Skuter od 112 KS, normalno, 2 takta

tomee said:
ovo ima viiše snage od one 600 tke a jelena  :mrgreen:

bokte e

jebote da!
e!

da ja radim motor radila bi po ovom! e! bokte e

:mrgreen:
 
eeeeee da je na njemu cvajo od 600 ccm ....  :shock:
 
demza said:
kako se moze od rednog 4 koji radi "normalno" napraviti da radi "big bang" principom? ako je moguce, of kors


ti si puno bolja u mehanici od mene, tako da mi to treba pricati na nacin: "bili zeko i potocic..." :mrgreen:

trebas pol motora promijeniti
druge bregaste i drugacije paljenje(ako imas karburatore) a ako imas injection moras eprom promijeniti

plus vjerojatno jace lezajeve na letecim rukavcima
 
jolly the roger said:
trebas pol motora promijeniti
druge bregaste i drugacije paljenje(ako imas karburatore) a ako imas injection moras eprom promijeniti

plus vjerojatno jace lezajeve na letecim rukavcima

tesko da je big bang motor ikad imao karb...

ne znam...ali mislim da ne....
:D

jednostavno je prespor za reagirati....
 
Jelena said:
tesko da je big bang motor ikad imao karb...

ne znam...ali mislim da ne....
:D

jednostavno je prespor za reagirati....
karburator prespor? ti nisi normalna
karburator nema nikakvo kasnjenje

btw nsr-ka je imala karburatore i big bang :wink:
 
jolly the roger said:
karburator prespor? ti nisi normalna
karburator nema nikakvo kasnjenje

btw nsr-ka je imala karburatore i big bang :wink:

kazem da ne znam... ;)

ja sam samo sirota djevojka...uboga....  :mrgreen:
 
Jelena said:
kazem da ne znam... ;)

ja sam samo sirota djevojka...uboga....  :mrgreen:
stvar automatike

karburator je clan bez kasnjenja, dok injection mora cekat signal sa TPS, lambda sonde ili mjeraca protoka zraka :wink:
 
Ovo je za odvozit od Poljuda do Splita 3 i bacit u škovace 8)