servisi i povjerenje

truba

New member
ekipa bok

malo pisem a vise citam ali me interesira jedna stvar a to je to povjerenje u servisera!

kad se netko od nas odluci kupovati novi motor vjerujem da uvelike cini razliku sto kupiti, pogotovo onima sto kupuju motor na kredu, kakva je servisna mreza, jel zakaj?
ak vec kupuju ljudi na kredu recimo a i oni za cash onda im je u interesu da mozebitni kvarovi budu odstranjeni u garantnom roku jel tak? ( vec kad kupujes na kredu sigurno ti je stalo ak nekaj rikne da ti to srede bilo gdje ak je pod garancijom u ovlastenom servisu pa makar i u kazahstanu )

citam po forumu da serviseri u nas ne priznaju kvar ako je motor kupljen u npr. njemackoj?

ajd kupil si suzuki pa ti ga ovaj iz kawasakija ne bu popravil jer je druga firma to je jasno ko dan!
al ak imas istu marku vozila i ako je ta garancija 2 godine na proizvod tada vrijedi u svakom ovlastenom servisu, jel tak ili nije?

ja se bavim prodajom i sve sto se eventualno dogodi na mom proizvodu i bilo gdje u svijetu da je kupljen taj proizvod moje kompanije, ima osiguran popravak u bilo kojem shopu ( mi to nazivamo customer service ) tako i za proizvode kojima je istekla garancija e u tom slucaju dakako klijent snosi troskove popravka.

znaci ovako, gledano iz mog ugla na ono sto citam ovdje na forumu ispada da serviseri ne zele popraviti doticno vozilo jer nemaju profit i rade badava i nekako vjerujem da je to u stilu, presutno, ma ko ga hebe kad nije kod mene kupil motor, nek ide tam di ga je kupil ( znaci proizvod iste marke ).

znaci u koga imate povjerenje ( kao npr. ekipa hvali guzzikliniku ) da li je to isti taj diler i serviser kod kojeg ste kupili motor ili ste iz nekog razloga promjenili servisera ( opravdan razlog se podrazumijeva kupnja motora u npr. splitu a zivis u osijeku ).

 
Povjerenje u servisera..hm.. :misli: imaš dobrih i loših servisera,kao i dobrih i loših ljudi.Na tebi je da izabereš servisera u kojeg ćeš imati povjerenja.Neki jednog servisera hvale,dok drugi istog pljuju.
Ja lično vjerujem da u hrvatskoj ima dosta dobrih servisera,i da nisu uvijek oni krivi.
Serviser kod kojeg ja idem ,meni je super i ja sam jako zadovoljan sa njime,što ne znači da isti taj serviser drugome
paše kao meni.
 
Prilikom kupnje motora, barem 40% odluke o proizvodjacu i modelu je bilo temeljeno na cinjenici da li imam takav motor gdje dobro servisirati
 
Nema recepta za savršeni odnos kupac-prodavač/serviser. Ima ih boljih i lošijih, spretnijih i manje spretnijih. Kao i u svemu drugom u životu. Što se tiče povjerenja, opet nema recepta, već je to odnos koji se stvara s vremenom. Naravno da uvelike ovisi i o tome kakvog je tko karaktera jer postoje izuzetni serviseri koji možda nisu komunikativni samo što će inteligentan čovjek prepoznati i tu situaciju te se na taj način i postaviti prema njoj. Bilo bi možda najidealnije imati savršenog servisera s kojim ne bi trebao uopće komunicirati. Samo što bi onda dobili robote, ko u Japanu. 8)