Savjet za motor i autoškolu u Zagrebu

Hej ljudi! Uf nakon par mjeseci vidim da ste svašta napisali, hvala svima na konstruktivnim odgovorima!

Šta se kod mene promjenilo u tih par mjeseci:

- položio sam vozački iz prve! Vozio Yamahu MT-07, jako kul motor
- odustao i od Rebela i Vulcana
- odlučio da želim motor koji mogu voziti na što više terena a da opet i mogu s njim na posao... na kraju mi je zapela Honda CB 500 X za oko
- uštedio dosta love za motor!

Odlučio sam se da želim uzeti motor s kojim mogu ugodno putovati, potrpati dovoljno stvari na njega, i proći nešto i offroada laganog. Za početnika kao mene Honda CB500X mi se čini kao idealan motor. Danas sam otišao prvi put u Hondin salon i sjeo na Hondu, na prvu mi se činio malo mali za moju visinu (190 cm) ali nadam se da nebih imao nikakvih smetnji zbog toga kad bih ga vozio duže vrijeme. Šteta što nemaju testnu vožnju da se potpuno uvjerim...

Ako znate još neke alternativi ovakvoj Hondi koje su možda bolje opcije, podjelite! Hvala unaprijed!
 
Hej ljudi! Uf nakon par mjeseci vidim da ste svašta napisali, hvala svima na konstruktivnim odgovorima!

Šta se kod mene promjenilo u tih par mjeseci:

- položio sam vozački iz prve! Vozio Yamahu MT-07, jako kul motor
- odustao i od Rebela i Vulcana
- odlučio da želim motor koji mogu voziti na što više terena a da opet i mogu s njim na posao... na kraju mi je zapela Honda CB 500 X za oko
- uštedio dosta love za motor!

Odlučio sam se da želim uzeti motor s kojim mogu ugodno putovati, potrpati dovoljno stvari na njega, i proći nešto i offroada laganog. Za početnika kao mene Honda CB500X mi se čini kao idealan motor. Danas sam otišao prvi put u Hondin salon i sjeo na Hondu, na prvu mi se činio malo mali za moju visinu (190 cm) ali nadam se da nebih imao nikakvih smetnji zbog toga kad bih ga vozio duže vrijeme. Šteta što nemaju testnu vožnju da se potpuno uvjerim...

Ako znate još neke alternativi ovakvoj Hondi koje su možda bolje opcije, podjelite! Hvala unaprijed!

Cestitam! ;)
Motor novi ili rabljeni?
Ako novi onda KTM Adventure 390/ Honda CRF 250 L.
Ako rabljeni onda Kawasaki KLE 500/ Yamaha XT 660 R.
Ova Honda CB 500 X je: preskupa (nova), preteska (+20 kg od Kawasaki/Yamaha), 17" kotaci (cesta), mala za Vasu visinu jer je sjedalo 83 cm.
Ja sam isto 190 cm pa mi je 87 cm sjedalo bilo min.

 
Cestitam! ;)
Motor novi ili rabljeni?
Ako novi onda KTM Adventure 390/ Honda CRF 250 L.
Ako rabljeni onda Kawasaki KLE 500/ Yamaha XT 660 R.
Ova Honda CB 500 X je: preskupa (nova), preteska (+20 kg od Kawasaki/Yamaha), 17" kotaci (cesta), mala za Vasu visinu jer je sjedalo 83 cm.
Ja sam isto 190 cm pa mi je 87 cm sjedalo bilo min.


Hej Spider, hvala! Da Honda od 2019. godine ima 19" prednji, stoga sam i gledao novu Hondu CB500X jer tako mladu nisam uspio naći na Njuškalu.
Šta 4 centimetra stvarno igraju toliko veliku ulogu?

Vidio sam da postoje opcije za pomicanje pegova prema dolje, dizanje ručki i nova sjedala za više ljude, da li se isplati zezati s tim i misliš li da bi s tim uspio dobiti bolji komfor za svoju visinu?

CB500x i KTM 390 adv su iste cijene a visina KTM sjedala je 85.5 cm, sto je samo 2.5 cm vise od CB500X, a ja iskreno više gravitiram Hondi i još ako uspijem potrefiti da uzmem skroz crni motor to bi mi bilo savršeno. Tako eto da mi i boja malo igra ulogu.

CRF250 mi izgleda da stvarno može pošteni offroad odraditi i činio se dosta viši u Hondinom salonu, 87,5 visine sjedalo što je super, cjena jeftinija ali mislim da uz CB500x dobijem više usporedivši ga s KTM i CRF-om.
 
Hej Spider, hvala! Da Honda od 2019. godine ima 19" prednji, stoga sam i gledao novu Hondu CB500X jer tako mladu nisam uspio naći na Njuškalu.
Šta 4 centimetra stvarno igraju toliko veliku ulogu?

Vidio sam da postoje opcije za pomicanje pegova prema dolje, dizanje ručki i nova sjedala za više ljude, da li se isplati zezati s tim i misliš li da bi s tim uspio dobiti bolji komfor za svoju visinu?

CB500x i KTM 390 adv su iste cijene a visina KTM sjedala je 85.5 cm, sto je samo 2.5 cm vise od CB500X, a ja iskreno više gravitiram Hondi i još ako uspijem potrefiti da uzmem skroz crni motor to bi mi bilo savršeno. Tako eto da mi i boja malo igra ulogu.

CRF250 mi izgleda da stvarno može pošteni offroad odraditi i činio se dosta viši u Hondinom salonu, 87,5 visine sjedalo što je super, cjena jeftinija ali mislim da uz CB500x dobijem više usporedivši ga s KTM i CRF-om.

Ok, nova verzija, cool. ;)
Nekome 4 cm znači puno zbog dodira sa tlom.
Super da ima hrpa opcija, onda je to ok.
Posjeti salon i pitaj koliko bi te sve original opcije koštale da ne bude hladan tuš. (Samo sjedalo bude 100-200€).
Pazi na geometriju motora.