Scooter exhaust 2t zujalice :)

dani83

Active member
je se dobije šta na sanzi stavljanjem samo nekog sportskog auspuha na gileru od 50ccm?
 
da, ali po novom moraš imati blokadu... pa ti ništa ne vrijedi...  :jesus:
 
zakon je napravljen da se kriši, radje ču ga regovat ko motor ak se može nego se vuć 43 kolko mi je išo s blokadom.
 
imam A kategoriju od 16 godine, trebo sam dobit skutera sa 16 pa mi je stara uplatila odma A kategoriju, al od skutera nije bilo ništa zbog financijskih mogućnosti.
 
strasilo said:
za to ti onda treba i A kategorija...  (y)
Treba i velika tablica, odnosno atest napraviti da bi je dobio
 
dani83 said:
je se dobije šta na sanzi stavljanjem samo nekog sportskog auspuha na gileru od 50ccm?
Za snagu prvo i osnovno je kit 70cc pa onda dalje šta te volja
Malossi ghisa 1200 kuna
Malossi mhr replica 1500 kuna
 
kit još auspuh da uzmem kolko bi mi brže išo i jel bi dobio šta na ubrzanju? auspuh isto košta 1000-1500kn?
 
ako staviš kit i auspuh, počni razmišljati i o kočnicama i ovjesu  (y)
 
dani83 said:
kit još auspuh da uzmem kolko bi mi brže išo i jel bi dobio šta na ubrzanju? auspuh isto košta 1000-1500kn?
Stavi auspuh za početak, leovince zx ili rr ako misliš kasnije stavljat kit, jer ovaj prvi je više za serijski skuter, dok je rr i za base kit dobar. Možda da staviš malossi multivar 2000. Ako je dobro uštelano trebal bi dobit preko 10 km/h krajnje.
Nisi naveo o kojem se modelu skutera radi.
 
Gilera runner rr
 
Daj sad malo zbroji koliko te sve to košta pa + atest + teh. pregled za veliku tablicu= neki polovni skuter od 250 ccm, i nemaš nikakve zajebancije.
Kaj ste toliko napeli za ta mala prdekala. :palacdolje:
 
veliki said:
Daj sad malo zbroji koliko te sve to košta pa + atest + teh. pregled za veliku tablicu= neki polovni skuter od 250 ccm, i nemaš nikakve zajebancije.
Kaj ste toliko napeli za ta mala prdekala. :palacdolje:

Ma ali nije gušt s malom tablicom progutat vxr200  :misli: :mrgreen:

E da i na polovni skuter promijeniš sve i više se isplati nego kupit neki skuter do 250ccm  :mrgreen:

P.S.: 5000kn uložit u skuter i imaš zweRR  :mrgreen:
 
dani83 said:
Gilera runner rr
Probaj si poštelat karb, tako da makneš onaj limić na ulazu za zrak (ako nisi) i staviš diznu 64 + malossi red sponge. Trebal bi dobit dosta više snage nego sa standard set up- om (y)
 
strasilo said:
da, ali po novom moraš imati blokadu... pa ti ništa ne vrijedi...  :jesus:
ima i za to lijeka...uzet el.blokadu ili se hebat oko sajle gasa...

najbolje ti je stavi multivar i leovince rr i budi miran...jer kad stavis kit tada se vucu i ostale gluposti i odo to u nedogled a ako nisi fin.dobro potkovan e bit ce ti tesko...
 
veliki said:
Daj sad malo zbroji koliko te sve to košta pa + atest + teh. pregled za veliku tablicu= neki polovni skuter od 250 ccm, i nemaš nikakve zajebancije.
Kaj ste toliko napeli za ta mala prdekala. :palacdolje:

polovni mi je bad uzimat jer se ne kontam i uzeo bi neki drlog, a i nisam nikad vozio motor osim u autoškoli prije 6 god. ak se to može nazvat vožnjom i skutera što sam nekad dobio djir od lege, tak da sjest na nešt od 250ccm s nikakim iskustvom a volit stisnut gas nije baš pametno, sad sam si konto prodat ovog i nadoplatit nešt za gileru od 180 ili 200ccm, malo sam gledo cijene polovnih ne znaju šta bi tražili za 125ccm 2002 ili 1 traži lik 2000e, slučajno vidio u lausu polovni isti ko i moj 50ccm godinu dana star ako fol ima 1000km na satu nešt više od 15000kn a ja novog platio 17 prije mjesec i pol, znaći ja bi trebo stavit da ga prodajem za 18500 i dat ga za 18000?
 
dani83 said:
polovni mi je bad uzimat jer se ne kontam i uzeo bi neki drlog, a i nisam nikad vozio motor osim u autoškoli prije 6 god. ak se to može nazvat vožnjom i skutera što sam nekad dobio djir od lege, tak da sjest na nešt od 250ccm s nikakim iskustvom a volit stisnut gas nije baš pametno, sad sam si konto prodat ovog i nadoplatit nešt za gileru od 180 ili 200ccm, malo sam gledo cijene polovnih ne znaju šta bi tražili za 125ccm 2002 ili 1 traži lik 2000e, slučajno vidio u lausu polovni isti ko i moj 50ccm godinu dana star ako fol ima 1000km na satu nešt više od 15000kn a ja novog platio 17 prije mjesec i pol, znaći ja bi trebo stavit da ga prodajem za 18500 i dat ga za 18000?
ma najbolje ti e prodaj to i uzmi nesto2004t jer taj motor nije tplko jako agresivan za razliku od 180sp(fxr)sa kojeg su se sjebli i iskusni skuterasi...125-nemoj pomisljat rade razliku para ulozi u taj i imas nesto a ne ono vozit...vx mi je doslovno za zenke skuter---
 
I ja se slažem,,,uzmi polovni 200 ili 2504T i nemreš fulat. A i ne lete ko ludi, da se s njim jako dobro voziti... (y)
 
Poggiali said:
Stavi auspuh za početak, leovince zx ili rr ako misliš kasnije stavljat kit, jer ovaj prvi je više za serijski skuter, dok je rr i za base kit dobar. Možda da staviš malossi multivar 2000. Ako je dobro uštelano trebal bi dobit preko 10 km/h krajnje.
Nisi naveo o kojem se modelu skutera radi.
a da..tako sm i aj nekoć davno počeo..prvo RR navuko..onda variomat topov..onda kasnije promjenio i radilicu i kit stavio i veći karburator..i svee te neke dumine..onda mi je puko film i samo sam vratio 50 kubika i bog! (y)
 
probo sam juće od lege skuter isto gileru sam on ima auspuh neki ne znam koji, puno bolje ubrzava nego moj i kaže da mu ide 90, to bi mi bilo sasvim dovoljno, njaviše me i jebe to ubrzanje.