Servis u ovlaštenom servisu (BMW) - garancija

Da. Radilo se o provjeri ventila na 1200 vodenom boxeru; nisu imali alat za zakljucavanje bregastih, iako on treba samo kada se skidaju bregaste zbog zamjene plocica. A moze se komotno i bez njega.
Isto je bilo i za zamjenu ulja u viljuskama.

Zato sada za XR-a (gdje je kontrola ventila dosta slozenija) trazim ovlasteni koji ima znanje, iskustvo i potrebni alat da to odradi kako treba.
Da motor nije u garanciji odradio bi sve sam, ali ovako sam nazalost prinudjen na ovlasteni
Probaj pitati u Novema Nova, nisam tamo nikad ništa radio s mehaničke strane ali kum je kod njih odradio servis s provjerom ventila. Nije htio ić Slovencima, inače mu je XR (stari model) tamo održavan bio(bivši vlasnik) Tako da znam da su mu oni tamo odradili.
 
Da. Radilo se o provjeri ventila na 1200 vodenom boxeru; nisu imali alat za zakljucavanje bregastih, iako on treba samo kada se skidaju bregaste zbog zamjene plocica. A moze se komotno i bez njega.
Isto je bilo i za zamjenu ulja u viljuskama.

Zato sada za XR-a (gdje je kontrola ventila dosta slozenija) trazim ovlasteni koji ima znanje, iskustvo i potrebni alat da to odradi kako treba.
Da motor nije u garanciji odradio bi sve sam, ali ovako sam nazalost prinudjen na ovlasteni
Kontrolu napravi sam i ne govori nikome, ako triba štelovat onda vodi u servis neka kontroliraju i našteluju pa posli servisa opet kontroliraj.🤔
 
Probaj pitati u Novema Nova, nisam tamo nikad ništa radio s mehaničke strane ali kum je kod njih odradio servis s provjerom ventila. Nije htio ić Slovencima, inače mu je XR (stari model) tamo održavan bio(bivši vlasnik) Tako da znam da su mu oni tamo odradili.
Mora biti ovlasteni BMW servis (motor je pod garancijom), a koliko znam Novema to nije.
Zato sam pitao kakav je Tomic u Splitu jer mi je on sljedeci najblizi.
Imam jos vremena i kilometara do tog servisa, a krajnja alternativa je Slovenija
 
Da. Radilo se o provjeri ventila na 1200 vodenom boxeru; nisu imali alat za zakljucavanje bregastih, iako on treba samo kada se skidaju bregaste zbog zamjene plocica. A moze se komotno i bez njega.
Isto je bilo i za zamjenu ulja u viljuskama.

Zato sada za XR-a (gdje je kontrola ventila dosta slozenija) trazim ovlasteni koji ima znanje, iskustvo i potrebni alat da to odradi kako treba.
Da motor nije u garanciji odradio bi sve sam, ali ovako sam nazalost prinudjen na ovlasteni
Ne mogu vjerovati da nisu imali alat i da nisu znali odraditi osnovne stvari, svašta. Pa koji je to servis ?
 
A ne znam onda sta se cudimo sto nece nitko da radi.
To ti je normalno kod "naših gazda". Plaće nikakve a htjeli bi najbolje radnike.Što je najgore naplaćuju uslugu svojih firmi kao da su u Njemačkoj a radnike plaćaju nikako a i ljudi koji koriste njihove usluge su ti ljudi koje nikako ne plaćaju. Nema onoga cijene kao u Njemačkoj pa i plača tolika
 
To ti je normalno kod "naših gazda". Plaće nikakve a htjeli bi najbolje radnike.Što je najgore naplaćuju uslugu svojih firmi kao da su u Njemačkoj a radnike plaćaju nikako a i ljudi koji koriste njihove usluge su ti ljudi koje nikako ne plaćaju. Nema onoga cijene kao u Njemačkoj pa i plača tolika
Meni se cini da polako sazrijevas. Jos godinu max pa ces i ti ovamo 😄
Ajd pozuri to malo da udaramo po gasu po Schwarzwaldu 😄
 
  • Haha
Reactions: Nero and Dene
To ti je normalno kod "naših gazda". Plaće nikakve a htjeli bi najbolje radnike.Što je najgore naplaćuju uslugu svojih firmi kao da su u Njemačkoj a radnike plaćaju nikako a i ljudi koji koriste njihove usluge su ti ljudi koje nikako ne plaćaju. Nema onoga cijene kao u Njemačkoj pa i plača tolika
Nije baš tako...Kod nas je sat rada s pdv-om od 250 do 300 kn, a vidio sam račune radnog sata u Njemačkoj..Od 80 do 100 eura najmanje...Nudili smo u Suzuki servisu stvarno veliku plaću za naše uvjete, svaka subota slobodna i ništa. Mjesecima...Nema kvalitetnih mehaničara slobodnih..
Tko vrijedi, radi za sebe..Ili na crno ili otvori garažu...
Neki su otišli vani...A većina ovih što se javi za posao, niti su završili za mehaničara, niti šta znaju o mehanici..Kao, lako ćemo..
A ti imaš ovlašteni servis, moraš obučit, školovat servisere,opremit servis, kupit spec.alate, programe, dijagnostike, slati servisere na obuku , plačat hotele i hranu, osigurat sredstva za garancijske popravke itd...
I na kraju balade ti dolaze samo ljudi dok su pod garancijom, kad sami ne znaju dijagnosticirat i popravit kvar, ili kad njihov neovlašteni mehaničar nema dijagnostiku ili ideju kako dalje...
Ovlaštena prodaja i servis je ogromna mašinerija koju treba podmazivati, a kod nas je premalo kupaca motora i korisnika servisa da bi mazalica bila puna...
 
