Scarabeo 300 Special

Šteki said:
U prometnoj (ili knjižici vozila) mislim da je pisalo 120km/h. Po cajgeru ide do 130, nekad i preko. (ja sam 100kg)

Vozio sam davno beverly 200, Scarab bio definitivno udobniji i naravno brži, odnosno Scarab se manje muči na brzinama iznad 100.

kakvo iskustvo imas sa Scarabeom? Vidim da u potpisu imas "talijana sigurno vise ne.." :)
 
A ono, ima par stvarčica zbog kojih mi se zamjerio, jedna od najbezazlenijih je kvaliteta izrade, škripave plastike i tako to. Druga stvar je da zadnja felga ima tvornički loš odljev pa se nije mogla ni balansirati kad sam kupio novu gumu, ono halooo  :angry: :angry: (ok, to nisu velike brzine pa se apsolutno ništa ne osjeti ali....), pa je bilo nekih (skoro fatalnih :angry:) problema sa kočnicama gdje je više kriv servis Loris u KC nego sam skuter no eto.....talijana stvarno više neću!!
 
Ja vozim beveryja i ustvari sam jako sretan s njim ali mi fali ca. 20km/h maksimalne brzine kada idem van grada i stalno mi vrag ne da mira pa gledam novi skuter jer je moj 10 godina star.
Bijeli Scarabeo 300 mi se jako svidja a gledam i X-Maxa i novog Beverlyja (koji mi je malo naguran i ima manje prostora za noge od starog pa me to odbija)..

Ne svidja mi se recenica "fatalni problemi sa kocnicama"  :shock:
 
Posljedice su mogle biti fatalne, to sam mislio.

I ja sam bio zadovoljan sa bevom 200, no eto....
Gledam sad i ja x-maxa...ali 400 :mrgreen:, možda kad bude polovnih, ovako mi je preeeeskup....

Što se tiče kočnica, otkazale/propale i prednja i zadnja dok smo se žena i ja vozili :shock: :shock:. Moglo je biti svega, no sreća da je brzina bila cca 40km/h ali na hebačkoj nizbrdici. Ozljede nisu bile prevelike. Navodno zato jer nije mjenjano kočiono ulje u 4godine (a svaki servis u ovlaštenom napravljen, zadnji veliki u Lorisu u KC i opet ga ni oni nisu mjenjali  :angry: :angry: :angry: :angry:) pa je navuklo vlagu. E sad, vjerujem da je do ulja (a ne do samih kočnica) jer je naknadno sondom dokazano da je bilo loše.

Jer koliko se ja kužim, a iskreno ne kužim se baš, taj integralni sustav kočenja možda i nije najsretnije rješenje, eto baš zbog toga, ne otkaže samo prednja ili zadnja, nego obje (a tako nešto mislim da je baš i Joke spominjao da nije najsretnije riješenje).
 
Ja dapace mislim da je za prosjecnog vozaca skutera integralno kocenje super a u svjetskim okvirima prosjecni vozac maxi skutera jedva razlikuje volan od kotaca.
Ali, kakvo god kocenje bilo, ne smije otkazati a prica o tome kako je tekucina navukla vlagu su za malu djecu.

Ne mozes nikako pri brzini od 40km/h toliko zagrijati kocnice da se voda pretvori u paru a i dvije godine nije puno za tekucinu i mora bez problema normalno funkcionirati.
Bit ce da su mijenjali ulje a nisu dobro odzracili sistem pa peru ruke od svoje greske, gamad  :x

Ali da se vratim na temu, T-Max 400 mi nije los ali malo dobivam u odnosu na 250 jer se u 99% slucajeva vozim sam aregistracija je skupa...a i onaj auspuh mi toliko prokleto ruzan da ga nemrem smislit'  :?
Znam da se moze staviti drugi ali to jos vise dize cijenu i tako (pre) skupom skuteru.

Ali, da se ne lazemo, i meni su sve opcije otvorene. A zao mi je ko psu ostaviti Beverlyja jer mi je prirasao srcu i nikada me nije ostavioa jos uvijek ide ko blesav (u skuterskim mjerilima)
 
U tome i je stvar, kočiono nije NIKAD mjenjano. Imao sam sve račune od svih ovlaštenih servisa. I na tom zadnjem veeelikom servisu na računu NEMA kočionog ulja. Pa ti onda servisiraj u ovlaštenima i plaćaj masne pare za to, a onda skoro pogineš jer netko nije nešto napravio, a trebao je. Ne peru ruke od ničega jer gamad ni ne odgovara na mailove koje im šaljem zbog toga. U manualu od Scaraba lijepo piše izmjena kočionog OBAVEZNO SVAKE 2g.
Brzina je na sreću u tom trenutku bila samo 40 ali kažem na nizbrdici, no vožnja je prije toga trajala malo duže (bio je put na izlet) tako da se pregrijalo sve skupa.

