Scarabeo 200 i.e.

jedimaster

Active member
Ima li tko to novo Aprilijino "čudo tehnike" što se reklamira ovih dana kao ludo po medijima. 200ccm , 19.5 ks , 2 mape rada...Eco i Sport  :shock: , 22.700 kuna! Sve navedeno izgleda dosta primamljivo...za tu lovu.

 
Da, i meni je jako zanimljiv, pogotovo po toj cijeni.
Ima i fino opreme (dupli amortizer nazad, navodno jako udoban, utičnica od 12V, uglavnom u zadnjem auto klubu su ga poprilično nahvalili).
A i nova mašina iz 180 ccm izvlači 19.5 konja, s obzirom na masu (cca. 150 kg) pretpostavljam da se može bez problema nositi sa konkurencijom u klasi 250 (deklariranih 125 km/h), a i potrošnja bi mogla biti dosta mala.

Od mana koje sam ovako primjetio, malen prostor ispod sica, ne može niti integralka stati već polujetica, malen rezervoar (8.5L), no opet ovo potonje i nije neka mana ako mu potrošnja bude cca. 3-3.5L
 
jedimaster said:
Ima li tko to novo Aprilijino "čudo tehnike" što se reklamira ovih dana kao ludo po medijima. 200ccm , 19.5 ks , 2 mape rada...Eco i Sport  :shock: , 22.700 kuna! Sve navedeno izgleda dosta primamljivo...za tu lovu.

otiđi na mojskuter.com pa tamo raspravljaj  :B:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,164338.125.html

:njanja: :njanja: :poke: :poke:
 
alo..........pa takav skuter zaslužuje temu :wink:
samo mi je sumnjivo kako ga talijansko tržište nije apsolviralo - ko stvoren je za njih :)
 
liberty said:
alo..........pa takav skuter zaslužuje temu :wink:
samo mi je sumnjivo kako ga talijansko tržište nije apsolviralo - ko stvoren je za njih :)

Talijani nikad nisu volili Kineske proizvode, osim možda Kymcovog Agilitya koji je bio proizvod njihovog designerskog teama.
Ovaj Scarabeo pak krije porijeklo ko' zmija noge, ali i cijena i gume sve govore.
Glede mapa, da dvije su, ali Eco mapa je tu samo da zadovolji istoimene norme, dok je ona druga u biti normalna. Nešto slično kao i kod nove CBR1000RR gdje exup ventil nema "pravu" ulogu, več je tu samo da zadovolji propisane norme.
Po meni temu zaslužuje prvenstveno iz razloga što je njegova reklamna kampanja izuzetno agresivna i bazira se na cijeni, dok se nigdje i nikad, a pogotovo službeno ne može pronači pravo porijeklo ovog proizvoda.
 
joke said:
Talijani nikad nisu volili Kineske proizvode, osim možda Kymcovog Agilitya koji je bio proizvod njihovog designerskog teama.
Ovaj Scarabeo pak krije porijeklo ko' zmija noge, ali i cijena i gume sve govore.
Glede mapa, da dvije su, ali Eco mapa je tu samo da zadovolji istoimene norme, dok je ona druga u biti normalna. Nešto slično kao i kod nove CBR1000RR gdje exup ventil nema "pravu" ulogu, več je tu samo da zadovolji propisane norme.

gledam sad prodajne rezultate za 2009
tog scarabea je u 2009  prodano 4 puta manje od libertya 125
istina ne znam da li je cijele godine bio na tržištu

s druge strane:
malo mi se čini pretežak
i mene ta Kina smeta :?
 
U USA, gdje je u prodaji od 2008, dosta se raspravljalo o problemu gašenja, vjerujem upravo zbog uporabe na Eco mapi

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=151389
 
A i ja kad sam vidio cjenu u salonu sam ostao paf (da volim skutere takvih linija, ovog bi sigurno uzeo zbog smjesne cjene). Sad mi je tek jasno zasto je cjena takva.
 
pa sta ako se radi u kini? sta je losije kvalitete od drugih piaggio skutera? sta mislite da se ti skuteri rade u kini u nekoj garazi bez ikakvog nadzora?

jeftiniji je zbog jeftinije radne snage kao i recimo zip i drugi skuteri i to je to...
 
malaguti said:
pa sta ako se radi u kini? sta je losije kvalitete od drugih piaggio skutera? sta mislite da se ti skuteri rade u kini u nekoj garazi bez ikakvog nadzora?

jeftiniji je zbog jeftinije radne snage kao i recimo zip i drugi skuteri i to je to...

Ovo stoji, ali... da je piaggio grupacija zadovoljna s radom kineza vjerovatno bi puno vise modela prebacili u kinu pa bi imali jos bolje cjene... A ko zna mozda su ovi kineski i bolji od talijanskih (ipak kinezi rade sve zivo vec puno puno godina i sigurno su se usavrsili u svim poljima...).
Samo eto cudno mi je da je odabrano samo par modela koje se radi u kini (mislim da je i sportcity one isto kineski).
 
a eto piaggio nije zadovoljan kakvi su ti skuteri ali idalje ih tamo rade jer zele imati nekvalitetne skutere a samim tim i slabiju prodaju :mrgreen:
 
malaguti said:
pa sta ako se radi u kini? sta je losije kvalitete od drugih piaggio skutera? sta mislite da se ti skuteri rade u kini u nekoj garazi bez ikakvog nadzora?

jeftiniji je zbog jeftinije radne snage kao i recimo zip i drugi skuteri i to je to...

I ne samo to....vjerojatno u svim današnjim vozilima ima komponenata iz kine...koje savršeno obavljaju svoj posao....
 
BaDly said:
I ne samo to....vjerojatno u svim današnjim vozilima ima komponenata iz kine...koje savršeno obavljaju svoj posao....
na piaggio leader na zvonu kvacila lijepo pise tgb i nema nikakvih primjedbi...
 
Teško da može integralna, ali Jet sigurno može, što je Beverlyu nedostižno, tamo može jedino nehomologirana kaciga koja ne pokriva uši.

980_DSC_5953.JPG
 
pitanje koja stane i ovdje
jer je utor u sjedalu premali :?
po meni, koliko vidim - jet vjerovatno da, demi jet i ostale ne
obzirom mu vizir nije jako visok - steta sto ne stane jet s vizirom

ako je već tako - onda je na bev bolje rjesenje jer je makar prostor duguljast pa stane a4 ez da se presavija