Serviser Coha

Ok, evo da ne duljimo vise, prihvacam da sam ja kriv, ako se netko osjetio napadnutim, ispricavam se.
Hvala na preporukama.

Ostavit cu samo ovaj c/p sa stranice gospodina Cohe, pa nek to bude zadnji post na ovu temu.

Pozdrav svima

https://cohamoto.wordpress.com/o-nama-2/
motocikli su naša ljubav i strast.

preko 20 godina smo prisutni u svim segmentima moto svijeta.

uz vrhunsku stručnost u pregledu i održavanju motocikala

nudimo i potporu zahtjevnijim vozačima..

od redovitih servisa do najzahtjevnijih zahvata, nazovite s povjerenjem..

nudimo uslugu servisa na Vašoj lokaciji..​
 
Dok nekome iole dobrome meštru veliš da mu dopelaš na rastavljanje posebni motor i s njim alat i "specijalni" alat i neznam kakve čitanke i kajdanke, najmanje kaj možeš očekivat bi bil kulturni odjeb. Takva štorija za meštra završava z minusom i blagim živčanim slomom ili čak privremenim odricanjem od profesije. Iz osobnog iskustva  :mrgreen:
 
ja i dalje nisam dobio odgovor, da li je dotični Coha ili Čoha izjavio da su svi nejapanci kante ili je to črni izmislio??

a očito i taj Coha ili Čoha ima šupu ako nema mjesta, dizalice i štendere da na tjedan-dva smjesti rastavljen motor, nego mu taj jedan usrani trijumf zakrči kompletan radni prostor i oduzme sav alat :mrgreen:

ja u svojoj šupi imam valjda 3-4 seta štendera i dizalica, i uvik imam mjesta za barem još jednu krampusinu, a drkarim samo po svojim motorima iz hobija
 
error said:
Dok nekome iole dobrome meštru veliš da mu dopelaš na rastavljanje posebni motor i s njim alat i "specijalni" alat i neznam kakve čitanke i kajdanke, najmanje kaj možeš očekivat bi bil kulturni odjeb. Takva štorija za meštra završava z minusom i blagim živčanim slomom ili čak privremenim odricanjem od profesije. Iz osobnog iskustva  :mrgreen:

U kratkom telefonskom razgovoru s Cohom nismo dosli do specijalnog alata i kajdanki, zavrsilo je na "triumph".

Prethodnom "ovlastenom" mestru sam donio na prvi servis novog motora frame slidere da mi stavi pa je bacio upute u smece i montirao slidere naopako. Tam di mu je bila sipka duza je malo savinuo da stane, a tam di mu je bila kraca je ubacio par matica da popuni rupu.  (y)
 
draganb said:
U kratkom telefonskom razgovoru s Cohom nismo dosli do specijalnog alata i kajdanki, zavrsilo je na "triumph".

Prethodnom "ovlastenom" mestru sam donio na prvi servis novog motora frame slidere da mi stavi pa je bacio upute u smece i montirao slidere naopako. Tam di mu je bila sipka duza je malo savinuo da stane, a tam di mu je bila kraca je ubacio par matica da popuni rupu.  (y)

To je već druga stvar  (y)
 
MOONSHIELD said:
ja i dalje nisam dobio odgovor, da li je dotični Coha ili Čoha izjavio da su svi nejapanci kante ili je to črni izmislio??

a očito i taj Coha ili Čoha ima šupu ako nema mjesta, dizalice i štendere da na tjedan-dva smjesti rastavljen motor, nego mu taj jedan usrani trijumf zakrči kompletan radni prostor i oduzme sav alat :mrgreen:

ja u svojoj šupi imam valjda 3-4 seta štendera i dizalica, i uvik imam mjesta za barem još jednu krampusinu, a drkarim samo po svojim motorima iz hobija
za ovo prvo nemoras biti ni coha ni črni,dovoljno je sa si pametan :mrgreen:
 
tomo3 said:
Da li gdin Čoha radi KTM-ove? Oni bar nisu toliko zahtjevni za održavanje poput Triumph-a, Ducati-a i BMW-a.

Meni je radio Bandita, KTM-e ne radi. Navodno je napravio samo par iznimki kad je KTM u pitanju; prijatelju koji kod njega godinama kupuje i odrzava japance, te meni mijenja gume jer sam isto odrzavao Suzu kod njega... a i bio uporan pa ga uspio upiliti dok ne popusti.  :mrgreen:

Pedantan je serviser i jasno mi je zasto ne ide van komfort zone. Radi sam, ogranicen je prostorom, posla ima dosta i ne zeli se petljati u brandove koje ne zna dovoljno ili ima problema s dobavom dijelova. Ovo sto neki u threadu pisu da pljuje sve sto nije japansko je pretjerivanje. Ne radi europljane zato jer ne zeli, sve ostalo je forumska bljezgarija. Isto tako - ima legalnu firmu - nije fuser na crno. Osobno na njegovom mjestu isto nebi htio da mi raskopani skupi euro motor zauzima mjesto u maloj radionici dok se dijelovi potezu okolo po plastifikacijama, kromiranjima isl. Jednostavno nema racunicu u tome.

