Scrambler

Motorin je ok ali nema bas nikakve veze sa scramblerima, osim imena koji su mu dali u marketingu.

Ducati je ima scramblera (250 i 350) ali davno.
 
Scrambler 1100 je ludilo. Može brža vožnja po magistrali, može tramakavanje po gradu, može put od par dana, može makadam. Nije u ničemu najbolji, ali je u svemu više nego dobar.

Da nemam zmiju u novčaniku, vjerojatno bi ga uzeo.

e, poskoci izlaze vanka bas nekako u ovo vrime :mrgreen:


takav kakav je, kod makadama bi mu satra kiler i cijevi od auspuha u 5 minuti.
 
Motorin je ok ali nema bas nikakve veze sa scramblerima, osim imena koji su mu dali u marketingu.

Ducati je ima scramblera (250 i 350) ali davno.

Meni to nije bitno, jedino me scramblerski izgled zanima.
Želim lagan, jednostavan motor, 50ak-100ks, klasičnog izgleda s okruglim farom, koji mogu servisirat najdalje u STu.
U principu mi je zanimljiv čak i ovaj najmanji dukac, sixty2.
 
Motorin je ok ali nema bas nikakve veze sa scramblerima, osim imena koji su mu dali u marketingu.

Ducati je ima scramblera (250 i 350) ali davno.
Vjerojatno je tako.... za to imaju onaj desert sled.
No opet..... i taj icon je esencija motora..... zračnjak, lagan s niskim težištem, bez nepotrebne elektronike (osim sad novog 2023).....
Ja sam par puta probavao..... xr pa na scramblera..... i iako je scrambler truba za xr-a, nevjerojatno je kolko ti se razvuče osmijeh od uha do uha, bez obzira što su performanse u odnosu na xr zanemarive..... ali si nekako vozački bliže toj esenciji motora..... jednostavnost