Scooter exhaust 2t zujalice :)

vickodu said:
Nije li ga lakse kupit a vjerovatni i jeftinije
definitivno,novi kosta cca 1100kn,a tu kod nas bi ga mogao napraviti kucelj,ali nebi ga radio za neku sicu,mozda bi bio mrvicu jeftiniji,al original leovince je daleko bolji i nemas straha da ce inox pozutiti jer ce ga kucelj od inoxa napravit,i nemas straha da ce skuter ici katastrofa jer ipak se radi o 2t 50ccm,sto se tice tih homemade auspuha onda za 4t su ok ali za 2t i jos sa tako slabom masinom :?
 
malaguti said:
definitivno,novi kosta cca 1100kn,a tu kod nas bi ga mogao napraviti kucelj,ali nebi ga radio za neku sicu,mozda bi bio mrvicu jeftiniji,al original leovince je daleko bolji i nemas straha da ce inox pozutiti jer ce ga kucelj od inoxa napravit,i nemas straha da ce skuter ici katastrofa jer ipak se radi o 2t 50ccm,sto se tice tih homemade auspuha onda za 4t su ok ali za 2t i jos sa tako slabom masinom :?



nijedan nije dobar........samo onaj koji izradiš i podesiš prema mašini...... (y)
 
malaguti said:
ja na 50ccm 2t nebi nikad stavio homemade auspuh...


zašto??????


da imaš mjere, konuse i kontrakonuse napraviš po nekom originalu......a centralni dio središ, kako ti odgovara za tvoj motor......pa čak to možeš i prepraviti na nekom auspuhu, i sigurno će biti bolje nego što je original......
 
moze se napravit ali ja nebi to radio jer auspusi za 50ccm 2t nisu skupi,leovince,giannalli,arrow...
 
malaguti said:
moze se napravit ali ja nebi to radio jer auspusi za 50ccm 2t nisu skupi,leovince,giannalli,arrow...


nisu, ima odličnih polovnih, za malo para......ljudi ih poklanjaju..... (y)


al taj centralni dio se napravi na 2 vijka, te mjenjaš dužinu, i tako tražiš ono optimalno prema svom motoru.......i to je prava stvar, ako želiš napraviti motor na 99%.......što nemožeš dobiti sa nitijednim auspuhom što si nabrojao......
 
Glavna tema za 2t auspuhe kao sto ima za 4t,a moze se otvorit i nova tema za pitanje oko nekog auspuha ili neku novost u vezi auspuha,pa ce tema nakon nekog vremena biti spojena sa ovom glavnom :wink:
 
al taj centralni dio se napravi na 2 vijka, te mjenjaš dužinu, i tako tražiš ono optimalno prema svom motoru.......i to je prava stvar, ako želiš napraviti motor na 99%.......što nemožeš dobiti sa nitijednim auspuhom što si nabrojao......
[/quote]
jednom napravio!  centralni dio je bio u dva dijela u dosjedu i mogao se izvlačit...dok nije jednom izletio i nikada ga više nisam našao
..taj sistem imaju neki trkaći gliseri
 
yatasaki said:
al taj centralni dio se napravi na 2 vijka, te mjenjaš dužinu, i tako tražiš ono optimalno prema svom motoru.......i to je prava stvar, ako želiš napraviti motor na 99%.......što nemožeš dobiti sa nitijednim auspuhom što si nabrojao......

jednom napravio!  centralni dio je bio u dva dijela u dosjedu i mogao se izvlačit...dok nije jednom izletio i nikada ga više nisam našao
..taj sistem imaju neki trkaći gliseri


bez toga, nema 100%..........a imati i takav auspuh i s njim voziti utrku, jer svaka staza zahtjeva drugu podešenost, pa imaš jedan auspuh s kojim vršiš razne kombinacije, u odnosu na motor.......te negubiš vrijeme u mjenjanju auspuha, samo 2 vijka i gotovo.......

a jesi vidio možda auspuh od onih mali aviona????? ......moram pronaći sliku, zanimljivo rješenje......
 
yatasaki said:
al taj centralni dio se napravi na 2 vijka, te mjenjaš dužinu, i tako tražiš ono optimalno prema svom motoru.......i to je prava stvar, ako želiš napraviti motor na 99%.......što nemožeš dobiti sa nitijednim auspuhom što si nabrojao......

jednom napravio!  centralni dio je bio u dva dijela u dosjedu i mogao se izvlačit...dok nije jednom izletio i nikada ga više nisam našao
..taj sistem imaju neki trkaći gliseri

I oprugu, te sajlu kojom u vožnji možeš mjenjat volumen ispuha.
 
...spoji se s centralom i ona sama podešava reflekcijsku dužinu te pegla (produljuje) područja momenta, snage i okretaja
i onda imaš ,recimo, 4 reze na 500 ccm- rani moment jawe350 ..i dalje mašti na volju :mrgreen: