SH 150 iskustva

Evo i ja od nedavno postah vlasnik jedne bijele SH150 iz 2018. g. Dugo sam je tražio po oglasnicma i na kraju pronašao u Splitu. Za četiri godine izgleda odlično očuvana pa me mnogi pitaju je li nova. Prvi dojmovi su više nego očaravajući jer sam mislio da nikad neću guštati u vožnji skutera. Bez imalo teškoća sam doašo iz Splita u Dubrovnik sa samo dva zaustavljanja. Na jadranskoj magistrali sam uglavnom bio najbrži i tek na dugim pravcima bez prometa bi me preteklo po koje auto. Vozio sam prilično brzo i agresivno da stignem kući prje noći jer sam iz Splita krenuo prilično kasno da izbjegnem vućinu.
Potrošnja po BC-u ST-DU je bila na razini 2,6 l/100 km. Uspoređivao sam potrošnju po BC-u i stvarnu izmjerenu potrošnju i zaključio da je vrlo precizna kao i starijoj sestri Hondi NC 750X koju će sada zamijeniti na svakodnevnim kraćim vožnjama.
SH150 je za mene idealan skuter. Udoban, lagan, skromne potrošnje, odličnih kočnica i solidnog ubrzanja. Krajnja brzina po brzinomjeru ne nešto preko 110 km/h što mi je nebitan podatak jer skuter vrlo lako postiže 80-90 km/h što je u gradskom i prigradskom prometu gdje ga uglavnom koristim više nego dovoljno, čak i sa suvozačicom. Kad se poželim prave vožnje i većih brzina u garaži uvijek čeka spremna velika Honda :love:
 
Htio bih ugraditi Givi vjetrobran na SH ali on dolazi bez nosača i montira se isključivo na originalne Honda nosače. Hondin vjetrobran mi se ne sviđa a originalni nosači se navodno ne mogu kupiti zasebno...:(
Onda ti nema druge nego dati napraviti nosače.
 
Najbliži sam opciji da Kappa (Givi) nosače modificiram ali je tenutno problem što ni nosača ni vjetrobrana trenutno nemaju na lageru i ne znaju kad će bit dostupni. Za sada tražim najpovonije primjerke u okolnim europskim zemljama...
 
Trebam nove disk pločice i u dvojibi sam koji tip pločica izabrati, organic ili sintered? SH ima odlične kočnice i ne bih volio krivim odabirom materijala pokvariti učinak kočenja. Za cijenu para OEM pločica mogu dobiti prednje i zadnje pločice od poznate marke ali bi htio znati od kojeg materijala izabrati.
 
Prvi put me SH ostavila na cesti. Kvar banalan ali skup. SH 150 ima start-stop gašenje motora kad zastavljanja zbog elokologije :p . Zbog toga kako i kod auta sa start-stopom akumulator košta dvostuko više od sličnog koji nije namjenjen za vozilo sa start-stopom. U ovom slučaju novi dođe (s popustom kad se vrati stari) 820 kn. Srećom SH ima mogućnost potpunog isključenje start-stopa tako da sam odabrao novi Yuasa odgovarajuće mjere koji nije namijenjen za start-stop i platio ga 468 kn. Start-stop smatram potpuno nepotrebnim, čak štetnim za bilo koju vrstu vozila i nikad ga ne koristim.
 
Prvi put me SH ostavila na cesti. Kvar banalan ali skup. SH 150 ima start-stop gašenje motora kad zastavljanja zbog elokologije :p . Zbog toga kako i kod auta sa start-stopom akumulator košta dvostuko više od sličnog koji nije namjenjen za vozilo sa start-stopom. U ovom slučaju novi dođe (s popustom kad se vrati stari) 820 kn. Srećom SH ima mogućnost potpunog isključenje start-stopa tako da sam odabrao novi Yuasa odgovarajuće mjere koji nije namijenjen za start-stop i platio ga 468 kn. Start-stop smatram potpuno nepotrebnim, čak štetnim za bilo koju vrstu vozila i nikad ga ne koristim.
ja ga isključujem na autu i na motoru uvijek.