Hard Rocker
New member
kako stoje stvari, mene ce da unajmi jedan od lokalnih timova za sezonu 2016 u nacionalnom sampionatu, malo kao "kondicionog trenera" ) pilotima iz tima a malo vise kao onoga tko ce ih bichevati na treninzima, shutat nogom po zadnjem kotacu ako budu sporo vozili itd.
Pokusat cu u ovoj temi da nesto malo ove a jos vise tokom iduce godine opisem kako prolazi proces priprema trkacih ekipa sa svojim budzetom (bez sponzora, barem kako sada stoje stvari) no sa podrskom od strane proizvodjaca motorkotaca (BMW, Ducati i Yamaha, Honda je u 2016g rijesila da kao proizvodjac ne ucestvuje u nacionalnom prvenstvu).
So, da krenemo.
Prvo sto je trebalo uraditi bio je izbor masine za stazu, naravno, i posto sam ja dosta poslom vezan za BM a i sama ekipa vozi iskljuccivo S1000RR vec, evo, 5 godina, jucer se sa skladista Motorrada uzet zadnji S1000RR 2014g i dotjeran na nasu bazu
Ekipa ima svoje masine i matrice pomocu kojih pravi plastiku, ja se nadam da cu uhvatit malo vremena da taj proces uslikam detaljnije i da postavim slike.
Za sezonu se trosi oko 30ak kompleta - 5-6 razbiju piloti ekipe, stalo klijenti koji koriste logistiku ekipe kada su na raznima stazama open track days.
Elem, nakon kupovine jos jednog S1000RR, posto je na S1000R poprilicno komplikovano juriti za RR po stazi
iduci korak je da se poskida sva optika i original plastika i stavi druga, pogodnija na stazu. Plastika ce biti, nadam se, za koji dan (sutra pocinju da prave novu partiju), ja laniram da to prefarbam kako uhvatim vremena i na kraju bi trebalo biti nesto slicno ovom
Kontam da ce tu bit posla do bozica.
najzanimljiviji dio cijele ove price je ono skoro p[a pravo spremanje motora za stazu tj transformacija standardnog full stock motora u racetrack motor - reprogramiranje softvera, cipovanje agregata i sitno dodavanje dijelova koji su vremenom pokazali najbolji odnos cijena-kvalitet-performanse kada je S1000RR u pitanju, no posto moj posao nece biti trka za poene u prvenstvu nego, ta tako kazem, sparingovanje ovo je samo light tuning masine koja se sprema na stazu.
Potrudicu se da, kako proces bude isao napred, stavljam fotke i dopisujem po svakoj etapi. Tamo negdje u travnju mjesecu planiram prvo izlazenje na ulicu nakon chipovanja agragata da provjerim kako se motor ponasa a prvi izlasci na stazu ce biti u trening-kampu koji odrzavamo krajem travnja u belgorodu
Pokusat cu u ovoj temi da nesto malo ove a jos vise tokom iduce godine opisem kako prolazi proces priprema trkacih ekipa sa svojim budzetom (bez sponzora, barem kako sada stoje stvari) no sa podrskom od strane proizvodjaca motorkotaca (BMW, Ducati i Yamaha, Honda je u 2016g rijesila da kao proizvodjac ne ucestvuje u nacionalnom prvenstvu).
So, da krenemo.
Prvo sto je trebalo uraditi bio je izbor masine za stazu, naravno, i posto sam ja dosta poslom vezan za BM a i sama ekipa vozi iskljuccivo S1000RR vec, evo, 5 godina, jucer se sa skladista Motorrada uzet zadnji S1000RR 2014g i dotjeran na nasu bazu
Ekipa ima svoje masine i matrice pomocu kojih pravi plastiku, ja se nadam da cu uhvatit malo vremena da taj proces uslikam detaljnije i da postavim slike.
Za sezonu se trosi oko 30ak kompleta - 5-6 razbiju piloti ekipe, stalo klijenti koji koriste logistiku ekipe kada su na raznima stazama open track days.
Elem, nakon kupovine jos jednog S1000RR, posto je na S1000R poprilicno komplikovano juriti za RR po stazi
iduci korak je da se poskida sva optika i original plastika i stavi druga, pogodnija na stazu. Plastika ce biti, nadam se, za koji dan (sutra pocinju da prave novu partiju), ja laniram da to prefarbam kako uhvatim vremena i na kraju bi trebalo biti nesto slicno ovom
Kontam da ce tu bit posla do bozica.
najzanimljiviji dio cijele ove price je ono skoro p[a pravo spremanje motora za stazu tj transformacija standardnog full stock motora u racetrack motor - reprogramiranje softvera, cipovanje agregata i sitno dodavanje dijelova koji su vremenom pokazali najbolji odnos cijena-kvalitet-performanse kada je S1000RR u pitanju, no posto moj posao nece biti trka za poene u prvenstvu nego, ta tako kazem, sparingovanje ovo je samo light tuning masine koja se sprema na stazu.
Potrudicu se da, kako proces bude isao napred, stavljam fotke i dopisujem po svakoj etapi. Tamo negdje u travnju mjesecu planiram prvo izlazenje na ulicu nakon chipovanja agragata da provjerim kako se motor ponasa a prvi izlasci na stazu ce biti u trening-kampu koji odrzavamo krajem travnja u belgorodu