www.thepawnshow.com/1942-sarolea-motorcycle/

zlatko,probaj na e-bay bilo koji "sarolea" bit će ti jasno,a u pravu si,svaka godina "preinake".do sada sam vidio još dvije,sve je jako slično,ali potpuno različito.na dosadašnjim sajmovima (vani) uspio sam kupiti naljepnice i knjigu (reprint) modela.
nekakve radioničke i slične knjige-nema. osnovni podaci npr: za štelanje ventila,paljenja, itd. -nula bodova.probaš ovako-pa onako ali osnova je engleski motori i puuuuno isprobavanja.znao sam u danu promijeniti 3 brtve glave!al bitno je da se vozimo.

zanimljiva je ponuda "leeka" za restauraciju (kolko love)-to se na fin način kaže "ne radi mi se ta glupost!" ali da su pitali mene.... u pola love dečki se voze. :LOL:  :LOL:  ( a i zadnju lampu imam viška !!!)
 
eto " još" malo slikica,jučer se radilo-šarafilo po horexu,stoji 4 godine-puko starter,a mene "puklo" da ga čujem!
rastavio pola motora,skrojio brtve,rješio starter,tj feder koji ga vraća,očistio uljnu pumpu,zamijenio ulje,smontirao feder centralnog nogara (3 sata posla),zvao uvaženog goldwinga1 za "jocker zovi" kako rješiti pobudu,pa koliko ulja ide u čega(kvačilo- mjenjač) pa on onda otišao kod svog "jockera" -uvaženog tate ,jer zapravo tata  vozi 40 godina horex-a pa zna sve (zahvali mu u moje ime još jednom!),pa konačno složio nekog bing-a 22-jku i vozioooooooooo se. sve 5 samo karb. mu je mali pa neide-blaženi deloorto će opet!!
ipak taj motor "ima nešto",sad mi opet dođe volja za regati  pa na cestu!
a ostatak ekipe danas :misli: kako sam razvukao "igračke za pranje" ajd i njih na proljetno glancanje,pumpanje guma,svakom "doza" novog goriva,pa dva-tri kruga da ne zaborave kako je biti on road i jedan od njih offroad.
šećer na kraju! GT je ispucan jedno nekoliko puta da ne zaboravi kako je to,a ja što je adrenalin na "mini katani"!(motor za harakiri)-motoklasik ih najbolje opisuje, 2T ekipu za guštanje  (y)
ekipa nazad u garažu -a ja spavanje sa smajlom od uha do uha  :jesus: :jesus:
p.s. ovakav dan-neprocjenjiv!!
 
ha!
bianchi !! da ga babaOs vidi (  :wink: ) pozdrav i njemu!!
 
da ne pravimo "gužvu" pa otvaramo temu za svaki motor ....a pošto neki kupe "novi" stari motor al se ne hvale još  :misli: ali valjda će kada bude gotovo sa glancanjem (GW), eto dva maaaalaa motora,koji su danas iz skladišta B izašli na svjetlo,okupali se , napumpali gume......itd.itd. jer ako niste znali putuju u jedan muzej!!!

victoria vicky4 (3 brzine-ručne)i zundapp combinette ( 2brzine), a da se pohvalim da uskoro stiže i nsu quickly kojeg "kibiciram" jedno 11 godina,al neka je pametniji popustio!!!kad stigne onda će u kompletu sa  simson suhl-om i jednim herculesom na sređivanje,farbanje.....
slažem jednu kolekciju i ovakvih mopeda-motora sebi za dušu,kad dosade ovi veći...
 
Evo prijatelju na tvoj nagovor ću postaviti par slika od novog (starog) motocikla.

Motocikl BMW R50S proizveden 1961. godine. Taj model se radio samo 1961. i 1962. godine i proizvedeno je samo 1634 komada. Razlika između običnog R50 i R50S je u izvedbi klipova (kupolasti), kojima je povećana kompresija, ugrađivane su tzv. špic bregaste, karburatori su bing 26, hidraulični amortizer prednje vilice, kilometar sat do 180km/h i ventil dekle sa dvije uzdužne linije. Serijski R50 razvija 24, a R50S 35 konja. Što se tiče mog motora ja sam treći vlasnik a prvi vlasnik je iz Zagreba, znači motor je kupljen u bivšoj Jugi! Na motoru je sve original osim topova (koji su naručeni novi) i nadam se da ću ga u slijedećih godonu dana dovesti u piko belo stanje! BTW motor vozi i potpuno je isparavan!!
 
pa mogu reći da ti je motor (s obzirom da je "škoda motor") prava raketa!! pa imaaš "das motor" i čep na rezervaru!

da je sada studeni i lagano šarafiš do proljeća bilo bi sve 5,al kako možeš bez da ga voziš :misli: bit će ti žao,regaj ga i na cestu!
rješit ćemo guvernal,stavi auspuhe,uštelaj i čekaj zimu......al do zime vozi!
šta ti tata kaže: dal taj motor ide il neide?? pa ipak on vozi 40 i kusur godina. 34 konja mora ići prekrasno za "gmizavca".

al nije neka fora 3. vlasnik, ja svoje kupujem od prvih  vlasnika (one iz tridesetih!!)  :jesus: i to ako je baka vozila kao treći motor -samo na pijac po salatu!!
 
Motor ide ko zvrk i nema nigdje nikakvih luftova cak moze odmah na regu ali nece, rat bike nije moja furka! Moze on na koji susret i kao tvoji na prikolici!!!
 
meni horex nema regu zato putuje na prikolici do "sigurnog",a uostalom jura je posudio horexa dok ne popravi harley.dao sam da proba što je pravi motor, a ne stari harley od 300 i kusur kila  :LOL:
 
kupci zovu al nude maxi skutere u račun pa on poklopi slušalicu.ak proda traži matchless g 3L, a dok ga napravi eto mu horex pa nek ga vozi.šteta da stoji.
 
harleya popraviti  :misli:  :LOL: ma to je nepoderivo!!!!!!!!!!!!!
šalim se ,treba guma zadnja,akumulator,karburator srediti i gassss. samo problem je što se nema vremena ni za lijek.(nitko)
bio je neki dogovor da ga ja odfuram sebi i radim,al trenutno nemam ni ja vremena...kratak sam jedno 15-20 dana od planiranog.

sad gledam,pa taj tvoj "das motor" ima nosač tablice origigi iz 60-ih,za onu malu tablicu :shock:  :shock:,ha !pa to nemam ni ja više na stanju :wink:
 
opet se goldwing1 ponovio,nema krize.....( ne mislim on)
ovaj mu je  (y) isto dobar sa obzirom da je bmw.
 
AnteK said:
Ima kod ronđoša u Vukojevcima jedan takav sličan, u dvorištu, vidi se sa ceste, lijevo pred kraj sela... :misli:
koliko cijeni? u kakvom je stanju?
ak je singl da nije ČZa?
1.jpg
 
to što ante vidi sa ceste kod "kumova" ti sadrži slijedeće odgovore :

1. vrijedi :"iljadu" (oera naravno)jer je to iz onog rata sigurno,ako ne i starije....
2. stanje: oni kažu "to ti pali i vozi,sam napumpaš gume,al djeca ukrala svjećicu majku im je ee........"
3. čeza  :misli: nemam pojma,al mislim da su me zvali iz požege za neku odličnu,papiri itd.za 5000kn.za tu lovu se ne ispalti raditi.

ako ti je dosadno provozaš se-sva roba je uz cestu na ulici pa gledaj...  (y)