Treba i velika tablica, odnosno atest napraviti da bi je dobiostrasilo said:za to ti onda treba i A kategorija...
Za snagu prvo i osnovno je kit 70cc pa onda dalje šta te voljadani83 said:je se dobije šta na sanzi stavljanjem samo nekog sportskog auspuha na gileru od 50ccm?
Stavi auspuh za početak, leovince zx ili rr ako misliš kasnije stavljat kit, jer ovaj prvi je više za serijski skuter, dok je rr i za base kit dobar. Možda da staviš malossi multivar 2000. Ako je dobro uštelano trebal bi dobit preko 10 km/h krajnje.dani83 said:kit još auspuh da uzmem kolko bi mi brže išo i jel bi dobio šta na ubrzanju? auspuh isto košta 1000-1500kn?
veliki said:Daj sad malo zbroji koliko te sve to košta pa + atest + teh. pregled za veliku tablicu= neki polovni skuter od 250 ccm, i nemaš nikakve zajebancije.
Kaj ste toliko napeli za ta mala prdekala. alacdolje:
Probaj si poštelat karb, tako da makneš onaj limić na ulazu za zrak (ako nisi) i staviš diznu 64 + malossi red sponge. Trebal bi dobit dosta više snage nego sa standard set up- omdani83 said:Gilera runner rr
ima i za to lijeka...uzet el.blokadu ili se hebat oko sajle gasa...strasilo said:da, ali po novom moraš imati blokadu... pa ti ništa ne vrijedi... :jesus:
veliki said:Daj sad malo zbroji koliko te sve to košta pa + atest + teh. pregled za veliku tablicu= neki polovni skuter od 250 ccm, i nemaš nikakve zajebancije.
Kaj ste toliko napeli za ta mala prdekala. alacdolje:
ma najbolje ti e prodaj to i uzmi nesto2004t jer taj motor nije tplko jako agresivan za razliku od 180sp(fxr)sa kojeg su se sjebli i iskusni skuterasi...125-nemoj pomisljat rade razliku para ulozi u taj i imas nesto a ne ono vozit...vx mi je doslovno za zenke skuter---dani83 said:polovni mi je bad uzimat jer se ne kontam i uzeo bi neki drlog, a i nisam nikad vozio motor osim u autoškoli prije 6 god. ak se to može nazvat vožnjom i skutera što sam nekad dobio djir od lege, tak da sjest na nešt od 250ccm s nikakim iskustvom a volit stisnut gas nije baš pametno, sad sam si konto prodat ovog i nadoplatit nešt za gileru od 180 ili 200ccm, malo sam gledo cijene polovnih ne znaju šta bi tražili za 125ccm 2002 ili 1 traži lik 2000e, slučajno vidio u lausu polovni isti ko i moj 50ccm godinu dana star ako fol ima 1000km na satu nešt više od 15000kn a ja novog platio 17 prije mjesec i pol, znaći ja bi trebo stavit da ga prodajem za 18500 i dat ga za 18000?
a da..tako sm i aj nekoć davno počeo..prvo RR navuko..onda variomat topov..onda kasnije promjenio i radilicu i kit stavio i veći karburator..i svee te neke dumine..onda mi je puko film i samo sam vratio 50 kubika i bog!Poggiali said:Stavi auspuh za početak, leovince zx ili rr ako misliš kasnije stavljat kit, jer ovaj prvi je više za serijski skuter, dok je rr i za base kit dobar. Možda da staviš malossi multivar 2000. Ako je dobro uštelano trebal bi dobit preko 10 km/h krajnje.
Nisi naveo o kojem se modelu skutera radi.