Nije baš tako...Kod nas je sat rada s pdv-om od 250 do 300 kn, a vidio sam račune radnog sata u Njemačkoj..Od 80 do 100 eura najmanje...Nudili smo u Suzuki servisu stvarno veliku plaću za naše uvjete, svaka subota slobodna i ništa. Mjesecima...Nema kvalitetnih mehaničara slobodnih..
Tko vrijedi, radi za sebe..Ili na crno ili otvori garažu...
Neki su otišli vani...A većina ovih što se javi za posao, niti su završili za mehaničara, niti šta znaju o mehanici..Kao, lako ćemo..
A ti imaš ovlašteni servis, moraš obučit, školovat servisere,opremit servis, kupit spec.alate, programe, dijagnostike, slati servisere na obuku , plačat hotele i hranu, osigurat sredstva za garancijske popravke itd...
I na kraju balade ti dolaze samo ljudi dok su pod garancijom, kad sami ne znaju dijagnosticirat i popravit kvar, ili kad njihov neovlašteni mehaničar nema dijagnostiku ili ideju kako dalje...
Ovlaštena prodaja i servis je ogromna mašinerija koju treba podmazivati, a kod nas je premalo kupaca motora i korisnika servisa da bi mazalica bila puna...
Nisam napisao za vaš servis nego općenito,uvijek u svemu ima izuzetaka.
Što se tiče ovoga,kupiti alat, dijagnostiku.... ljudi na kraju sami otvore svoje servise i sve to kupe i zarađuju puno više po satu ali ne trebaju plaćati sa svojim servisom gazdina putovanja po svijetu,nove aute, zaposlene rođake itd.
Zastupnik koji prodaje 10 auta mjesečno ima zaposleno preko 5 ljudi u komercijali (rođaka), pa još par na nekim mjestima tipa šef garaže ili voditelj nabave itd i onda na kraju na poslu gdje bi mogli raditi 2 mehaničara i još maksimalno 3 ljudi firma ima 15 zaposlenih,i onda još troškovi velikih gazda i onda se sve to pokuša naplatiti od par servisa dnevno. Normalno da nema love za mehaničare
 
Nije baš tako...Kod nas je sat rada s pdv-om od 250 do 300 kn, a vidio sam račune radnog sata u Njemačkoj..Od 80 do 100 eura najmanje...Nudili smo u Suzuki servisu stvarno veliku plaću za naše uvjete, svaka subota slobodna i ništa. Mjesecima...Nema kvalitetnih mehaničara slobodnih..
Tko vrijedi, radi za sebe..Ili na crno ili otvori garažu...
Neki su otišli vani...A većina ovih što se javi za posao, niti su završili za mehaničara, niti šta znaju o mehanici..Kao, lako ćemo..
A ti imaš ovlašteni servis, moraš obučit, školovat servisere,opremit servis, kupit spec.alate, programe, dijagnostike, slati servisere na obuku , plačat hotele i hranu, osigurat sredstva za garancijske popravke itd...
I na kraju balade ti dolaze samo ljudi dok su pod garancijom, kad sami ne znaju dijagnosticirat i popravit kvar, ili kad njihov neovlašteni mehaničar nema dijagnostiku ili ideju kako dalje...
Ovlaštena prodaja i servis je ogromna mašinerija koju treba podmazivati, a kod nas je premalo kupaca motora i korisnika servisa da bi mazalica bila puna...
Docu ja na prolice , iako je garancija istekla pred koji misec 👍
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Dobar mehaničar je isto ka i dobar kuvar, čistačica može bit svako.🤔
E bogami nije..Ima ogromnih razlika među čistaćicama..Isto je kao i s mehaničarima. Ima loših, neodgovornih i dobrih. Može svako bit loš mehaničar i loša čistaćica.
 
  • Like
Reactions: Over G and Dene
Nisam napisao za vaš servis nego općenito,uvijek u svemu ima izuzetaka.
Što se tiče ovoga,kupiti alat, dijagnostiku.... ljudi na kraju sami otvore svoje servise i sve to kupe i zarađuju puno više po satu ali ne trebaju plaćati sa svojim servisom gazdina putovanja po svijetu,nove aute, zaposlene rođake itd.
Zastupnik koji prodaje 10 auta mjesečno ima zaposleno preko 5 ljudi u komercijali (rođaka), pa još par na nekim mjestima tipa šef garaže ili voditelj nabave itd i onda na kraju na poslu gdje bi mogli raditi 2 mehaničara i još maksimalno 3 ljudi firma ima 15 zaposlenih,i onda još troškovi velikih gazda i onda se sve to pokuša naplatiti od par servisa dnevno. Normalno da nema love za mehaničare
Ma znam da nisi pisao za naš servis...Ima stvarno svakakvih firmi i vlasnika.Svi smo tome svjedoci...Tu si u pravu.
Mi imamo sreću🙂👍
 
  • Like
Reactions: Dene