Serdarević-R TECH(Ispušni lonci za sve 4T skutere)

Ova izjava ako vrijedi za tamuburini i sl. ne stoji kod skutera. Oni imaju uzročno posljedičnu vezu u otporu koji ispuh stvara pri pračenju rada variomata, odnosno nesmije se izlaz zraka napraviti otvorenijim od brzine otvaranja variomata, inače treba variomat olakšati, što daje malo ubrzanje, ali oduzima i krajnju brzinu.
Sve ovo kod normalnog motocikla rejšivo je s malo kasnijim ospuštanjem ručke kvačila, ali kod skutera je mnogo teže
Ostala dva proizvođača iz HR, Deak i Shacal su se dobrano namučili prije nego što su dobili ionako bijedne rezultate sa svojim proizvodima. Inače pojam"za sve 4T skutere" nemože se nikako vezati samo uz prigušni lonac, jer male zapremnine 4T skutera (125) uopče nemaju nikakav efekt sa izmjenom ispušnog lonca osim buke.
U svakom slučaju mislim da bi probni stol trebao biti stavka u izradi ovih ispuha, a za pohvalu je vaš tri-oval dizajn, koji zasigurno najbolje prati moderno oblikovane skutere kakvi su danas na tržištu.
U slučaju da vam je potrebna nekakva pomoć ili savjeti slobodno se javite na pp, agregati koji su najviše zastupljeni na HR tržištu su ionako večinom Piaggio proizvodnje.

p.s. treba bi slip on za Hayabusu, cijena i rok isporuke, kupac čeka ko ozebao sunce
 
Bit će test uskoro u jednim moto časopisu,pa čemo se potrudit da testiramo naš lonac i na 4T skuterima.
Uz tri oval i oval do zime izlaze novi modeli četri i šest ovali i da smo jedini HR proizvođači koji proizvode u ful titan varijanti što se odnosi i na slip on cijev od titana.
Što se tiće snage to se dogovaramo s mušterijom dali oće startnu brzinu ili krajnju.
 
bilo bi lijepo kad bi se na motorima.hr napravio test auspuha proizvedenih u hr,posebno za skutere a posebno za motore,da znamo kome dat pare i za šta..ja bi prvi kupio hr proizvod,naravno ako nudi ono šta želim.
a proizvođačima bi bilo u cilju dat spuh na test,zna se zbog čega..
test se može slobodno napravit na mom z750 jer i tako želim znat koji je naj auspuh za njega..
 
Stavija sam ovaj auspuh sa vrha na Beverly 500, i oduševljen sam, zvuk je prestrašan, kao što sam i htio, auspuh je kraći od serijskog za 15 cm, i toliko kila lakši  :D
Motor je živnuo prestrašno, ubrzanje do 100 mu je bilo 8 sec, sad je ispod 7, na krajnjoj gotovo da ništa nije izgubijo, jedina stvar je što motoru treba duže vrijeme da se ugrije, prezadovoljan sam auspuhom, ali nitko u Splitu pa i šire nije kad prođem  :), potrošnja se pomakla na više, ali neznačajno, 10 kilometara pređete manje sa sto kuna goriva, imate garanciju sljedećih 20000 km ili 2 godine ako vam se bilo šta desi, naljepnica se odlipi, dobijete novi auspuh, ovde vam je na ovom forumu link za snimku pa pogledajte (poslušajte), ali uživo je to prestrašno.  SERDAREVIĆ R-TECH WRC  (y) (y) (y)

http://rapidshare.de/files/36147870/Beverly_500.WMV.html

 
(y) Zakon sve osim zadnjih par sekundi oko stadiona. Trebao si sve u for gasu proć  :jesus:
Aj doleti do Piaggia od 8.30-17 da ga vidim uživo
 
pa bija sam neki dan, kupit sajlu od celera novu jer mi je pukla od ovih debilnih cesta po Splitu, ako ga ne prodam, naletit ću.
 
a eto sranje, proda se Beverly, ali bez auspuha, preša je čitavih 100 km  :D
Pa ako je ko zainteresiran za njega ima garanciju dvi godine, bija sam u Nike u Piaggia, on ga je vidio i čuo, uživo je puno glasniji nego na snimci.
 
tko ga kupi neće pogriješit