FUMFO5 said:
U 80% slucajeva pocne pokazivati brzinu nakon desetak minuta voznje, nekada radi od strata, a nekada proradi pa par trenutaka pokazuje pogresno (tipa vozim 90, pa padne na 7,16,9, a motor ide i dalje 90) - pa prestane raditi(tj pokazuje 0)
Moguće da je do senzora,meni je samo par puta pala kazaljka I onda je sta raditi.Ne razumin se u elektroniku puno ali san gleda kako je mestar meni ispita I rijesija nedoumicu.Pogledaj u service manualu koje vridnosti mora davati ispravan senzor (kod Horneta 900 senzor mora pokazivati pri prolasku zupčanika 0-5V ).Skini poklopac filtera zraka (napravi si prostora za rad) i uz sam airbox mora biti konektor od senzora(ubodi mjerni uređaj),upali motor,vrti lagano kolo i on ti mora davati 0-5-0-5-0-5 V (prolaskom svakog zuba zupčanika on mora okinuti ispravan napon).Ukoliko daje nesto drugo tj.ne moze doci do 5 ili koliko ti vec manual nalaze onda je on u banani.Moj je recimo ima cilo vrime 5V (kao da je "zalipija").Najbolje pritresi ima li ko od frendova ustupiti jedan na test I taj spojis na konektor,lagano prolazis iznad njega kacavidom pa usporedis koje vridnosti daje tvoj a koji taj ispravan.Mi smo uspili zaminiti senzor bez skidanja airboxa,makli smo criva I kablove koji su smetali,otpustli sarafe koji nose airbox I polugom ga kargali par cm,dovoljno da mozes uci s alatom I otpustiti ga.
Ovaj način ispitivanja mi nitko nije zna reći dok nisan doša do čovika koji je inžinjer elektrotehnike a jos vozi i voli motore pa se često igra sa strujom po njima.Spasija je situaciju jer bi u suprotnom kupova dio po dio I minja dok nebi nasa u cemu je problem...
Na pocetku teme imas slike senzora,pogledaj kako izgleda I usporedi sa svojim,virujen da su isti jer je takav tim isa na neka godista Horneta 600,sva godista Horneta 900,Cb1300,Cbr 919,929,954 itd...
Sve je to isti senzor a oem broj artikla se kod svih razlikuje
P..S. Na slikama je screenshot manuala od Horneta 900
Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk