savjet za yamahu xj6 600 2010. god

alex_zg

New member
Bok ekipa. Evo zanima me da li se isplati kupiti navedeni model sa 40000 km na satu za nekih 24000 kn. Motor je u odličnom stanju po pitanje plastika i svega drugog. Nisam upoznat s ovim modelom pa ako netko ima iskustva da mi kaže kada je vrijeme za veliki servis, što on sve obuhvaća i koliko odprilike košta te neki opći dojmovi i iskustva vlasnika ovog modela.
Hvala unaprijed svima na odgovorima
 
Vozio sam FZ6 sto je zapravo veci brat xj600 i prodao ga sa 110 tisuca km, nikad dirao ventile niti fazni lanac. Nista se to ne cuje da bi bilo potrebno mjenjati. Cetkice, regler i namotaji je jedino sto sam mjenjao tj sto je crklo u tih 110 tisuca. Naravno sve je to relativno jbg jer kad kupujes polovno vazda nesto moze poci po zlu ali ako je ocuvan motor isplati se 👍
 
  • Like
Reactions: prpa
Vjerovatno su servisni intervali isti kao i kod drugih modela, također imam FZ6 i u manualu piše da se na 40k mijenja filter zraka, svječice, ulje i filter, pakne po potrebi i to je to. Pogledaj da li su lanac i zupčanik istrošeni, pogledaj kakve su gume i kojeg su datuma jer to ti je najveći izdatak.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
imam diversion iz 2010. godine s 26.000 km. Do sada nije bilo nikakvih problema, kvarova, ništa. Niti žaruljica nije riknula.
 
Vozim Yamahu XJ6 Diversion. Ima skoro 60.000 km i još uvijek je zvjer. Redovno servisirana, promijenjen lanac i lančanik i to je to. Motor je jurilica, a to znači 78 konja, 4,1sec do stotke, 260 km/h. Na prvom kotaču ima dvostruke disk kočnice i doslovno se kod kočenja ukapa na mjestu. Motor je elastičan i ijako se vrti do 13000 okretaja, uredno se u 6. brzini vozoš 80 km/h (4000 ) okretaja. Po mom iskustvu nije baš štedljiv što se tiče goriva. Kupio sam ga pred tri godine za 4000€ zajedno sa kovčezima.
 
  • Haha
Reactions: Igor28
Vozim Yamahu XJ6 Diversion. Ima skoro 60.000 km i još uvijek je zvjer. Redovno servisirana, promijenjen lanac i lančanik i to je to. Motor je jurilica, a to znači 78 konja, 4,1sec do stotke, 260 km/h. Na prvom kotaču ima dvostruke disk kočnice i doslovno se kod kočenja ukapa na mjestu. Motor je elastičan i ijako se vrti do 13000 okretaja, uredno se u 6. brzini vozoš 80 km/h (4000 ) okretaja. Po mom iskustvu nije baš štedljiv što se tiče goriva. Kupio sam ga pred tri godine za 4000€ zajedno sa kovčezima.
Jurilica s dva diska .... hm .. 🤔
 
Ja se nadam samo jedan dobar troll xD ima jedna tu u dubrovniku otvorenog auspuha i vazda je full gas a ne ide kurca po gradu 😄 tj vise zvizdi nego sto ide hahaha
 
Ha, jesu svi skočili na ovo "jurilica". Pustite čovjeka, nismo svi na R-ovima pa da idemo 200 na sat u drugoj.

Inače, meni je Diversion stvarno lijep motor ali na fazeru je ugodniji položaj tjela i zato sam se odlučio za njega. 40k kilometara nije velika kilometraža, 24k kuna isto nije puno novaca, ako se čovjeku sviđa motor neka ga uzme i uživa.
 
Ha, jesu svi skočili na ovo "jurilica". Pustite čovjeka, nismo svi na R-ovima pa da idemo 200 na sat u drugoj.

Inače, meni je Diversion stvarno lijep motor ali na fazeru je ugodniji položaj tjela i zato sam se odlučio za njega. 40k kilometara nije velika kilometraža, 24k kuna isto nije puno novaca, ako se čovjeku sviđa motor neka ga uzme i uživa.


Ma daleko od toga da je dobar bajk, cisto se se malo rugamo jer mi se cini vise troll nego neka ozbiljna izjava.

Mislim da sa tom masinom nece falit osim u slucaju ako je jaci lik i vozi suputnicu. To sam jedino zamjerao fz6ici jer me zivciralo konstantno igranje mjenjacem.
 
  • Like
Reactions: zvaker

yamaha_XJ_Mjerenja.jpg

'Nuff said.. ;)
 
Krivo ste shvatili. Nisam rekao da sam vozio 260 na sat. U životu sam možda tri puta potegao do 160 i uopće mi se nije svidjelo. Ubrzanje i max. brzina su tvornički podatci, a ne moje osobno iskustvo, ali daju opću sliku motora što je Alex i tražio. Iza svega što sam napisao čvrsto stojim, a istina je da me položaj na motoru dosta umara. Zapravo bi mi bilo drago čuti vaša iskustva o tome koji su motori ili tipovi motora udobni za dulje ture.
 
  • Like
Reactions: Angghal