Osobno se s njim zajebavam na racun KTM-ovih krami, ali to nekak ide uz folklor posjedovanja narance. :mrgreen: Nema tu zlobe. Ponekad mu mozda fali malo takta ali je stvarno majstor na mjestu.

P.S. Evo jedne fotke kao dokaza da ipak hoce dodirnut KTM-a, makar za zamjenu guma  :mrgreen:

 

Attachments

  • IMG_20191114_144350.jpg
    IMG_20191114_144350.jpg
    929.4 KB · Views: 240
gremlyn said:
Meni je radio Bandita, KTM-e ne radi. Navodno je napravio samo par iznimki kad je KTM u pitanju; prijatelju koji kod njega godinama kuuje i odrzava japance, te meni mijenja gume jer sam isto odrzavao Suzu kod njega... a i bio uporan pa ga uspio upiliti dok ne popusti.  :mrgreen:

Pedantan je serviser i jasno mi je zasto ne ide van komfort zone. Radi sam, ogranicen je prostorom, posla ima dosta i ne zeli se petljati u brandove koje ne zna dovoljno ili ima problema s dobavom dijelova. Ovo sto neki u threadu pisu da pljuje sve sto nije japansko je pretjerivanje. Ne radi europljane zato jer ne zeli, sve ostalo je forumska bljezgarija. Isto tako - ima legalnu firmu - nije fuser na crno. Osobno na njegovom mjestu isto nebi htio da mi raskopani skupi euro motor zauzima mjesto u maloj radionici dok se dijelovi potezu okolo po plastifikacija,a kromiranjima isl. Jednostavno nema racunicu u tome.

Osobno se s njim zajebavam na racun KTM-ovih krami, ali to nekak ide uz folklor posjedovanja narance. :mrgreen: Nema tu zlobe. Ponekad mu mozda fali malo takta ali je stvarno majstor na mjestu.

P.S. Evo jedne fotke kao dokaza da ipak hoce dodirnut KTM-a, makar za zamjenu guma  :mrgreen:
(y) dobro sroceno,sve kaj sam i ja napisao,samo malo opsirnije i detaljnije
 
rvacki sindrom doktora, bilo za supak mozak ili Toyotu i motore

crni ide sigurno kod proktologa sa kiticom cvijeca i kuvertom, sa stalnim strahom da ce ga Doktor izbacit iz ordinacije jer nije pravilno pokucao

zato je pozeljno svakom serviseru, doktoru ili opcinskom sluzbeniku virit iz guzice da bi dobio tu fantasticnu profesionalnu i rijetku uslugu zamjene ulja u japanskom motoru :LOL: :LOL:


jbte koja niskopodne uguzivacke ambicije mora pravi vlasnik bazena imat da bi se osjecao malo bolje :LOL:

 
draganb said:
U kratkom telefonskom razgovoru s Cohom nismo dosli do specijalnog alata i kajdanki, zavrsilo je na "triumph".

Prethodnom "ovlastenom" mestru sam donio na prvi servis novog motora frame slidere da mi stavi pa je bacio upute u smece i montirao slidere naopako. Tam di mu je bila sipka duza je malo savinuo da stane, a tam di mu je bila kraca je ubacio par matica da popuni rupu.  (y)

ne uzbudjuj se, napravil si sve kak ti inteligencija, skola i bonton nalaze

nedostatak istih je ovdje stari Problem  :LOL:



Srki
 
Srki said:
ne uzbudjuj se, napravil si sve kak ti inteligencija, skola i bonton nalaze

nedostatak istih je ovdje stari Problem  :LOL:



Srki
kaze glupan koji je otiso na baustelu prije pol godine i odmah pokupio zapadne manire i finocu :LOL:
 
črnomerec said:
kaze glupan koji je otiso na baustelu prije pol godine i odmah pokupio zapadne manire i finocu :LOL:

izaso si nakratko ili se javljas iz debelog crijeva? :LOL: sigurno je izmjena ulja blizu :0648:


Srki
 
Srki said:
izaso si nakratko ili se javljas iz debelog crijeva? :LOL: sigurno je izmjena ulja blizu :0648:


Srki
mora da si neku skolu bontona upiso tamo,s obzirom na kolege iz pakistana i brckog
 
gremlyn said:
Osobno na njegovom mjestu isto nebi htio da mi raskopani skupi euro motor zauzima mjesto u maloj radionici dok se dijelovi potezu okolo po plastifikacijama, kromiranjima isl. Jednostavno nema racunicu u tome.
a da li bi to odradio da imaš pravu radionu umjesto šupe dva sa dva??

ovdje kod nas u švicarskoj očito više nikome ne smrdi lova otkako smo počeli zarađivati 8000 eura prek interneta :0648:
 
MOONSHIELD said:
a da li bi to odradio da imaš pravu radionu umjesto šupe dva sa dva??

ovdje kod nas u švicarskoj očito više nikome ne smrdi lova otkako smo počeli zarađivati 8000 eura prek interneta :0648:

Radim u firmi koja uvozi/prodaje/servisira bicikle i opremu. Poceli smo u prepravljenoj garazi, sad imamo jedan od najvecih i najljepsih ducana u HR s jakim brandovima... i nije sve bas jednostavno kako ekipa misli.

