Sezona 2016 - pripreme and such...

Hard Rocker

New member
kako stoje stvari, mene ce da unajmi jedan od lokalnih timova za sezonu 2016 u nacionalnom sampionatu, malo kao "kondicionog trenera" :)) pilotima iz tima a malo vise kao onoga tko ce ih bichevati :) na treninzima, shutat nogom po zadnjem kotacu ako budu sporo vozili itd.
Pokusat cu u ovoj temi da nesto malo ove a jos vise tokom iduce godine opisem kako prolazi proces priprema trkacih ekipa sa svojim budzetom (bez sponzora, barem kako sada stoje stvari) no sa podrskom od strane proizvodjaca motorkotaca (BMW, Ducati i Yamaha, Honda je u 2016g rijesila da kao proizvodjac ne ucestvuje u nacionalnom prvenstvu).

So, da krenemo.

Prvo sto je trebalo uraditi bio je izbor masine za stazu, naravno, i posto sam ja dosta poslom vezan za BM a i sama ekipa vozi iskljuccivo S1000RR vec, evo, 5 godina, jucer se sa skladista Motorrada uzet zadnji S1000RR 2014g i dotjeran na nasu bazu


Ekipa ima svoje masine i matrice pomocu kojih pravi plastiku, ja se nadam da cu uhvatit malo vremena da taj proces uslikam detaljnije i da postavim slike.
Za sezonu se trosi oko 30ak kompleta - 5-6 razbiju piloti ekipe, stalo klijenti koji koriste logistiku ekipe kada su na raznima stazama open track days.


Elem, nakon kupovine jos jednog S1000RR, posto je na S1000R poprilicno komplikovano juriti za RR po stazi









iduci korak je da se poskida sva optika i original plastika i stavi druga, pogodnija na stazu. Plastika ce biti, nadam se, za koji dan (sutra pocinju da prave novu partiju), ja laniram da to prefarbam kako uhvatim vremena i na kraju bi trebalo biti nesto slicno ovom


Kontam da ce tu bit posla do bozica.

najzanimljiviji dio cijele ove price je ono skoro p[a pravo spremanje motora za stazu tj transformacija standardnog full stock motora u racetrack motor - reprogramiranje softvera, cipovanje agregata i sitno dodavanje dijelova koji su vremenom pokazali najbolji odnos cijena-kvalitet-performanse kada je S1000RR u pitanju, no posto moj posao nece biti trka za poene u prvenstvu nego, ta tako kazem, sparingovanje :) ovo je samo light tuning masine koja se sprema na stazu.



Potrudicu se da, kako proces bude isao napred, stavljam fotke i dopisujem po svakoj etapi. Tamo negdje u travnju mjesecu planiram prvo izlazenje na ulicu nakon chipovanja agragata da provjerim kako se motor ponasa a prvi izlasci na stazu ce biti u trening-kampu koji odrzavamo krajem travnja u belgorodu
1438840674_dsc_0420.jpg
 
Da pogodim...
Eddie Van Halen ti jedan od dražih gitarista?

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Da pogodim...
Eddie Van Halen ti jedan od dražih gitarista?

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
:LOL: :LOL: pogodak  :peace: :gitara: :evil:
 
Hard Rocker said:
ma neeeeee....
1.jpg
Hahahahaha.... vidija sam već kolekciju. (y)

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Jebemu, htio sam malo napisati i uopce o pripremama i tako to, no sitna djeca odvlace paznju (tata ja tebe JAAAKO JAKO volim...hajde sad da se igramo, jel moze?).

Uopce pripreme krecu pocetkom 10og mjeseca tekuce godine. 9ti se obicno ostavlja na odmaranja i kako kome vec sto treba, sredjivanje misli nakon zavrsene sezone i eventualno tu i tamo neki open track days ako se temperatura ne spusti ispod 15stupnjeva (obicno su to staze Belgorod, Moscow raceway i KazanRing) no ove godine je vec pocetkom 9og bilo 10-12 tako da je bio samo Belgorod sredinom mjeseca i to je to.

