Servis u ovlaštenom servisu (BMW) - garancija

Jedan servis,
dovezem hard Enduro a ne znaju namjestiti postavke suspenzije, karburatora i RPM ventila iako sam ostavio knjigu.
Na kraju sam sam ovjes sredio.
Razočaran, volim ići u detalje, sam naučio teoriju.
 
Tomić, radi CarGarantie.

greška 1, upiranje oko servisa velikog na 30.000 iako je imao 33.800 kad je došao iz Dortmunda i tamo bio na servisu stalno.

nema ga u sustavu pa sam slike poslao.

neki pritisak oko prodaje je povelik, očito

potom ponuda i ne kužim sve te stavke

umetci i distanceri i po nekoliko komada svi preko 100kn :)
 

Attachments

  • servisS1000RR.jpg
    servisS1000RR.jpg
    68 KB · Views: 0
Esso_sa u Splitu imaš Tomića BMW di servis motora radi Rico. Čuja sam da je odličan. Nazovi i pitaj da ti ne bi motor osta 15 dana u servisu jer nema nekog djela.
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Da. Radilo se o provjeri ventila na 1200 vodenom boxeru; nisu imali alat za zakljucavanje bregastih, iako on treba samo kada se skidaju bregaste zbog zamjene plocica. A moze se komotno i bez njega.
Isto je bilo i za zamjenu ulja u viljuskama.

Zato sada za XR-a (gdje je kontrola ventila dosta slozenija) trazim ovlasteni koji ima znanje, iskustvo i potrebni alat da to odradi kako treba.
Da motor nije u garanciji odradio bi sve sam, ali ovako sam nazalost prinudjen na ovlasteni
Bas sam nedavno radio servis na 30 tisuca km, na svom XR-u (2018.) Tomic, Split. Sve pohvale za Rica 👍
 
  • Like
Reactions: esso_sa and Nero
Esso_sa u Splitu imaš Tomića BMW di servis motora radi Rico. Čuja sam da je odličan. Nazovi i pitaj da ti ne bi motor osta 15 dana u servisu jer nema nekog djela.

To je dobra vijest; posebno sto mi je Split realno i najblizi (y)
Imam jos fore do velikog servisa, ali sam svakako mislio nazvati ranije i najaviti se za servis/dijelove. Bitno je da znam koga zvati :)
 
Sta se radi sve na 30000 na XR- u?
Jos mi malo fali do tog broja
Pored standardnog servisa (ulje, filteri) na 30k ide jos zamjena svjecica, kontrola/stelovanje ventila i uzubljenja, zamjena ulja u viljuskama.
Eventualno i ulje u kocnicama (ako je proslo 2 god od posljednje zamjene)
 
Pored standardnog servisa (ulje, filteri) na 30k idu jos svjecice, kontrola/stelovanje ventila i zamjena ulja u viljuskama.
Eventualno i ulje u kocnicama (ako je proslo 2 god od posljednje zamjene)
Na baki.🤔
 
Pored standardnog servisa (ulje, filteri) na 30k ide jos zamjena svjecica, kontrola/stelovanje ventila i zamjena ulja u viljuskama.
Eventualno i ulje u kocnicama (ako je proslo 2 god od posljednje zamjene)
Zanima me jel' samo Bmw radi izmjenu ulja u vilicama na toj kilometraži ili je to pod obavezno i za ostale brendove?
 
Zanima me jel' samo Bmw radi izmjenu ulja u vilicama na toj kilometraži ili je to pod obavezno i za ostale brendove?

Ne znam za ostale brendove, ali koliko znam BMW ovo propisuje za sve svoje modele, osim GS-a (telelever)
Licno mislim da je to “overkill” i da interval zamjene moze biti duzi, ali sta je tu je; niko te ne pita dok si pod garancijom :)
 
  • Like
Reactions: Boogie and SpoRRi
Promjena ulja u vilicama na cestovnim motorima na 30tkm ne vjerujem da ima puno smisla. Na offroad programu (hard enduro) manuali isto daju ekstrem tipa 15-20 sati što je također prečesto ali tamo je činjenica da kad otvoriš vilicu sa 100 sati unutra nema ulja nego čista smeđa emulzija. :mrgreen:
 
Ja cekam dok ne propiša semering ali vjerujem da bi valjalo promijenit i osvjezit ulje..Nego covjek se navikne i ne primjeti promjene.. Iako i ja mislim da je na 30.000 mozda rano