Da, bojler od auspuha na xmaxu je rugoba velika, no nebi se bunio. Sad slijedi slatko njuškanje njuškalom :), dosta toga dolazi u obzir pa tako i da se tek slijedeće sezone nešto ubode.
 
Šteki said:
U tome i je stvar, kočiono nije NIKAD mjenjano. Imao sam sve račune od svih ovlaštenih servisa. I na tom zadnjem veeelikom servisu na računu NEMA kočionog ulja. Pa ti onda servisiraj u ovlaštenima i plaćaj masne pare za to, a onda skoro pogineš jer netko nije nešto napravio, a trebao je. Ne peru ruke od ničega jer gamad ni ne odgovara na mailove koje im šaljem zbog toga. U manualu od Scaraba lijepo piše izmjena kočionog OBAVEZNO SVAKE 2g.
Brzina je na sreću u tom trenutku bila samo 40 ali kažem na nizbrdici, no vožnja je prije toga trajala malo duže (bio je put na izlet) tako da se pregrijalo sve skupa.

Da, bojler od auspuha na xmaxu je rugoba velika, no nebi se bunio. Sad slijedi slatko njuškanje njuškalom :), dosta toga dolazi u obzir pa tako i da se tek slijedeće sezone nešto ubode.

Gledaj malo i Sloveniju.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7943177

Ovaj bi te npr. dosao na cestu u HR 4.400,00 a ipak je nesto drugo od 400tice  :wink:
 
Trenutno sam samo na mobu pa mi taj link izbaci samo njihovu stranicu, ne i nikakav model što predpostavljam da si htio da vidim. :misli:

No u svakom slučaju sam i na Slo pomislio da. Hvala  (y) (y)
 
Vidim da raspravljate o odnosu bev/scarabeo. Kad sam 2012 kupovao 250-tku, probao sam sve i svasta i mogu reci da mi se scarabeo u klasi 250/300 uz xmax najvise svidio sto se tice voznih osobina. Od beverlija je daleko cvrsci i vozniji, ali meni nikako nije legao onaj manji kotac iza...ali to je ionako subjektivno.

Maestral said:
Gledaj malo i Sloveniju.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7943177
Ovaj bi te npr. dosao na cestu u HR 4.400,00 a ipak je nesto drugo od 400tice  :wink:

Pa jel moguce?! Asimiliran si?  :mrgreen: :LOL:

 
Da, na usporednim testovima je bio bolji od Beva, čak prvi ili drugi u sporedbi sa konkurencijom ako se ne varam.Sjećam se u Moto Pulsu testa Scarabea 300 i naslova: "Vozne osobine kojih bi se posramili i pojedini motocikli".  Valjda onda i je tako.
 
Šteki said:
Da, na usporednim testovima je bio bolji od Beva, čak prvi ili drugi u sporedbi sa konkurencijom ako se ne varam.Sjećam se u Moto Pulsu testa Scarabea 300 i naslova: "Vozne osobine kojih bi se posramili i pojedini motocikli".  Valjda onda i je tako.

sigurno je tako, evo i ja kažem "Vozne osobine kojih bi se posramili i pojedini motocikli"

vjerojatno su mislili na jamahe ove 06 07 09 459




Srki
 
Aha....znači ako bi ja sad nakon Scaraba uzeo  mt07, u biti bi išao s konja na magarca jel!? :LOL:

A za onaj predhodni post, samo sam citirao MotoPuls. I ja teško mogu povjerovati u to.
 
pa ne bi ti neki kvalitativni skok to bio, taj 07 i nije motor, prije je jeftinjara bez plastika



Srki
 
Evo još jedan sezona je pred Scarabejcima :D

Nešto kalkuliram da bi isao na 500 ccm - ne bi imao nista protiv da to bude Scarabeo 500
 
    Evo danas napravljen veeeeliki servis (sam svoj majstor)

nec9ph.jpg
 
gdje si kupio kljuć za blokiranje variomata i po kojoj cijeni
hvala
 
teoitu said:
gdje si kupio kljuć za blokiranje variomata i po kojoj cijeni
hvala
Mislim da se može u Piaggio mreži kupiti pod rezervnim dijelovima...treba pitati i u Auto Kreši...