Moze li Coha uzeti vise motora na servis ako ima veci prostor? Naravno. Ali onda mora ici iz svog prostora u najam. Veci prostor s vise motora poteze i vece troskove (najam, rezije, komunalije, razne izmisljene dadzbine isl) sto znaci da Coha treba jos zaposlenika da veci obrtaj moze pravdati te troskove... ako ce ih pravdati.Zimi jedan serviser bez problema prezimi kad opadne obim posla. Njih 4 u velikoj radionici? Tesko. Pitanje kontrole kvalitete za sve te servisere i osobne preference zeli li netko veci posao ili radije radi sam necu ni potezati.

Znam samo da nakon godina i godina rada u firmi koja je varirala od 2-14 zaposlenika bi ubio za mogucnost da radim sam u svojem prostoru stvari koje volim... i jos si zaradim za zivot. Nije Coha bedast. :)
 
gremlyn said:
Meni je radio Bandita, KTM-e ne radi. Navodno je napravio samo par iznimki kad je KTM u pitanju; prijatelju koji kod njega godinama kupuje i odrzava japance, te meni mijenja gume jer sam isto odrzavao Suzu kod njega... a i bio uporan pa ga uspio upiliti dok ne popusti.  :mrgreen:

Pedantan je serviser i jasno mi je zasto ne ide van komfort zone. Radi sam, ogranicen je prostorom, posla ima dosta i ne zeli se petljati u brandove koje ne zna dovoljno ili ima problema s dobavom dijelova. Ovo sto neki u threadu pisu da pljuje sve sto nije japansko je pretjerivanje. Ne radi europljane zato jer ne zeli, sve ostalo je forumska bljezgarija. Isto tako - ima legalnu firmu - nije fuser na crno. Osobno na njegovom mjestu isto nebi htio da mi raskopani skupi euro motor zauzima mjesto u maloj radionici dok se dijelovi potezu okolo po plastifikacijama, kromiranjima isl. Jednostavno nema racunicu u tome.

Osobno se s njim zajebavam na racun KTM-ovih krami, ali to nekak ide uz folklor posjedovanja narance. :mrgreen: Nema tu zlobe. Ponekad mu mozda fali malo takta ali je stvarno majstor na mjestu.

P.S. Evo jedne fotke kao dokaza da ipak hoce dodirnut KTM-a, makar za zamjenu guma  :mrgreen:

Sad kad si se otvorio, priznaj, da li je gdin Čoha žicao đir na KTM-u da osjeti kako motor za velike dečke ide? Mislim, kad ide...
 
tomo3 said:
Sad kad si se otvorio, priznaj, da li je gdin Čoha žicao đir na KTM-u da osjeti kako motor za velike dečke ide? Mislim, kad ide...

Nudio mu djir na Banditu, nije htio. Nudio mu djir na bijelom teletu - nije htio. Kaze da nerado vozi tudje motore, mogu to razumijeti.  (y)


P.S. Istini za volju, ne osjecaju se mnogi komotno baratajuci telcima kakve imamo... a pogotovo ne vertikalno hendikepirani. Nesto slicno onome kad mi krakate strklje probamo sjesti na 600ccm R-a.  :mrgreen:
 
gremlyn said:
Radim u firmi koja uvozi/prodaje/servisira bicikle i opremu. Poceli smo u prepravljenoj garazi, sad imamo jedan od najvecih i najljepsih ducana u HR s jakim brandovima... i nije sve bas jednostavno kako ekipa misli.

Moze li Coha uzeti vise motora na servis ako ima veci prostor? Naravno. Ali onda mora ici iz svog prostora u najam. Veci prostor s vise motora poteze i vece troskove (najam, rezije, komunalije, razne izmisljene dadzbine isl) sto znaci da Coha treba jos zaposlenika da veci obrtaj moze pravdati te troskove... ako ce ih pravdati.Zimi jedan serviser bez problema prezimi kad opadne obim posla. Njih 4 u velikoj radionici? Tesko. Pitanje kontrole kvalitete za sve te servisere i osobne preference zeli li netko veci posao ili radije radi sam necu ni potezati.

Znam samo da nakon godina i godina rada u firmi koja je varirala od 2-14 zaposlenika bi ubio za mogucnost da radim sam u svojem prostoru stvari koje volim... i jos si zaradim za zivot. Nije Coha bedast. :)

kod nas je bitno pitanje da li se radi o prijavljenom registriranom servisu ili nekome ko obavlja djelatnost na crno

legalni servisi imaju to o cemu pricas, a ovi ostali nemaju upravo iz razloga da ich se ne otkrije



Srki