Inace, staza ASK VIRAZH u Belgorodu je idealna za provodjenje pocetnih treninga, treninga za pocetnike, trening-kampova itd itd.
Staza ima nekoliko mogucih konfiguracija, visinska razlika je 12 metara (izmedju krivina 7, 8 (spustanje) i 9 (iznenadnog proljev podizanja uzbrdo) ) a sam komplex se sastoji od nekoliko sekcija - asfaltna staza za auto-moto i karting staza, offroad teren (na foto iznad vidi se desno od asvaltne staze) i helikopterska skola.
Asvalta staza pripada A kategoriji staza i ima samo jednu konfiguraciju duljine 1551met sa sirinom 10met i 13 krivina - 8 desnih i 5 lijevih
%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%81%D1%8B-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D1%8B%D1%82%D0%BE%D0%B9.jpg


Max brzina je izmedju 240 i 250kmh i, koliko mi je poznato, svi se vrte tu negdje.

Asvaltni dio komplexa radi samo proljece-ljeto dok offroad dio radio i preko zime

IMG_4507.jpg


Posto se komplex koristi i za karting nakon kojeg ostaje dosta spaljene gume na asvaltu, nakon svakog dana kartinga na teren izlaze masine koje detaljno ciste asvalt i spremaju ga za auto ili moto koristenje. Sistem telemetrije na stazi dozvoljava mjerenje do 1/1000sek.

Cijena koristenja na trackdays je 1500rublji za 1 dan, to mu izadje oko 22-23EUR. Box, benzin, mehanicari - posebna prica. Box kosta oko 7000-8000rub (100-115EUR) na dan, a kako se dijele troskovi unutar boxa izmedju ucesnika ovisi od svakog posebno.
Kod ove ekipe sa kojom ja radim iduce godine - ekipa uzima na sebe 20% troskova, sve ostalo se dijeli ravnomjerno na sve klijente, Vise kljenata u boxu - niza cijena. No ukoliko je rijec o 5+ klijenata tada se u najam uzima susjedni box. U principu, sve ekipe tako rade jer i sa 5 motora u jednom boxu vec je stalna guzva, ne zna se gdje je cije mjesto, stalna nervoza itd itd.

Ova staza je idealna za treninge i trening-kampove na pocetku sezone upravo zbog svojih dimenzija. trening kampovi traju uglavnom po 4 dana, za to vrijeme osim teorije ima i dosta prakse i u prosjeku svaki pilot (ili ucenik, zavisi u kakvim je kampovima rijec) uspije da izvoza izmedju 650 i 750 krugova sto je vise nego dovoljno da se povrate navike upravljanja motorom na stazi, koje su zahrdjale preko zime  :wink:

O ostalim stazama po kojima se ovdje vozi u nacionalnom prventsvu - neki drugi put.

Trebao bih sutra otic na bazu, ak ne zaboravim ponet cu kameru da malo snimim da vidite kako to izgleda iznutra tj kako pocinje priprema masina za iducu sezonu itd. Sve masine konkretne ekipe su S1000RR dok na cuvanju do proljeca ima nekoliko klijentskih R6 i CBR.
 
Shepa said:
Hahahahaha.... vidija sam već kolekciju. (y)

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

ovo nije kolekcija, ovo se samo dio koji je u uredu, ima jos doma, na vikendici, u radionici, nesto malo kod sestre u san diego, 10ak komada na cipru...vise ni sam ne znam koliko toga ima.
eh, mladost-ludost, sto ces.....
 
:paper:
 
interesantno :paper:
 
Hard Rocker said:
ovo nije kolekcija, ovo se samo dio koji je u uredu, ima jos doma, na vikendici, u radionici, nesto malo kod sestre u san diego, 10ak komada na cipru...vise ni sam ne znam koliko toga ima.
eh, mladost-ludost, sto ces.....
A vidim i ja... od Santane, priko Stevie Raya, Vaia, Satrianija, i ko zna čega sve još, onaj Dobro baca na Knopflera...  :mrgreen:

Ali da ne offamo... ponesi koju PRS kad budeš dolazija u RH, ako ne znaš šta bi s njom, neće se bacit.  :D