Scooter exhaust 2t zujalice :)

Glede centralne suste i malih sustica - ne gubis nista u krajnjoj, naime, o tim sustama ovisi samo start. Tvrđe suste i kvacilo hvata na vecim okretajima, mekse suste i hvata na manjim okretajima. Naravno, kad hvata na visim okretajima, start je zustriji, ali nemoj pretjerati s tvrdocom, jer ce u tom slucaju vozilo pri voznji 5-10 km/h "spaliti" kvacilo, pa ce biti veselja. :mrgreen: :? Mekse suste, i voznja na extra malim brzinama je fluidnija... Ukratko, to je to... :mrgreen:
(y)
 
biker4life said:
Glede centralne suste i malih sustica - ne gubis nista u krajnjoj, naime, o tim sustama ovisi samo start. Tvrđe suste i kvacilo hvata na vecim okretajima, mekse suste i hvata na manjim okretajima. Naravno, kad hvata na visim okretajima, start je zustriji, ali nemoj pretjerati s tvrdocom, jer ce u tom slucaju vozilo pri voznji 5-10 km/h "spaliti" kvacilo, pa ce biti veselja. :mrgreen: :? Mekse suste, i voznja na extra malim brzinama je fluidnija... Ukratko, to je to... :mrgreen:
(y)

Ispravak netočnog navoda;
Naime, centralna opruga kvačila obično se dijeli u dvije vrste opruga, onih jačih, i onih drugačije snage u određenom području rada.
Tako imamo one jednake dužine kao i originalne koje generalno imaju čvršču silu dužinom cijelog raspona okretaja motora(za osnovni tuning, sa ispuhom prigušnog tipa), te one krače i čvršče, koje nazivamo i racing, jer su namijenjene čvrščem stisku, ali samo u srednjem i gornjem rasponu okretaja motora(za racing tuning i kompresioni tip ispuha)
Ono što je bitno kod takve opruge je mogučnost da prejaka opruga svojim stiskom na stražnje remenice neda da se prednje remenice variomata otvore do kraja i samim time smanjuje max. brzinu (koja se postiže pri max. otvoru remenica variomata).
Druga negativna posljedica prejake opruge je povečano trenje na remenicama kvačila i samim time povečano trošenje, odnosno krači vijek pogonskog remena.
 
joke said:
Ispravak netočnog navoda;
Naime, centralna opruga kvačila obično se dijeli u dvije vrste opruga, onih jačih, i onih drugačije snage u određenom području rada.
Tako imamo one jednake dužine kao i originalne koje generalno imaju čvršču silu dužinom cijelog raspona okretaja motora(za osnovni tuning, sa ispuhom prigušnog tipa), te one krače i čvršče, koje nazivamo i racing, jer su namijenjene čvrščem stisku, ali samo u srednjem i gornjem rasponu okretaja motora(za racing tuning i kompresioni tip ispuha)
Ono što je bitno kod takve opruge je mogučnost da prejaka opruga svojim stiskom na stražnje remenice neda da se prednje remenice variomata otvore do kraja i samim time smanjuje max. brzinu (koja se postiže pri max. otvoru remenica variomata).
Druga negativna posljedica prejake opruge je povečano trenje na remenicama kvačila i samim time povečano trošenje, odnosno krači vijek pogonskog remena.

:naklon: :naklon: (y)
 
Zahvaljujem na opširnom odg. Naručili smo komplet opruga pa će se nači unutra i one prave. Ni ja nebi volio da motor kreče ko iz pračke, mada imam 100-105 kg... :)
 
joke said:
Zar se opruge kvačila i utezi ne dobivaju sa Leom  :misli:

Dobiva se, ali kako mi je skut serijala mehaničar mi predlaže lakše roline i tvrde šušte da se prvo dobro razvrti pa krene.
 
Upravo suprotno, one koje se dobivaju sa ispuhom su namijenjene serijskom skuteru, a ukoliko je pojačan mora se mijenjati jačina opruga(na slabije) i težina utega(na teže).
 
Pa logika je i tu ista, samo čemo mi staviti koji gram lakše roline od onih koje dodu sa spuhom i malo tvrde opruge, opet od onih koje dodu sa spuhom. Idem na povjerenje...
Kune se da je ''doktorirao'' na Piaggio mašinama i da se ne brinem.
 
joke said:
Variomatski prijenos je znanost, i to ne egzaktna, odnosno pravila nema, praksa je najbolja vodilja
e praksa da,zaustavi par nabrijani skutera 50ccm i koji bude imao rolice 5 ili vise grama i koji ne bude imao sustice plave ili crvene ja cu svaki dan pisati po forumu joke je kralj :mrgreen: na serijalu idu 5-6g ovisno o skuteru, a nitko nece stavit teze rolice uz kit recimo 7g,bez obzira sta je skuter sa kitom jaci ali svejedno ce trebati jako dugo da se razvrti,koliko god lagane rolice i tvrde suste skracivale vijek trajanja masine/kvacila opet ih svi stavljaju,jer zele da kad stave kit da se to vrti,skace,otima  :mrgreen: a ne da kad sjednu dvojica na skuter da nemoze uzvuc...
 
Rekao bih da je to jako povezano s godinama vozača, jer postoje i oni, redom pametniji i zreliji, koji jednostavno žele isti ili jako sličan, ali jači i brži skuter, bez ikakvih promjena u uključivanju kvačila i broju okretaja motora.

Skužit češ za 10-ak godina  :mrgreen:
 
krivo,opet...takvi zreliji ne da ne zele da skuter vristi nego ne zele uopce tunirati skuter 50ccm nego jednostavno kupe jaci....
 
malaguti said:
krivo,opet...takvi zreliji ne da ne zele da skuter vristi nego ne zele uopce tunirati skuter 50ccm nego jednostavno kupe jaci....

Je, ti sigurno znaš bolje od mene  :LOL:
 
joke said:
Je, ti sigurno znaš bolje od mene  :LOL:
uh kako je netko umisljen :?
krivo opet,ne neznam,ali isto tako ne mislim da znam sve najbolje za razliku od tebe!!!! mislis da se svi moraju sloziti na svaki tvoj post i da si uvijek u pravu...je da kako da ne :mrgreen:
 
Pa vjerovatno si onda ti umjesto mene prije 10-ak godina vozio utrke skutera i pobijeđivao, te uređivao rubriku "tuning skutera" u Motopulsu. :misli:

Get real, što bi Ameri rekli. 8)
 
malaguti said:
uh kako je netko umisljen :?
krivo opet,ne neznam,ali isto tako ne mislim da znam sve najbolje za razliku od tebe!!!! mislis da se svi moraju sloziti na svaki tvoj post i da si uvijek u pravu...je da kako da ne :mrgreen:
  8)
 
da li neko zna kako mogu napraviti ovaj auspuh? hocu da ga napravim zbog stylinga jer na gileri runner extra izgleda....
evo sta imam o njemu
http://img264.imageshack.us/img264/9004/sp3scamatic.jpg
http://img682.imageshack.us/img682/600/lineagp9big.jpg
https://www.leovinceusa.com/schematics/large/DT-7492.pdf
ako moze pomocc da to napravim do februara i da do tad sklopim skuter....

Prvo popuni profil...
 
Nije li ga lakse kupit a vjerovatni i jeftinije